Nej, han är inte självmordsbenägen. Det finns mycket folk som gör sådant nu för tiden, kanske fratidens sport? haha ;)
Don't!
Idiot. Tågföraren lär ha fått PTSD bara för nån ungjävel vill ha en stunds glans på nätet.
HOLY SHIT!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Aa sjuk jävel
SunShine Reggae!.
shiet vilken jävla adrenalin man lär få!
-va tjock du har blivit!!... -Ähh kolla frisyren kalhygge!!...
aint no thang! jag brukar lägga mig tvärs över spåren.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
hahaha... jo man måste ju vara värst! usch haha, killen i filmen e störd :P
Tur att tåget inte hade en såndär plog, för då hade den tagit ryggen på killen.....
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Synd att tåget inte hade en såndär plog, för då hade den tagit ryggen på killen.....
Niceness!
soft om det varit ett lite äldre tåg där toaletterna töms på spåret. det + lite bra timing...
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
hahaha... jävligt bra timing isåfall? :P men aa.. hur fan vågar man :S
urr P23 När använde man tåg som tömde toaletterna på spåret?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
väntade på att han skulle få en glansig blick in i kameran *smack* så hade han satt huvudet rakt up i en balk!
Jävla idiot. Lokföraren är skadad för resten av livet och han sitter och har kul åt det. Jävla idiot. Hoppas han dör nästa gång.
Givakt P23 Var i slovakien över nyår, där var det fortfarande så =)
Vet inte hur länge sen dom slutade med det i Sverige.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Idiot ja, stackars tågförare..
be the change
den typen av spolning fanns kvar när jag var liten.. antar att det togs bort någon gång under 90talet..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Mm, var inte säker, men har också för mig att det fanns när man liten.
är man lokförare så får man vara beredd på att dte kan förekomma lite pojkstreck då o då
Heretic ,Thou Art Cast Down!
men dom nya tågen har en stor sändare under tåget så ingen chans att du överlever en sån :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pojkstreck? haha.. detta e ju nästan självmord :D
hoppas ingen testar detta nu? :P
jacket P21 vadårå, det är ju inte som att de inte är gjort innan. :)
i get more pussy then panty!
asså.. varför finns sånt här? varför ska man kunna tänka sig denna tanken och göra det? besvikelse
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
fan va ni grinar! Han tyckte väl det va kul låt honom göra det då. Han såg ju redan död ut när han låg där helt stilla så lokföraren är nog inte "Skadad för livet".
Skulle varit fetare om han slängde sig ner precis när tåget kom
jag har alltid rätt.
Ni ska vara glada att han visste vad han gjorde, annars hade han kanske inte rest sig igen. Vet man vad man gör så är det inte speciellt farligt egentligen. Smart? Nej.
Lokförare är väl medvetna om att många människor begår självmord med hjälp av tåg, jag tror att man instrueras att titta bakåt när det händer.
I, Rowboat
Kom ihåg när jag såg nått repotage när jag var yngre om lokförare, han hade kört över typ 50 pers.. det är ju något man får ångest över
Den är klassisk och galen!
http://www.earforcefm.blogspot.com
General Krog: Spelar ingen roll. En klasskamrats farsa var lokförare. Han var traumatiserad i veckor efter att en ung kille tagit livet framför hans tåg. Det är inte synen av att det sker som är traumatisk, snarare att det händer överhuvudtaget.
Jag sa inte att det rann is i deras ådror, bara att det är välkänt bland tågpersonal att det inträffar sådana självmord.
I, Rowboat
Det ska finnas en annan film där det är en dum jävel som har tagit bort stenarna under plankorna och laggt sig.. det är ju något smart men ändå.. vem fan är så dum att göra det !?
ASUL P20 jävlar va nära :|
Är väl inte så smart att hålla på med basejumping och skit heller i så fall ? Skulle lätt kunna tänka mig att göra det om jag visste vad jag höll på med. Fatta adrenalinruschen.
Konstigt att tåget inte tutade mer än det gjorde. Vi tappade en skateboard på spåret i tunnelbanan och hoppade ner och hämtade den när det kom ett tåg. Fyfaaaan vad det tjöt!
det e jävligt skumt att det inte tutar mer ja... :S
ser inget roligt i detta, synd om tågförarna.
fyyyfan ASUL P20!!!! så jävla nära att förlora sitt liv..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
nja jag ser inget roligt i det heller.. det e mest galet.. o idiotiskt :P haha
tyckte det var jävligt coolt faktiskt, hade lugnt bangat själv....
Jag fiser THC !
HAHAhaha, sista kommentaren från honom, iskallt.
och min kommentar var helt fel, så ignorera den.
heh, fatta den som asul skickade, om snubben hade snubblat på spåret :P
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
hur fan kan man sitta och trycka ner människor på internet, men sen sitta och böla över att det är synd om en tågförare man aldrig kommer träffa? han lär ju gått ut och kollat spåret, och då insett att ingen var där... omg :(
Kung i undre världen
Graffare
2008-01-18 22:08
Leka på spåret är kul, men ASULs grej var sjukt nära ögat :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på vilket sätt är den missledande? :S
jag vet jue att det är rätt formulerat och så...men den första tanken man får är att en unge blir påkörd av ett tåg
hahaha fan va tuffft :P hahaha
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito