folk ändras .........me tiden ......
du har slutat med knark och lögnerna nu då?
i get more pussy then panty!
Graffare
2007-12-07 18:04
Varför ställde du upp i det där programmet?
Internet adressen i slutet funkar inte ens.
bra att din hemsida verkar funka :) och fatta om det är du där på programmet så satt jag en hel natt och gapflabbade åt dig hahaha som du gjorde bort dig :)
Sleep is the cousin of death
Jag tycker detta är sjukt pinsamt o kolla på... hade glömt bort dedär programmet men nu väckte du mitt skratt igen...HAHA
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Lägg ned musiken och sätt dig vid skolbänken mannen, så att du kan lära dig att stava.
Hur kan jag ha missat detta ? Verkar ju vara något fantastiskt !(inte musiken utan rickilakegrejen)
alltså, armin_style... en människa kan inte förändras så mycket som du vill. du är fortfarande samma människa. hade du blivit mognare hade du för det första inte lagt upp en sån film på youtube, sedan göra en tråd om att du har förändrats. tycker det är sjukt patetiskt hela grejen... hoppas du tar dig ur skiten. jag kan förstå hur du mår
saäg inte att du är bosnier,jag byter identitet direkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trodde inte du fanns på whoa...eller på riktigt...
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Patetiskt...
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
va i helvete.. Dö typ?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Haha .. shit.
http://www.myspace.com/micman123
Bra stavning iallafall
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
orka hata om han säger att han inte tänker/är så längre.big up för att du står upp iaf. alla andra här inne hade väl gömt sig i fosterställning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag intar fosterställning bara genom att titta på klippen.
Stora variga K.
"alla andra här inne hade väl gömt sig i fosterställning!" Ja allt för att gömma den där fula mössan
Langa upp ngt du har gjort då Armin så får vi se om du har några kvaliteter över huvud taget? //Peace
haha! hade en polare som friade till nån brud han bara snackat med på internet på det där programmet.. lätt pinsammaste jag sett nånsin.. mår fortfarande illa när jag ser det.. helt bissart.. hur fan tänkte du? hur tänker man när man ställer upp på nåt sånt.. höjden av idioti lätt..
varför ställde du ens upp Armin?
Jag säger bara "hahahahhahahaha" idioti! till MAX!
jag måste fan hålla med
frankieLamps P0 . om du hade förändrats lr "mognat" lite hade du inte äns lagt upp en sån video å skapat trådar å grejer fan. släpp d istället.
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
men seriöst. Dö bara?
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Sääämst :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
men ge fan i att klanka ner på honom. tänk er själv i hans skor. ignorera istället, det finns ingen anledning att göra narr av honom... det han har gjort är patetisk, tror alla är medvetna av det
precis när folk glömde bort detta så påminner du oss. och ger oss ett gott skratt.
I be around, just out of sight
Kevin verkar som en smart grabb, lyssna på honnom.
Fyra tips så du kanske inte kommer framstå som en idiot för all evighet: 1. Lär dig stava! Börja varje mening med stor bokstav och skriv inte typ "vadå ja va ung å dum". 2. Ge fullkomligt fan i att sminka dig! Det ser inte klokt ut! 3. Är du Sveriges bästa rappare? Tro det inte, bevisa det! Inga fåniga Youtubeklipp och hemsidor! 4. Sluta försök redeama dig själv hela tiden! Du var med i ett TV program och skämde ut dig!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Word. som punkt 5, sluta med sminket, you get no propps in hiphop like feminin men.
Haha, sista grejjen han skrev va: "checka mitt nya album så får ni se vem jag värkligen är" Fan, man! Vill du vara riktigt gangsta? Skjut din svensklärare!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
2007/12/08 Musikvideo klar läggs på sidan om inom kort hahaha
?
seriöst du gör en jävla video och proppsar din musik och skit. Men har du någonsin tänkt på att du kanske skulla lägga upp musik på sidan me så folk får se om du är bra? pzzzzzz
Sleep is the cousin of death
Snälla Armin försvara dig lite har slutat skratta åt detta elände så en refill hadde vart på sin platts
----------------------------------------------------------------------------
hahaha han är tillbaka
SKU - SKU - SKULASON!
Haha, ofta man har en musikhemsida, utan musik på, det känns ju aningen dumt bara.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
mej = mig ,sveriges ska vara med stor bokstav, programet = programmet, elle = eller och ja = jag iallafall där ifall du ska skriva plus så skriv plus att jag skäms, vadå jag var ung och dum... cheka = checka ,checka min nya album ska vara checka mitt nya album. Jag skäms över att se en 21-23 åring skriva på det där sättet. värkligen = verkligen Hade tråkigt. Jag var bara tvungen, jag har kanske skrivit lite fel själv.
gör oss alla en tjänst och skaffa lite självinsikt.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
PAAAAH HAHAHAHA jag känner kevin sjukaste trodde fan inte han va med där... sinnes
Armin, din rapkarriär blev över när du var med i den låtsas Ricky Lake programmet, snacka om skivkontrakt o din polare kallade dig för lögnare. Ge UPP, du får fan genomgå en ansiktsoperation annars. Eller göra en MF Doom liknande grejj. Du kan inte rappa heller, och det är ett krav.
herregud.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Graffare
2007-12-13 15:32
Skit, jag känner Kevin!!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
tror han gjorde detta för mer uppmärksamhet, och självklart lyckades han :) whoa är bara för dumma
Kung i undre världen
Stjärnan // Om du såg klippet från Ricky Lake kopian så kan du lägga ihop 1+1 och inse att den grabben aldrig kommer kunna utsmarta någon på Whoa! Ingen kommer någonsin köpa killens skiva och ingen kommer någonsin ta honom på allvar!
yeah, jag är bara här för jävlas, skiter i vems skivor ni väljer att köpa.