[Klipp] Funny Kid Isnt Sorry About Huge Party
Haha, tyckte han var jävligt underhållande.Klippet ".. everyone has, they love it"
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hahahaha! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
haha den fick mig faktiskt att skratta högt! han va ju för fan fortfarande onykter/ bakfull och fattade inte riktigt va hon ville!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
vem hade rammat upp en kaktus i hennes arsle?
Jävlar vilken jobbig programledare.. skön kille!
Walking the street of dreams
Vilken lirare. Önskar jag hade varit på den festen.
Man kunde tro att det var hans mamma som var programledaren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagligen ville han inte ta av brillorna för han var rejält stenad, eller hade bakisögon
mellanöl ja precis, det absolut bästa bakistricket. fattar inte varför det skadar att låta dem vara kvar. även jag skrattade högt. rolig kille.
Hahaha, skön kille
Mikael Söderlund was here!
Skönaste killen. Som farsa skulle iaf jag bara garvat åt saken och låta snubben få arbeta av det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha han är ju iskall! fett sköna svar på dom sista frågorna
Haha, det måste ha vart en rolig fest
haha, sicken jäla morsa till programledare. killen skarpt..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
-I'll say Sorry but I'm not taking off my glasses! -Why not? -Because.. They're famous! -Because you're glasses are famous?
-Take off our glasses and apologise to us! -I'll say I'm sorry but I'm not taking off my glasses... - (ställd, och försöker dölja irritationen) Why not? - Cuz! they're Famous! -because your glasses are famous? -yeah.. - Why are your glasses famous? - i don't know.. everyone likes'em.. so.. I'm not taking 'em off.. haha jooo han va ju förmodligen lite nedrökt eller liknande! Men vafan kämpar hon sig på honom om brillorna, vad har det med saken att göra? jävla sockiplastjournalist! om du nu ska ordna länk å allt kan du väl iaf ställa vettiga frågor om skadegörelsen, vem /vilka som är ansvariga .. sånt shit inte försöka få en nedrökt kille som e skitstolt över sina 15 minuter, att ta av sig solbrillorna?!
men vafan carlos, så citera du samma skit!
haha! -what would you say to other kids who were thinking of partying when they're parents are out of town? -....get me to do it for you
don't watch me, watch yourself
their parents*
don't watch me, watch yourself
ahahahahhaha svaren på de sista frågorna var utmärkta!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
bästa jag sett på väldigt länge =)
jag blev fan sne på reportern....
tut!
Jag hävdar att reportern betedde sig klart sämre än Corey Delaney i det där klippet. Hon borde struntat i att vara så jävla subjektiv. Hon har ingenting i TV att göra.
Varför är folk så dumma?
"Get me to do it for you" :D Nyhetsankare vs. festfixare: 0-1 (TKO) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
så skön lirare
SKU - SKU - SKULASON!
- I suggest you go now and take a good hard look at yourself - I already have, everybody have, and they all love it
Hahahahhahaha The 16-year-old from Narre Warren bolted out of the studio and fled down a fire escape after radio host Matt Tilley tried to remove his plastic yellow sunglasses, which he had kept on throughout the interview.
Shit vad folk försöker leka hans föräldrar. Dryga jävlar det finns.Listeners who called the studio to speak to Corey were overwhelmingly hostile, with one woman telling him he had no respect for anyone else and a man calling him a "knob" and warning him to "watch out".
haha s¨å jävla skön snubbe xD rymmer från radio skitet haha
Sleep is the cousin of death
Fan e grejen med hans glasögon? Kan dom inte bara låta honom ha på sig det han vill. Det e ju inte så att han ber den störiga programledaren att ta av sig peruken.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Hoppas någon fixar en insamling till att betala skadorna och det, så han slipper jobba ihop det. Skön kille!
teN haha det vore jävligt kaxigt.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
hahaha fett skön snubbe...we should party
friktion. haha, ja. Därför du är Lite äldre och Lite långsammare.. Du börjar bli gammal ;]
Snyggt att dom skriver att han "flyr" ifrån studion, han reste sig ju bara lugnt och sansat för att bege sig därifrån, haha..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
vilken skön snubbe! han såg ut som en brat, men han tänkte som en punkare!
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!