I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Videos] Heja vapen friskt humör!

Övrigt - Webbsidor

2008-01-31 09:07

[Videos] Heja vapen friskt humör!

Just for the sake så ville inte mina päron att jag skulle ha vattenpistol när jag var fem.

Meep meep.

Varför lägga pengar på bra saker när man kan köpa vapen och ammo
som förstör naturen? Gilla den låga åldern på några av deltagarna...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 09:45
Nedersta filmen vid 58 sek! HAHAHA

2008-01-31 09:46
Varför lägga pengar på någonting som förstör naturen?
Eller ville du bara klanka ner på en kultur som har en annan syn på vapen än vad du har?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 09:49
Åh, vilken drömuppväxt - varför bor vi i ett U-land? Dagens U-landsproblem..

2008-01-31 10:00
fan va gott å skjuta dem galna jänkarna i filmtvå med ett klassiskt armborst
chase the clouds away

2008-01-31 10:06
så jävla sjukt att den ens går att få tag i såna där vapen som privatperson

2008-01-31 10:15
perki P23

de största av de där kulsprutorna lär man inte kunna köpa som privatperson. kan tänka mig att de ägs av vapenföreningar eller liknande
Idag är jag farlig

2008-01-31 11:12
så sjukt bara att jänkarna är helt besatta och vapenkåta

2008-01-31 12:25
Vad kan vara så jävla kul med att stå och skjuta ut i ingenstans? Måste kännas helt meningslöst.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-01-31 12:27
även om det helt flippat hade jag _inte_ bangat testa det, ser ju förfan askul ut!

2008-01-31 12:40
Vad kan vara så jävla kul med att stå och skjuta ut i ingenstans? Måste kännas helt meningslöst.

Testa så vet du.

2008-01-31 17:42
Kmr ihåg för ett år sen när ja åkte me farsan till New York då åkte vi till någon vapen festival och och sköt :P jag sköt glock och m1 grand o pappa m4 och m60

men vi sköt säckert med fler vapen men kommer inte ihåg alla :P

2008-01-31 18:13
bara jag som la märket på den unga killen i blått? Bush nya soldat

2008-01-31 18:18
ahhaha fan va wierd att sånna små jävlar fick skjuta med dom dära vapnen.

Sleep is the cousin of death

2008-01-31 22:15
skulle vara as glad om min pappa tog med mig för o få peppra med en uzi när jag var 11 bast!!

2008-01-31 23:10
ja för vapen är häftigt

2008-02-01 00:04
ja för vapen är häftigt

Det låter på dig som om att man är någon sorts undersåte åt Bush administrationen för att man gillar vapen.
Att du inte gillar USA har nog dem fleast över 5 IQ förståt, men din< tönterier är bara så fruktasnvärt larviga. Din enda "ursäkt" än så länge för att inte ha vapen är PGA miljön.
Då du antagligen bryter mot miljön mer än så utan att tänka på det gör dig bara till en anti USA tönt som norde gå och lägga sig och tänka över vad du egentilgen sagt.

2008-02-01 00:18

Det ser så jäkla mäktigt ut att skjuta med automatvapen! Önskar nästan att man kunde åka ner till USA och testa lite.

amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2008-02-01 00:38
Det låter på dig som om att man är någon sorts undersåte åt Bush administrationen för att man gillar vapen.

Nej du, mitt ordval har inget att göra med om man är undersåte åt vare sig bush, bin ladin, saddam eller vem som helst. Den tolkningen har du själv gjort.

Att du inte gillar USA har nog dem fleast över 5 IQ förståt, men din< tönterier är bara så fruktasnvärt larviga

Såå.. med tanke på att jag inte yppat ett ord om USA så ligger ditt IQ på under 5 eller?
Bra där.. Men du, förväxla inte mina kommentarer till videoklippen med andras åsikter här i tråden.

Din enda "ursäkt" än så länge för att inte ha vapen är PGA miljön.

Eh, hade jag velat ha en omfattande diskussion om ämnet så hade jag formulerat mig
annorlunda och lagt tråden i "politik" forumet. Det där om miljön var endast en kommentar. Om du tolkar det som någon form av diskussionsunderlag så varsågod, det får stå för dig smartass.
Och om du ändå tror att miljöfrågan skulle vara den "enda ursäkten" för "att inte ha vapen"(vilket jag inte skrivit någonstans utan det kom du själv på), så är du lite efter.
Såg du förresten klipp nr 1?

Så, summan av kardemumman är att du hugger efter påståenden jag inte ens kommit med. Jag har ovan radat upp minst ett påstående som du tagit från luften och skyfflat över på mig. T.ex. vart har jag skrivit att jag inte gillar "USA"?
Ja ja, miljön i all ära. Men har du tittat på hela klipp 2? Jag tycker det är fel att uppfostra barn så till den milda grad att man visar att vapen (du vet, såna där som folk dör av) är något roligt och "coolt". Vad du är av för åsikt bryr jag mig inte så värst mycket om men nu vet du hur jag resonerat iaf. så du kan inte prata i nattluvan om mina "underliggande åsikter" etc. eller vad man vill kalla det. Är det något mer så ta gärna det privat.

2008-02-01 00:58
and PAOOOOOOOOOOOOOW  Carlos_Lopez P20 strikes back!
Sleep is the cousin of death

2008-02-01 04:38
HAHAHAH FÖRSTA FILMEN, HAHAHAH VAD FAN.
Don't!

2008-03-08 21:22
Klart kidsen ska få skjuta lite.

Sen.. ja, vapen är farliga. leker man med elden så bränner man sig. det finns annat än vapen som barn "testar" på som kan döda.

I grund och botten handlar det väl om föräldrarnas ansvar och uppfostran av sina barn.

2008-03-08 21:35

fan vad roligt det är att skjuta ksp vapen!

2008-03-08 21:36
skjuta med ksp vapen! ska det stå

2008-03-08 22:24
Tror nog det där är ngn slags turistattraktion iom att det är barn, äldre, asiater, osv där. Tror också de använder lösplugg...

2008-03-08 23:14
va inte filip och fredrik på nåt sånt där i nåt program och fick sjukta med nåt monga vapen så va det en penga räknare brevid som visa hur mycke dom sjöt av med, dom skjöt upp 100000 eller 50000 på 2 minuter eller nåt sånt..
saaaru..

2008-03-09 21:41
Det där skulle ju va bland dom roligaste sakerna man kan göra!
Hmja ?

2008-03-09 21:51
Sånt där är askul.
I tego arcana dei!

2008-03-10 00:31
Vapen är dåligt
men vapen är kul
och det där verkar sjukt ball att få testa.

De borde ha typ 'reservat' för folk som vill ha vapen så vi isolerar resten av världen från idotin, men det skulle fortfrande gå att ta del av.

2008-03-10 01:05
fan står det ungens blå tröja, proud american proud firefighters bush+cheney?
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2008-03-10 16:13
Skulle egentligen skjuta lite vapen nästa vecka när jag drar till min släkt i Usa men pappa ska stanna hemma i Sverige så det skiter sig. Man kan inte alltid få allt. hehe
Hey