I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[hemsida] kanal på youtube?

Övrigt - Webbsidor

2008-01-14 21:14

[hemsida] kanal på youtube?

Ok, vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik. Skitsamma, här kommer mitt problem:
Jag har hört att man kan skaffa en "kanal" på youtube men jag är total rookie och vet inte ens vad det handlar om. Fattar ingenting på sidan, så kan någon berätta hur det går till? Finns det ens en möjlighet att starta en kanal eller är det ett "gammeluttryck" för att starta ett vanligt konto?
hit me!

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-01-14 21:29
come on!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2008-01-14 22:45
stackarn. hårt att vara viktig
 hej hej

2008-01-14 23:03
gå in på youtube.com

tryck ctrl+f
skriv sign up
tryck nästa tills du hittar det
tryck på den länken
fyll i formulären som man brukar göra

det borde du ärligt talat kunna listat ut själv

btw jag har >12 000 subscribers. någon som har fler?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures?
Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this."
- Papoose

2008-01-14 23:12
ja men vad jag undrar är om en "kanal" är samma sak som ett vanligt användarkonto? har försökt googla och fråga folk men ingen fattar något och allra minst jag som är ett freak när det kommer till datorer o shit.
Jag undrar om typ svt o såna betalar en massa pengar för att få extragrejer?

2008-01-16 21:28
LoRia

Asså det blir ju en channel när man laddat upp material. Du får nog betala eller nåt för att få egen banner, men jag har, får inte nog av att säga det, över 12000 subscribers och det är mer än tex Hillary Clinton har på sin officiella YouTube-kanal.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures?
Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this."
- Papoose

2008-01-16 22:10
pappa_påse
och du är vem?
 i get more pussy then panty!

2008-01-16 22:15
Dekay
jag tippar på att han är killen jag nyss gjorde en tråd om som imiterar twista.
 i get more pussy then panty!

2008-01-16 22:51
pappa_påse
vad lägger du upp för något? visa oss en länk till dina videos