Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
"The media really piss(?) me off. The way they're trying to embarass me by not editing what I say" Så jävla skön :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
...som att han har skrivit det där själv ens.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det någon som tror att GWB skrivit det själv?
haha. han verkar vara en ganska trevlig prick han den dära bush. att kunna driva med sig själv så mycket kräver nog något enormt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror bush är smartare och mer kapabel till att styra ett land än de flesta här på whoa, men det är nog bara jag som tycker det..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
... också ska bush så klart avsluta med det allvarliga skitsnacket
http://houseazons.blogspot.com/
Jag har en dokumentär som handlar om "Männen bakom Bush". Han skriver knappt någonting själv, allt går genom rådgivare. Han är bara en "puppet" som alla andra... Nej, jag har inget större förtroende för politiker.
kleton vad heter den dokumentären?
Kleton // Jag tror inte det är någon nyhet att Bush egentligen är en nickedocka som styrs av en massa "rådgivare". Att skriva såna här grejjer är det ingen som förväntar sig att han gör, det gör ju inte Leno och dom heller... Men det var rätt skönt att han kunde driva med sig själv, även om han inte skrivit det själv...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Det är ju inte humor eller att bjuda på sig själv, det är ett jävligt smart politiskt drag att göra sig mänsklig, down to earth och "en av folket". Jävligt smaklöst och falskt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia: Så du anser inte att det skulle vara mindre "smaklöst och falskt" om han inte skulle göra det?
Still in the bridge
LoRia sa det. Kan inte annat än att hålla med.
Att skriva såna här grejjer är det ingen som förväntar sig att han gör, det gör ju inte Leno och dom heller... gör inte Jay Leno det? då blir jag fan ledsen asså...
vart har du hört det föresten?
Nick-K Tror du själv att Jay Leno och dom där kan gå ut varje kväll och ha fem-tio minuters ny stand-up varje dag? Jag har ingen källa visserligen men det är allmänt känt att talk-showena i USA tar in nån rätt lovande komiker som får skriva material, tror Jerry Seinfeld skrev åt Letterman i början av sin karriär till exempel.
Nick-K kolla själv så ser du att han vart 5e sekund tittar bort från kameran och på en monitor som han läser av
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Batrat_XL P21 nej kan det inte vara, letterman är för tråkig för det!
alltså finns alltid nån som hittar nåt att klaga hos Bush. Hade han gett en miljon till svältande afrikaner så hade folk sagt att det är ett politiskt drag och att han saknar själ och moral. visst han e ganska dum å så men jag tycker en del hatar lite väl mycket... fast sen e ja ju 15 år och naiv^^
C-ro: Inte så pjåkigt av en naiv 15-åring :)
Still in the bridge
C-ro Stämmer bra, det är "inne" att hata Bush. Däremot så har jag inte mycket till övers för hans imperialistiskt inspirerade utrikespolitik och det faktum att han använder "gud" som en ursäkt för att få sin vilja fram.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
C-ro // Du är onekligen Whoas största framtidslöfte! Hyvla av fullvuxna anti-precis-fucking-allt-från-USA-människor sådär!
Jag hatar inte på Bush för att det är trendigt, jag hatar på all politik som går ut på att göra sig vän med "de små människorna" och att låtsas att man är på samma nivå som dem. Precis det som även Mister svensk statsminister gjorde inför förra valet. Min orubbliga åsikt är att politiker på den nivån kan aldrig representera det jag står för och den vardag jag lever i, det är ljusår mellan våra verkligheter. Och att folk köper såna genomskinliga knep utan att ens ägna en sekund åt eftertanke är i mina ögon alldeles för sorgligt. Att jag hatar på Bush är inget jag bestämt mig för efter att ha suttit med min fjällräven-dreadsprydda-veganska-aktivistvänner på café 44 och eldat upp mig, eller efter att läst Veckorevyns innelista direkt, utan det har en djupare grund än så.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Angående manusförfattare: Leno, Bush, Letterman, Conan, Daly, Stewart etcetcetc skriver inte ett piss själva. Därför det är sändningsstopp för samtliga i USA för tillfället, förutom Bush som iofs säkert skulle vara kul som host för ett sånt program. Var inte direkt banbrytande avslöjanden som gjorde här inne liksom. Alla vet att presidenten till slut bara blir en puppet om man fuckat upp så mycket som Bush gjort. Men jag ska inte gnälla, tack vare honom betalar jag 60:- för skivor som kostar 189:- här. Thank you, Mr.Bush.
•pave paradise•
C-ro P15 Hade han gett en miljon till svältande afrikaner Nu tog du väll i så att du sprack?:P Svenska division 2 klubbar i fotboll handlar enskilda spelare för mer
Nick-K kolla själv så ser du att han vart 5e sekund tittar bort från kameran och på en monitor som han läser av Jay leno läser av monitorerna. vad är det för konstigt med det? även om han hade skrivit allt själv så skulle han fortfarande behöva kolla monitorerna. det var inget bra argument av X0Tror du själv att Jay Leno och dom där kan gå ut varje kväll och ha fem-tio minuters ny stand-up varje dag? Jag har ingen källa visserligen men det är allmänt känt att talk-showena i USA tar in nån rätt lovande komiker som får skriva material, tror Jerry Seinfeld skrev åt Letterman i början av sin karriär till exempel. nee jag tror inte det själv men det känns så jävla tråkigt för Jay Leno är en klar favorit hos mig. fast däremot så vore det inte så konstigt om han hade skrivit allt själv. det vore ju en del av hans jobb. däremot tror jag att han skriver saker själv också, det är ju inte som om allt han jobba med var att traska till NBC varje kväll och gå igenom ett "manus" men men....
Rastasite: Nämn en svensk division 2-klubb som har 1 miljon att lägga ut på värvningar.
•pave paradise•
Nick-K: Vad är skillnaden på Jay Leno och låt säga en av skådisarna i "Vänner", rent yrkesmässigt?
•pave paradise•
Ihabia: dem är båda komiker. men en av skådisarna i "Vänner" läser ju allt från manus, villket jag inte tror Jay Leno gör, visst gör han det men inte allt. men det är ju vad jag tror sen kan man ju spekulera vidare inom den frågan, kanske visar sig att jag är helt ute och cyklar.
Du ÄR helt ute och cyklar. Enda skillnaden är att Jay inte följer manus i intervjudelarna av programmet och att han har utrymme för mycket mer improvisationer. Det är ju därför han kommer att ersättas också, för han är ju bara programledare. Det är ingenting att debattera, detta. Alla vet, i princip, att han följer manus till viss del. Finns inga program som inte är manusbelagda.
•pave paradise•
nej det är klart det inser jag
när han säger något dumt så är det hans egna ord, när han säger något roligt så är det manusförfattarens...lustigt det där
Inte så konstigt att Leno har folk som skriver till sig, som ni redan sagt. Någon som är weird är ju att de även skriver till de personer som blir intervjuade. Nu har jag ingen länk men läste i Aftonbladet för länge sedan att när Russel Crowe var på lettermen efter att han slängt en telefon i huvudet på en receptionist under en fylla sa han när han kom ut någon i stil med: "I'm sorry I couldn't call blabla...." något roligt som man kunde dra paraleller till hans utbrått var skrivet av lettermens folk tillsammans med crowes pr-nisse. Efter att jag läste det har jag tänkte på det mycket när man ser late showerna och fan mycket av svaren är nog prewritten, att frågorna är det är väl inte så konstigt och alla som intervjuas godkänner säkert 90% av alla frågor men lite fult att göra allt 100% skriptat!
G's up, Hoe's down! Word for life!
Ingenting vi har hört honom säga har varit hans egena ord.
Jo, det har vi visst: "The right hand (viftar med vänster) now knows what the left hand (viftar med höger) is doing."
•pave paradise•
lhabia: Har hört om det innan. Men det handlar helt och hållet om visuellt perspektiv. Inget som varken är rätt eller fel.
Blasta: Och du tror att Bush ens vet vad visuellt perspektiv är? Du ger mannen alldeles för mycket cred måste jag säga :P
•pave paradise•
Moderator
2007-12-11 22:26
menar ni verkligen att ni har en debatt om att presidenten har rådgivare och talskrivare? det är väl ett fyratusen år gammalt fenomen att mäktiga människor har en stab omkring sig. förövrigt tycker jag bush brukar sköta den här formen av evenemang snyggt. han är ingen komiker och att jämnföra med leno är rätt jälva meningslöst. han är politiker och skojjar till det en middag eller två om året. att han har ett sinne för humor är väl rätt självklart han är enormt framgångsrik, jag tror inte man kan nå en sån position utan humor och social kompetens. han är förövrigt inte dum heller. däremot förvånansvärt ovältalig för att vara i sin position. Kul klipp!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman