Usch vad jag mår dåligt, kul att alla folk på den där brat festen ser ut som barn.. Hur schtekigt är det? :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ReM det e kanske insmugglade barn från 3e världen som är inbjudna på pedoparty
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Jag önskar att tråden om Svettet fanns kvar! För övrigt, är det ingen annan som reagerat över killen i mittens ögonbryn? Dom ser typ antingen påklistrade eller översminkade ut!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Fan hur gamla är de, 12-14 år? :S Ser inte äldre ut än 16 år iaf... Tragiskt att de anammat ett sjukt och skevt ideal i så unga år. Småtjejer försöker se ut som Slitzbrudar och unga grabbar försöker spela Stureplansbrats. Dagens barn får ju inte vara barn längre! "Annat var det när jag var ung!", "Det var bättre förr!", o.s.v...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brunsås: Ibland längtar vi alla tillbaka till den tid då Svettet var kung på Whoa. Och ja, jag har också lagt märke till snubbens ögonbryn. länsade mammas sminkväska och hittade ingen ögonbrynspenna, kajal funkar nog lika bra...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Såg ju ut som små pokemon, ooh vad söta :)
Producent
2007-12-26 21:22
det msåte ju ändå vara nån reklamfest eller något vad är det för tröjor alla springer med, fabelle eller något kanke därför alla är så uppsminkade
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Usch, de ser alla ut som djurplågare...
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Haha, bilden har man sätt förut, en vecka sen typ. Men vafan, kallar ni det där för brats? :p det där ser ut som lokala moppepojkarna, åker en trimmad derby-senda, har toffs på foten, årets inköp, ala slisk hårvax, 39.90:-
sätt tråden som sticky :D är ju fett värd.
Kung i undre världen
Haha han till höger måste va en Finne-Brat (Han har det där typiska finska utseendet).
Öl är Bröd!
vidrigt, men asså hur gamla är brudarna ? 13 ? seriöst.
SKU - SKU - SKULASON!
hahahahhahahah helt fantastiskt ibland undrar man om sådana människor föddes för att vara levande underhållning...
haha, flickorna är ju inte mer än 12-13 år.. så om du nu skulle ha dessa i överflöd är det väl ändå ingen höjdare
va?
Hur kan du säga att flickorna ser ut som 12-13? .. Jag skulle säga 15-16 iaf .. Min syrra är 12-13 och hon är då faan mkt mindre .. Grabbarna är nog 17 tror jag .. Ser så ut iaf
be the change
Jonka dom du länka ser ut att va från norrköping
saaaru..
ang. stackarna på bilden som sotarpojken länkade till, kill till höger är säkert bara 15 år eller nåt men damn han ser ut att vara 40 plus i ansiktet
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
hohoho
Follow the dao, right about....NOW!
Det är inte brats nånstans, däremot så är det äckligt kranskommunspack! Typiska IFK Göteborg supportrar. Kan nästan sätta min själ på att sprethåret i rosa skjorta har Newera keps på sned när han inte går på "Ungdoms-disco" på den lokala fritidsgården.
413
Moderator
2007-12-27 22:36
Äh vafan de får säkert ligga mer än vad jag fick i den åldern så det är väl bara att gratulera. Fast samtidigt, kanske inte. De poserar ju bara med varandra, aldrig med några tjejer. Vilket för mig in på nästa sak jag tänkte på. Fotografen som kutar runt och tar bilderna. Hur fan känns det? Jag skulle känna mig sjukt pervers i det läget.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Klasshat på whoa. Härligt! Var ett tag sen lidingöbilder kom ur ropet! (Nej, jag är inte sarkatsisk.)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Hangaround
2007-12-28 03:30
fan va bögiga dom här ser ut! :) http://www.credd.se/galleribilder/1094/39946.jpg
den ända som såg bra ut av de där var han i rosa skjorta
den enda som såg bra ut av de där va ingen, INGEN. allra minst han i rosa skjorta.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Jag tror det är nått på g mellan slipssnubben och han till vänster. Kolla armarna bara.
vafan klaga inte på jailbait!!!
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
ugn eller ung? :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
han längst till vänster är amfetaminpsykos här på whoa.
kom så spöar vi hela högen
Fan, är det nå barn kalas eller? Alla ser ju ut att vara under 14.
Love Music And Dance
Btw.. http://www.credd.se/images/galleries/1094/39947.jpg Fan hände med tjejers själv respekt..
Love Music And Dance
haha.... han till vänster heter jonas, de min polare fan, schysst som fan e han å han får säkert mkt mer brudar än er pajaser..
om brats får sådana brudar med sig hem varje kväll så vill jag få lite tips hur man blir brat. annat emot vad det är för drägg jag släpar hem på fredagkvällar...
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.
Vad är det för disco egentligen? Bara massa kidz..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Brudarna är fan future sluts allihopa.. max 15 med hotpants o skit
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Queer-Bitches P17 "fan e han å han får säkert mkt mer brudar än er pajaser.." Haha, ok, nice för dom.. Men jag tror jag passar på 15 årig disco mutta, med så mycket hår att man kan väva en matta av det. Samt ser ut som den svettiga killen till höger på den första bilden, när dem är utan utan smink.. Pappa må ge dem pengar att köpa dessa pantade brudar.. Synd bara att pappa även förvränger hela världen för sitt barn.. En dag får du nog också hår runt snoppen, och inser att kvalité går före kvantitet.
Love Music And Dance
dom fixar.... chhhhhhhhhht kmgs på alla er :D
dvm
Brodin jag tycker det e fjortis å gå på sånt... behöver inte sminka upp mig å ha 2 vaxburkar i håret för å få ett strul liksom ... :p
måste bara säga att Daviden droppade världens roligaste blogg