Moderator
2007-12-16 19:21
[REQ] Skidspel
För några år sedan brukade jag spela ett skitspel på någon sida. Man åkte twintip och kunde välja mellan tre sorters skidor och typ fyra olika ställen att åka på eller så. Någon som vet vad jag pratar om? Vill ni ha mer info så fråga något så ska jag försöka komma ihåg mer.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2007-12-17 20:36
Snälla whoa. Kan ingen hjälpa mig? Man använde asd och zxc för att göra trick med tror jag. Sidan var på något konstigt språk (typ norska eller finska eller tyska eller något sånt)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
fanns spelet till nintendo ?:) isf känner jag igen fast tyvärr vet inte namnet :( Good luck and have fun =)
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
Moderator
2007-12-17 20:48
Menar du ski or die? För det är inte det. Men tack ändå.
don't watch me, watch yourself
nä, det var det nog ej.
don't watch me, watch yourself
Är det spelet då man kunde bli uppäten av en snöman på slutet om man inte var snabb nog ?
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
hahaha spelet som följde med win3.1 typ ?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jaja jag minns!!!... tror jag...
detta va??
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
allt handlar om skills =)
<object type="application/x-shockwave-flash" style="width: 360px; height: 296px;" class="youtube" data="http://www.youtube.com/v/MpRp3NxsTcY"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/MpRp3NxsTcY"><param name="wmode" value="transparent"></object> EDIT nähä d funka inte...
Detta vad? Ser ingenting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
testie vad ser du inte?
haha vilken chock med en youtube-ruta mitt i allt
SKU - SKU - SKULASON!
Ser fortfarande inget. Inte i IE heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-12-18 12:01
Nu behöver vi bara en citat-knapp också!
Walking the street of dreams
friktion P21 HAHAHA underbart!, det där satt vi och spelade på windows 95 datorn på Fritids :D, nu är frågan går det att tanka någonstans ?
Walking the street of dreams
Moderator
2007-12-18 16:56
Fan när jag la mig igår var det typ 5 svar varav tre var mina. Så kollar man nu och det är helt plötsligt uppe i 19. Skitglad glider jag in i tråden, bara för att upptäcka att det har kommit två förslag. Varav ett hade kunnat vara rätt men inte var det (hittade också det när jag letade) och att det andra är helt way off. Ingen har alltså en suck om vad jag pratar om?
du menar spelet "dna spin" sök det på googel... om du vill ha ett bättre allternativ så sök på jibberish och tankahem det
LeeRoyJordanJr.7.2
tyvärr... =/ märkte nu att jag missförstod hela frågan från början.. skyller på att jag var trött igår..
Moderator
2007-12-18 17:37
Ja dna spin ska det ju vara!! Fan vad bra. Känner igen namnet och nu blir det google.
Moderator
2007-12-18 17:41
Kul att varken dna spins eller jibberishs hemsidor funkar...
kan kolla om jag kan hitta nåt fungerande
LeeRoyJordanJr.7.2
Moderator
2007-12-18 18:26
Tack så mycket! Dock var det inte så jättecoolt som jag hade väntat mig :P
.., hmm SkiFree var bättre när jag var liten,