[Video] AB: "Här blir vår reporter ägd av Seinfeld"
ÄGD Inte helt slipat intervjuteknik där :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vilken kass jävel till journalist
"life's a garden, dig it."
hahahahhahahah e han seriös i början när han håller på o viskar hahahahahhahahaha
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
hahahahah asså helt seriöst vilken jävla lallare e han riktig reporter eller nån dom tagit in för å driva för han va verkligen helt keff hahahhahah kan inte sluta garva åt han asså
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
hahaha va fan e de för idiot hahaha
Såja det är säkert inte så lätt att intervjua honom :D men killen skulle behöva spänna av lite faktiskt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det dr va riktigt jobbigt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
vad förvånande. aftonbladet som alltit brukar hålla så hög standard...
www.enigmatic.se
Tycker han håller ungefär samma klass som övriga svenska journalister. Ständigt dessa skitnödiga frågor om hur kändisen ser på Sverige, som om det vore ett skit intressant. Svensk kändis-media (eller vad man ska kalla det) är som en osäker fjortis på jakt efter lite bekräftelse.
har sett värre. snubben var ju bara lite korkad och inte särskilt påläst
Jag är tydligen en våldtäktsman?
Vad är det för gräslig dialekt han har? :S
Moderator
2007-11-27 23:30
jag är 1.06 in och måste pausa, det är en jälva tågkrash man kan inte kolla bort. skönt att först börja med nånslags tramsigt sätt att dra över uppmärksamheten på sig själv (använd dina jälva sekunder sopa) sen ställa en fråga som verkar komma från exakt ingen jälva research alls. nu var han otrevlig, dessutom har han huvudet i en jälva konstig vinkel.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
vilket mongo... bara kolla på han för fan
stör mig lika hårt varje gång han öppnar flabben.
SKU - SKU - SKULASON!
vilken jävla idiot. han sket säkert på sig nån gång under intervjun, därav dom konstiga ansiktsuttrycken.
greger P61
Aftonbladet hög standard? va fan!
jag tycker inte aftonbladet håller hög standard ta bara deras bilaga klick vad fan är det?
Du är ett lat stycke mat!
aftonbladet, vad krävs det för bli journalist där? Iaf, Seinfeld är sjukt rolig och sen när han dissar journalisten så ler han bara som om han drog ett skämt.
I be around, just out of sight
vilken stressad journalist..tror inte han märker hur han själv låter, måste jue fan låta lite mer självsäker och ha dina frågor redo..idiotTycker han håller ungefär samma klass som övriga svenska journalister. Ständigt dessa skitnödiga frågor om hur kändisen ser på Sverige, som om det vore ett skit intressant. Svensk kändis-media (eller vad man ska kalla det) är som en osäker fjortis på jakt efter lite bekräftelse. håller med om de
Svensk kändis-media (eller vad man ska kalla det) är som en osäker fjortis på jakt efter lite bekräftelse. Word.. Fotbollsjournalisterna är nästan ännu värre.. åtminstone när det kommer till zlatan..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
det gick ju sådär stackare
hahahahahahahahahaha fulländad intervju! klockrent! antagligen den sämsta reportern jag sett. han måste varit nervös, första dan på jobbet, eller bara väldigt väldigt dålig.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
"Gå och säg till dem att de har fått sparken. Kan man få sparken i Sverige, eller tillåter inte regeringen det?" HAHAH =D KLOCKREN!
Get Random!
varför inte?
https://soundcloud.com/invalida
Varför inte vadooooo?
vafan är det han gör med ansiktet när han snackar om sin chef, det ser ju helt jävla stört ut. som om han klämmer upp orden ända från ändtarmen
https://soundcloud.com/invalida
haha så sjukt bra.. seinfeld är iskall, vilken idiot till reporter. fick inte ut något om hans film, inget om nånting... haha
Blonda töntfan till reporter han borde gå hem och skämmas över hur dålig han är. Nu ska jag ta reda på vad det rör sig om för en film på annat håll istället. Seinfeld är sjukt bra, hade ingen aning om att han tänkte göra film så det ska bli kul att kolla upp.
det jag tyckte mest var pinsamt för reportern är när han beskrev Seinfeld stil som komiker. Fick det om bakfoten helt. Men tell me little about yourself, you have a half minute, GO!
I be around, just out of sight
äckliga bög röst
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
Men som sagt, vad är det för bögig dialekt? Var i Sverige pratar man så? Har hört flera med EXAKT samma dialekt på AB TV..
Fan varför kan dom inte ha någon som kan snacka engelska?
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Graffare
2007-12-02 06:41
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded