[Film] Nytt klipp med henrik dorsin
Jag vet inte om den har varit uppe förut men den är jävligt rolig!:PLänken
Groteco är så otroligt bra, och den här sketchen är underbar! :D
De tre sista delarna av serien går fortfarande att kolla på svt.se
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Tråkigt, asså grotesco är inte roligt :S Enda roliga jag sett var Beste far
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent
2008-01-01 21:40
Göteborgs avsnittet är det bästa svensk TV har presterat!
413
Kul i början, men sen är den bara barnslig och repetiv.
BUSKIS!!!!!!! Henrik Dorsin är med i Föreningen för överdrivna känsloyttringar och gör ingenting med finess. Allt ska kramas ur trasan så man tröttnar efter 2 meningar från hans breda käft. USELT!!
så humorlöst att man vill kräkas blod.. fan är det här för stefan & krister-buskis..
mama said knock you out
Producent
2008-01-01 23:06
Ni har missförstått hela grejen. Det här klippet kommer från ett avsnitt där "temat" var "Det ballar ur". Dom förstår i allra högsta grad att det är Stefan och Krister nivå på hela scetchen, därför är det roligt.
Grotesco är bara för jävla bra!
Beastefar är bäst! :)
bla.
Grotesco är helt genialt.
Bestefar var precis lika jävla poänglöst. Ska det roliga ligga i att dom pratar dålig danska? Ge mig tillbaka mina 3 minuter!!!!
Grotesco är det bästa som hänt tv på länge, nuff said!
va?
Producent
2008-01-02 19:45
Verkligen jätte tråkigt.
work some magic
cp tråkigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
så fruktansvärt tråkigt..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Jag är förvånad över hatet mot Grotesco, trodde det var väldigt omtyckt
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Producent
2008-01-03 00:50
honses X0 Vi fattar, du gilar inte Grotesco. Snälla försvinn från tråden nu.
Jag tror att man antingen inte gillar humorn helt enkelt,
eller så underskattar man dom och missuppfattar skämten.
För Grotesco är så sjukt mycket roligare och smartare än det mesta som kommit den senaste tiden. Det är
inte Stefan och Krister humor, tvärtom. Det är inte i den uppenbara slapsticken som den humorn ligger.
honses X0 Jag var på väg att kommentera ditt inlägg men kom på att jag faktiskt inte orkar...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Om du ska vara sån så tog jag enbart upp det faktum att jag inte ville kommentera ditt inlägg. Aldrig något om själva inlägget alltså. För att inte bli för off topic här så funderade jag väl bara över det här med att folk går in och skriver kommentarer så där angående saker de uppenbarligen inte är intresserade av. Eller inte uppskattar i alla fall. Är det ett sätt att hävda sig på eller någon sorts självbekräftelse? "Jag har minsann bättre smak än er så därför måste jag påpeka det" Är det något den här tråden borde gett både dig och mig så är det ju det faktumet att vissa gillar Grotesco, andra inte. Låt det vara så då. Inte fan letar jag upp saker jag tycker är dåliga bara för att klaga på dem och jag förstår inte varför någon annan skulle göra det heller...
Galet bra! Deras egna reklamer är dessutom klockrena!
Mic_Styles P20 e mest intresserad av vad folk ser som kul i det här men har fortfarande inte fått något mer svar än att jag och de som inte gillar skiten kollar på det på fel sätt?
honses X0 Äh, alla har olika smaker när det kommer till humor...
Personligen tycker jag Grotesco är jätteroligt, du gör tydligen inte det, inget mer med det
honses Kollar du på grotesco t ex via lösryckta youtubeklipp kollar du på grotesco på fel sätt. Avsnitten måste ses i sitt sammanhang, då alla klipp i varje avsnitt binds samman i olika teman, som oftast driver med allt som är TV. Även om det inte är din typ av humor kommer du nog uppskatta det mer om du ser på det i hela avsnitt, vilket inte borde vara så jobbigt med tanke på att den bara är åtta episoder lång.
Jag har aldrig sett ett avsnitt av Grotesco. Däremot har jag sett Bestefar og jeg, säkert 100 gånger, och den sketchen är fan helt jävla genial. Den är helt perfekt som trailer. Det skulle nästan kuna vara en "riktig" trailer, om man inte räknar med de små men uppenbara grejor som gör den till humor. Och, ja, det är jävligt ball att de snackar dålig danska, men det är ju bara en liten del av det hela. Hårfint!