[Film]Full svensk på roskilde
Låter videon tala för sig själv
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Lite smått full kanske. Hur vet du att han är svensk föresten?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Den hette "drunk swede" på tuben.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
:D den där filmades från vårt camp! haha ballt jag som tänkte på det där idag. Killen som däckar är en av typ 8 helt GALNA lirare från surte/sörte i gbg-området. Jag brukar kunna vakna med whiskeyflaskan och klunka en del men de här lirarna var fan mina övermän! de hade bag-in-box-vodka och sov-schema så att de skulle kunna maximera fyllan. allmänt dräggiga men vem är inte det på festival?
verbose Vet du vad snubben heter? Jag känner en hel del sjukt folk från surte. :)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
ouff ingen aning.. vet att de jobbade på samma ställe vilket var nån slags verkstad. de var så dräggiga att vi mest höll oss borta och lattjade med det lilla gröna :)
kollar om jag kan hitta några bilder på grabbsen
fan vad dom där göteborgarna i blåa tröjor var irriterande. helvete! hela vår buss hatade dom ofantligt mycket!
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
verbose Det gjorde ni rätt i :) Hade varit lajbans om du hittade ngn bild, kommer nog veta vem där är :P
nåjåå var ni också vid E? vilken buss hade ni? om det var ni som hade den där fula merca-bussen var ni minst lika dräggiga haha :D
Här ser jag smart ut vart kan man tanka upp bilder? hittade bilder på några av de där killarna i "A-Laget" som de prydde sina tröjor med.
-verbose- P23 du ser bussen jag åkte med i bakgrunden på den bild som du länkade.
aaah det VAR ni som var dräggiga! :D vem var det som sov UNDER bussen? har för mig att nån sov i typ motorutrymmet också. det knäcker inte snubben som ställde sig i dörren och pissade och vrålade på morgonkvisten.. haha fuck vilka sjuka minnen!
vad är det man säger, man är inte packad förrens man inte kan ligga ner utan att håla i sig?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Han sov i bagaget och
han sov under busen vid ett tillfälle. Jo, det var många roliga personer på den bussen förra året. Fast det har varit fler.
vart är choco-late mannen som var på roskilde 07? den videon slår ju det mesta...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nå jåå var har ni för antagningskrav för att få åka med eran buss? såg ut som ena jävla sköna lirare dem där två, dock något trasiga...
Min bild är... för mycket naket kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Ros- P3 haha älskar den filmen o speciellt när han plockar fram stolen..humor!
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Han ser ju ut att vara nått annat än full. Folk som är apradar brukar inte kunna röra sig sådär snabbt.
Jollyroger.. nej det var typ en eller två i det gänget som rökte, resten var helt antidroger, bara extrem-festivalalkisar
ros och rhetoric, WTF! :) Det där var det bästa jag sett, vad har han riktigt knaprat?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
HAHAHAHAH FRANZO°!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Hahaha det roligaste i Franzon videon är ju när dom frågar den blonda tjejen i början om hon vill knulla, och hon säger "Njaa det beror på med vem.." sjuuuuuuuukt fult svar haha
han verkar ju inte full, han verkar snarare trippa hårt :S
För skåne! svenskjävel!
Hahahahahhahahaha! Är det bra att känna igen sig?
413
max_p. jag var där och umgicks lite med dessa grabbar och även herren som ligger och vinglar, och kan med säkerhet säga att han inte var hög utan bara var kanonfull. säger det här mest för hans integritets skull ifall någon skulle känna igen honom.
Shit vafan, jag bodde i samma camp som verbose, och fan vad jag hatade den javeln alltsa, han var hur jobbig som helst men vi fick varan hamnd genom att pissa ner hans talt pa sista natten :)
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
-verbose- Tror helt klart att han är påverkad av någon psykedelisk drog, typiska reaktioner.
Blasta X2 Na jag kommer bara ihag att han rokte och drack en javla massa sprit - det dar ar fan en renodlad norsk dunderfylla.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
farbrorberit ljuger, han blev full och pissade ner sitt eget tält.
-verbose- Haha jo visst, kanske borde lagga upp videon nar den dar skumma kiltbarande norrmanen pissar ner hans talt :) Forovrigt, vad hande med videon pa dom dar tva bogarna som kramades utkladda till cowboys? Det dar var fan skumt.