Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag förstår inte vad ålder har med saken att göra... men skillad är han ju.
No cake for the impurity!
Kan du ge mig en vanlig länk så jag kan visa polarn ? ..
be the change
haha skulle inte förvåna mig om de är hans farsa som sitter bakom kameran o lirar ;)
Sleep is the cousin of death
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan!Dekay , att han lär sig spela Guitar Hero innebär väl inte att han blir sämre på matematik? Eller vad menar du?
Påminner mig en hel del om Southpark avsnittet "Guitar quer-o"
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
fyfan va han ettrar
Rädda en ko, ät en vegetarian!
jag går i hv1 , men han som går i hv2. vi jobbars tesammans , han blev scandinaviums bästa för 2 veckor sen:D han ska få Guns N roses gitarr:D
CONGRATULATIONS! YOU... ARE... FAGS!! hahah så fett är det
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag har ju själv guitar hero hemma jag e faktist ganska bra klarar runt 90 % på hard låtar, men killen som e typ 9 år o klarar 90 % på en expert låt e jefligt sjukt!
finns en sån snubbe..eller ja hel familj här i den lilla "byn" jag bor i..dom är jsuka på alla spe ldom spelar...tror iaf dom har en lillebror som kanske är 9-10 år...han är i klass med den där snubben om inte bättre...såg han på en spel affär där han rocka loss :P
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
precis, kan inte ta guitar hero - eller dom som spelar det - på allvar efter att ha sett south park avsnittet. jobbiga är att en av mina närmaste polare spelar det.. jobbigare blir det att han även spelar wow, å ja, south park ahr gjort ett sånt avsnitt också... YOU ARE FAGS!!!
Jag är bra - du är dålig.
teN Det
Dekay menar är att han nog sitter framför tv:en och lirar istället för att kanske t.ex plugga matte eller något annat ämne.
snap! den snubben vet ju hur man gör ett schysst mål!
löglög
Vad upp med att han inte slår på "strängarna" på alla toner? Trodde man var tvungen att göra det.
Wordlife no doubt baby
vissa behöver man inte på, tror det är de som inte har en svart cirkel runt eller något, är nog också bara på hard +
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
om detta nu inte är en fake video så är jag jävvligt imponerad
är det fake så måste ju någon annan spela med en annan guitarr... och då är det ju fortfarande sjukt skillat... och jävligt nördigt
jag har alltid rätt.
Fy fan vad det slå-mot-plast-ljudet är hemskt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
om han ändå lagt ner all den tiden på att lära sig spela riktig gitarr istället..
"I lay chicks like mother goose"
haha MC håller med dig xD
MC_Kiprono P22 det är ju mycket colare att kunna spela på de där sättet
Alltså för er som inte vet, det är inte vilken låt som helst, det är den SVÅRASTE låten av alla i alla Guitar Hero spel och han får typ 90%+ på Expert. Jag tror fortfarande att den är fake. Det är så BRUTALT svårt det han gör!
Att nån ens klarar det där är ju fan otroligt o .o
sotarpojken instämmer, den låten är verkligen äckligt svår. fake som fan, FAKE!!!!!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Racken P18 Njaaae, kunna vara grym på riktig gitarr kommer nog alltid klassas som "coolare" än att vara bra på tv spel, även om det är guitar hero haha
men asså, jag tar ju inte ifrån killen nåt, det är helt sjukt jävla svårt det vi får se i filmen(själv spelat guitar hero, kul som fan)
men kan ändå inte låta bli att tänka på hur otroligt många timmar han måste övat och hur bra han skulle varit på riktig gitarr ist. men vem vet, han kanske är grym på det med..
"I lay chicks like mother goose"
vad fan har åldern med saken att göra? jag varvade alla gamla megaman på nes när jag var liten och idag fattar jag fan inte hur man lyckades...hehe känns fan som att man blir sämre på tv-spel med tiden
Demento Jag instämmer, jag var totalt down på tv-spel när jag var liten, idag är jag totalt värdelös på tv-spel.
Fucka ur!
förövrigt känner jag mig lite ensam om att hata guitar hero...
mm tänk om han läst matte ist, då hade vi varit ett steg närmre att kolonisera mars, men hey vi kan spela guitarrhero när isen smält.
Erkan P22 tänk om du läst matte istället för att sitta på whoa och klaga på youtubevideos...
Demento Tänk om du var smart nog att förstå att det han gjorde tar mer tid i anspråk än att klaga på youtubevideos. Då skulle världen faktiskt inte alls se annorlunda ut, men folk skulle kanske se annorlunda på dig.
kitty got claws...det jag menar är att jag skulle tro att du har slösat bort minst lika många meningslösa timmar framför dator som denna nioåring har gjort framför sitt PS2, förmodligen mer då du har haft 22 långa år på dig att slösa bort din fritid på. gäller inte samma sak för dig? är du så jävla mycket bättre själv?
Demento Skillnaden är ju att han har talang :D
Erkan och demento sak ni bråka så ta de ngn annan stans.....mellanöl tack för videon (y):D
Massive_ P14 Lugnt! Vill du ha hans youtube user och kolla in fler av hans filmer så hittar du den
HÄR