I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Sälj dina beats på nätet

Övrigt - Webbsidor

2008-01-29 23:08
Användaren är inte inloggad fyra F24
det va det värsta jag läst i hela mitt liv det du skrev, e du seriös ?

KÖP MITT BEAT JAG HAR TANKAT UPP PÅ SIDAN YAO!

Producent

2008-01-30 05:05
cmg

beat betyder slag, och du säger väl inte en slag eller? och som med alla andra lanade ord sa använder vi VARA regler när vi använder det i svenskan. eller detta kanske är ett undantag?

och anledningen varför dina beats pa sidan är under 500, är för att du inte har använt dig av mycket data när du har gjort dom.

nej jag menar 1000KB, det är fortfarnade tillräckligt för att kunna lägga upp ett OK snipp, och ända lite nog för att det inte ska ruinera dig.

Det finns väldigt duktiga människor där ute som gör väldigt bra beats. Att de säljer sina beats till underjord rappare, kända rappare eller bolag är det ju inget fel på. Man vill kunna tjäna på något som man är duktig på.

dom är fortfarande sellouts i mina ögon. jag VET att det finns. men ajg tycker det är löjligt!

hangman: skaffa dig kompisar om du vill vara YO ;)

MVH
fran ett bootylicious tjej
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-01-30 07:27

tycker du att man ar sellout om man tar betalt for sin musik? musikindustrin e pa vag mot sin grav, just for att folk laddar ner olagligt och musiker inte far betalt.

aja fuck it, nu ska ja prodda lite. Kommer bli ett hit!!

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2008-01-30 09:29
fyra F24

och anledningen varför dina beats pa sidan är under 500, är för att du inte har använt dig av mycket data när du har gjort dom.

Anledningen till att de är under 500 är för att meningen är att ha 500 som en gräns, dels på grund av att spara utrymme samt för att det räcker. Jag gjorde beatsen till 128 kpbs och 30 sekunder hamnar på strax runt 500 kb.

Det räcker för att folk ska bilda en uppfattning om det är något som de gillar eller inte.

Jag vet inte om du har missförstått det eller inte men beatsen säljs ju inte ifrån min hemsida i 128 kbps. Beatsen på min hemsida är bara små versioner av hela verk som säljare annonserar. Därefter säljs beatsen i normal version. Det tar köparen och säljaren hand om utan för Saljdinbeat.se, själv köpet alltså.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-01-30 14:02
isofu, men ah! det är ju det jag snackar om, fast tvärt om! jag tycker det är löjligt att ta betalt och typ " TJEE MTV ÄR SA LECKRO <3<3 *14iz-LOLAR I BRALLAN* "

jag gör musik och jag blir inte ruinerad för att jag inte tar betalt.

cmg, du missuppfattade. jag menar att anledningen VARFÖR dina snips haller mattet är för att det är lite data använt i dom! nästan inga samplingar eller lager alls.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-01-30 16:37

Sälj din beat är som att säga - Sälj ditt musik.

Beatdealer.com/se är off the hook!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>

2008-01-30 20:15
jag kan inte lyssna på några av beatesen på sidan. Jag anväder mac och jag antar att det är därför som inte windows media player vill funka. Borde fixa nån bättre lösning än windows media player.

och sen när/om ni kännar några cash så borde ni styra designen på sidan.
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!