[Video] Isabella Löwengrip (blondinbella) - Den mest populära bloggaren i Sverge?
Tjo! Fick reda på den här bloggen för kanske bara en vecka sen och trodde rakt av det var ett skämt att den verkligen e så populär som den e, så var dock inte fallet! Här e en intervju med Isabella
Jag kan inte må mer än illa, jag vet inte varför. Så fruktansvärt störig människa...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
men feffe, är det sånt här du sitter och tittar på under arbetstid? ;) sjukt dryg människa förövrigt, snacka om överhypad B-kändis med på tok för högt självförtroende.. hade jag blivit känd för pga en blogg så hade jag skämts.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
asså guud vilken häftig tjiij! hon var ganska lätt att störa sig på, ja. dock verkade hon inte helt IQ-befriad som många andra bloggande tonårstjejer förmodligen är.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Vad heter låten som liras runt 1.20 in i filmen?
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
GlenOne Det e gangstarr - work
Öl är Bröd!
Doc Humor :) Vad ska jag annars göra? :) haha
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
GlenOne P19 kiding me? gangstar - work. gör hiphop läxan.
www.enigmatic.se
Haha en bloggträff. va sött Vette fan vem människan är, och aldrig sett/hört om henne. Är jag 'ute'? :'(
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
bloggar borde förbjudas
Heretic ,Thou Art Cast Down!
haha va fan händer i slutet ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha va fan, slutet var ju badass XD.
*snaark*
HAHAH jag palla inte se hela så jag missa slutet först... Spola fram till slutet om ni inte pallar för det e verkligen värt att se.
Öl är Bröd!
Vi kan fastställa att sväljer, det gör hon inte! :P
Jag orkar inte....
"Som klockrenh säger." - oneoo
HAHAHAHAHAHAHAH! "hur stor makt vi bloggare har tillsammans.." neger snälla?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
jag har väldigt låg tolerans för blonda östermalmsbrudar med medlemskap i muf
chase the clouds away
Vad stolt jag är som gick på gymnasiet hon går på nu...fyfan...
•pave paradise•
någon som kan länka den? har tömt cache men inlägget är tomt på klipp
bloggare e östermalms tjafs, jävla bratskit
69 - Try it you'll like it
Blivande statsminister.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enkelt att förklara, egentligen. Alla killar som läser vill sätta på henne. Hälften av alla tjejer hatar henne men läser hennes blogg ändå, andra hälften ser henne som en fjortisprinsessa. Sen så funkar hennes skolas nätverk väldigt bra mellan de tre skolorna som ingår, så det blir tredubbel uppmärksamhet om man exempelvis går med i facebookgruppen för skolan etc. Det hela är rätt löjligt, men effektivt. Synd att hon inte koncentrerar sig på att bli något inom den världen istället.
•pave paradise•
Shit 16 år, hon snackar som hon levt i över 30 år, hur mkt livserfarenhet tror hon att hon har egentligen? :S
b0b0b0b0
hahaha va fan va grejen me att spotta ut sin cafe latte över bordet?!!! såg så planerat ut. wtf?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
haha! alltså, det är så jävla sorligt. Props för att hon är driftig, men hela hon utstrålar överklass och det gör mig spyfärdig. Muf, rökfria gruppen och tjejforum som välgörenhetsgrej. Fyfan..
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Påminner om en grej Sage Francis skrev om på sin hemsida om företag som säljer tjänster som ökar ens viewcount och plays på MySpace. Skulle inte vara överraskad om fröken Blondinbella var en sådan som betalar för såna tjänster.
•pave paradise•
som valde att stå för "vi röker inte"! Gud, vad starkt gjort! Jag känner att jag lyckats påverka, många har valt att inte börjat röka Om det inte varit för hennes blogg skulle iallafall jag bolmat en 2 - 3 packet var dag. Tack! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
chico // Du är inte "ute"! Du är ett föredöme!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
usch & tvi."Alla killar som läser vill sätta på henne." nej.
don't watch me, watch yourself
"Alla killar som läser vill sätta på henne." nej. Ja eller så går du i gaypride ledet en gång per år.
FÖRORT
elikz: Du läser?
•pave paradise•
Hon är rakad, tar den i prutten och är tydligen intelligent längst inne. Andrahandsinformation...
Varför är folk så dumma?
haha fan vad gött att hon spyr i slutet
Lo veo pero no lo creo
känns som hon e en liten tant ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Varför är vi smartare personer inte lika driftiga? Imponerande ändå att hon ordnar möten och skit medan man själv är uppe kl 4 på natten en vardag o kollar på skiten.. Hon verkar ju inte dum egentligen, tror snarare på helt fel värderingar, låter ju som hon drillats i moderat ideologi sen 5 årsåldern så det kan ju vara därför?
Guano: Det spelar ju ingen roll i slutändan. Vart kommer hon jobba, vad kommer hon vara känd för om hon blir känd? Stureplanslivstilen, eller hur? Vilken smart person skulle ens vilja det? Jag skulle inte ens orka vara så ytlig liksom. Sen så är det löjligt att hon tror att hon är något då skolan hon går på är i bottenvåningarna av ett lägenhetskomplex på Norrmalm. Väldigt o-schtekigt.
•pave paradise•
jag hade inte rört henne med tång.
oh no he didn´t!
Hon är rolig... och lärorik.
"En av sveriges mest framgångsrika bloggare" Framgångsrik bloggare..? Va?! Man har många läsare för att man är korkad och mer än hälften som läser gör det av samma anledning man kollar på apor i bur. jösses.
Stureplanslivstilen, eller hur? Vilken smart person skulle ens vilja det? Många.
Jag bedrev en framgångsrik hatkampanj mot henne förra året. Hon hatade mig, jag har även skrikit till henne i telefon! Älska mig!
Signatur får rum här
Hur fan orkar man vara 28 år gammal och driva en hatkampanj mot en stackars 15-åring. Jag som trodde att jag hade för mycket fritid...
Kolla hennes finnar vid 00:13
floppen: Join them, och låt oss som inte vill det hata i fred.
•pave paradise•
hahaha ja, fett värt att spola fram till slutet
MeckGyver
Jag vill att min blogg ska vara känd. Om hennes är det så borde min vara det.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
hon kommer ångra den där sidan så mycket om hon blir jurist/politiker
asiwouldsay AHB AHB
jag tror videon avslutas lite löjligt för att neutralisera tantkänslan man får av henne en aning. "jag är uppenbarligen mycket bättre än ni, men jag kan vara barnslig precis som er läsare!" på så sätt kanske fler ungdomar kan identifiera med henne.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech