Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha "era fuooockin possiz".....shit, begrav skåne!
BAHA!
jag skäms när jag ser den seriöst........
jag grät. sen så rökte jag en cigg.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
alltså nej jag vet inte vad jag ska säga
pinsammaste på länge
www.enigmatic.se
jag tror att han bara är lite arg på nått...
i get more pussy then panty!
åååhhh..bästa på väldigt väldigt väldigt länge:D
hejja
Sälj inte en mickrofon till vem som helst säger jag bara....borde finnas lag.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
vad är detta? finns det inga gränser?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
HHAHAHA kolla typ 00:40 å frammåt, coola cigg bloss! en bild på anmälan etc! kan det bli bättre ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
misshandel anmälan måste ju vara det optimala "dom-blir-rädd-för-mig-tricket" seriöst, äcklad blir man.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha ser ut som samma papper också! verkar ha kopierat upp anmälan!
Shit, honom skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Producent
2008-01-10 00:36
Hangaround
2008-01-10 03:52
Fan vad jävla clean snubbe, pekar Fuck You åt ett dussin A4 ark. It's takes a men to do it.
Han var fet på engsleka med
...
SpT P21 aa det va du med ...
comment
Assso det e sonna har snubbar som skjuter folk i skolor och skit, fakkin psykopater utan liv eller vanner... sinnesjukt....
House is hiphop on fast forward ..
Hangaround
2008-01-10 05:41
aa det va du med ... Japp, men blivit något bättre sedan högstadiet. Tror att den där språkresan till London hjälpte till enormt mycket. Engsleka it's my thang.
"söug min köuk" BWAHAHAHAA!!!
Hahahahaha humor på hög nivå! It's gotta be a joke, riight..?
antingen är det här jätte roligt eller bara läskigt på riktigt
work some magic
Haha, påminner mig om de här 042-Unit eller vad de hette...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
ja tycker de e synd om snubben
helt ärligt, e det bara jag som ser att det exakt så här folk postar po internet innan dom går och dödar någon ? han ''rappar'' ju dessutom om att han ska visa vilka som är sopor osv osv... fan nån måste göra nått....
MaKKan har rätt, this calls for an intervention, would some please think about the children??
makkan_xl har rätt ja, och detta leder till följdfrågor - vad är det för fel på honom? vad försigår i hans huvud? allvarligt talat... jag vill veta vad som händer i hans skalle. vad tänker han när han gör sånt här skit?
han kanske har whoa?
work some magic
Jag är ganska säker på att han har whoa.. är ganska säker på att han är ca 23 år också.. även att han e från skåne, men bor i gbg.. men det behöver ju inte vara så... en ren gissning
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
vafan den är ju borta! någon som sitter på den???
HMOR