En dokumentär om fem personer och droger [film]
ska kolla när jag kmr hemlänk
Riktigt irriterande att man inte kan få stor skärm, vilket säkert leder till att man inte orkar titta på hela. Dessutom är det för jävla vidigt med Heroin..
fyfan va hemskt. ser riktigt räligt ut när dom skjuter in det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den va riktigt intressant! tack för länken. Rastafari!
Twelve Tribes of Israel
Såg den nu, i alla fall. Intressant, men vidrigt. Förstår inte hur man som människa kan tillåta sig själv att hamna sådär åt helvete.. även om jag förstår att det lätt hänt. Stay Herb :)
Krösus är rik för att han lurar barn.<br> / Bamse<br>
låter intressant.
SKU - SKU - SKULASON!
fyfan pallar knapp kolla på den aså..hemskt e va det är!
Såg just hela... riktigt vidrigt faktiskt. Vilka "liv" dom lever :(
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
Knark är bajs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sett denna 4-5 gånger. HBO har fler om droger. ecstacy, crank, crack bl a. alla riktigt värda att se.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
http://www.earforcefm.blogspot.com
ah missade depressions inlägg! Damnit.
http://www.earforcefm.blogspot.com
5 personer och heroin ! Man ska inte dra alla droger över en kant, de är olika, precis som människor. Det var intressant!
teN dom nämner även crack o speed i filmen
ten dom nämner även crack speed i filmen
Rhetoric nån aning om var man kan hitta dom?
con_artist japp! crackdokumentären finns på världens mest kända sida inom sitt område. vill inte bli varnad/bannad, så mer än så säger jag inte.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Usch ja. fy fan för såna skitiga jävla droger!
Malmö FF!
Riktigt intressant. Verkligheten är inte bättre än man gör den till.
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
Med den titeln hade det lika bra kunnat vara om koffein.Till admin: Ändra trådtiteln till " Fem unga heroinisters vardag"
orka gnälla om titlen haha
Fan vilken skillnad det var Tracey efter några månader av droger. En helt annan människa.
Jake var rent ut sagt otäck.
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
Toastare
2007-11-20 21:03
Black tar heroin har gått på TV flera gånger
Jag skyller allt på Emma!
Bounty: Nog var ordet "GAMMAAAAL!" gömt där emellan raderna. ;)
verkade riktigt intressant, såg 20 minuter och ska nog fortsätta se resten imorgon
Har sett den innan, aidsprostituerade bögen är så jävla vidrig.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
vidrigt att dom fortsätter gå på gatan när dom vet att dom har aids.
SKU - SKU - SKULASON!
Hemskt ...
Såg hela nu, vilket jävla liv dom lever alltså.. Alice hade varit riktigt söt om hon hade varit ren ;\
maran de verkar inte bry sig så mycket om någonting överhuvudtaget förutom just heroinet.. Så att de har aids och ger andra aids är väl för dem rätt oviktigt.
Toastare
2007-11-21 23:50
Blasta, nej ville mer få fram att man inte behöver se den med den dåliga kvallen från youtube :)
aahh fy fan va äckligt. jakes beteende blev riktigt otäckt
BountyBoo: Jaha, på det viset. :) Jag kan rekommendera dokumentären "Don't Get High On Your Own Supply " som handlar om en författare som vill komma så nära den riktiga historian om knarklivet, det börjar med att han vistas med missbrukare, sedan blir han langare, och sedan till sist tungmissbrukare av heroin. Boken som han håller på att skriva genom hela dokumentären heter just som dokumentärtiteln "Don't Get High On Your Own Supply". Dock minns jag inte vart jag sett den, men den finns säkert att ladda ner via någon torrentsida. Finns ej på Google Video.
nasty... kul att jake packade ett strykjärn. undra om jake och hon flickan som såg ut som en pojke och bara hade lugg är döda idag...
"life's a garden, dig it."
Usch vilken dokumentär, jake på slutet såg inte bra ut =/ min far pratade lite som han innan han gick bort, hemska droger.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"I made Jennifer my girlfriend now, we were bored so we started using heroin, you know" hahaha...det är tråkigt & synd vilken sits dem hamnat i, men den meningen var fan bästa förklaringen/anledningen.
I be around, just out of sight
rösta på mig jag lovar att införa dödsstraff på varenda jävla liten dealer
nejnej, du är skönare
Omen22 Så att de har aids och ger andra aids är väl för dem rätt oviktigt. ja och det är det som är så jävla vidrigt.
SKU - SKU - SKULASON!
Toastare
2007-11-22 11:51
Jag tänkte på det i natt faktiskt när jag låg med snorig näsa och inte kunde somna.. tror ni att om man som vanlig svensson.. som dricker alkohol och kanske röker cigg, kankse till och med testat röka på men inte blivit hooked på det.. skulle fastna efter en sil heroin. Är drogen så stark att alla vill ha det där första ruset och får sjuk abs? Eller måste man ha en uns med missbrukar personlighet för att bli beroende? Inte så att jag är sugen på att testa, bara tänkte tanken..
BountyBoo: Det finns ju mängder med folk som testat heroin och inte blivit hooked på det. Det som börjar med det testar det några gånger och ännu några gånger, sedan blir det mer frekvent. Dessutom har det större dragningskraft än röka, röka är inte fysiskt beroendeframkallande som t.ex. heroin är. Jag föreslog en dokumentär om en författare som blev heroinist genom produktionen av sin bok. Väldigt intressant, och naturligtvis tragisk. Jag tycker helt klart att du (och andra intresserade) borde se den.
BountyBoo F27 Om du har lite självbehärskning ska det nog vara lungt att skjuta lite utan att bli tung missbrukare.. Men vissa personer som saknar självbehärskning har nog lättare än andra att bli beroende. Speciellt om de skjuter för att "Fly från verkligheten" som det brukar kallas ;)
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
sveningmar X77 att skjuta utan att bli hooked tror jag är nästintill omöjligt. okej att snorta eller röka om du besitter lite självbehärskning, men knappast skjuta i majoriteten av fallen. I den där dokumentären det talades lite om, som Blasta nämner så skjuter han i handen, författaren, för första gången han testar horse och han blir hooked direkt och sitter fast i skiten i 10-15 år, vet inte om han nånsin kom ur det, om inte är han ju fast än.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
inte för gå off topic, men dessa är 2 feta koks filmer. Requiem For A Dream och Spun
I be around, just out of sight
spun handlar väll mer om speed skulle jag gissa på
pkus att spun e påhit detta e verklighet
Fyfan vad sjukt! Killen som prostituerar sig och bor med sin tjej är sjuuuukt lik min bror...läskigt =)
12345678910