[Spel] Portal the flash version
Portal! ^^ The Game
+'et!
vad
"life's a garden, dig it."
ah glöm.. jag fattade
"life's a garden, dig it."
Kom till 28 sen orka jag inte mer
Kom till 532 sen orka jag inte mer
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
hur fan gör man på bana 9 haha?
Du gör en i taket och en i marken sen när du går in i den gör du den andra nere på marken också så hoppar du bara upp.
Jag ligger på 35.. totalt fucking omöjligt
Sjukt kul! :D
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Producent
2007-10-20 20:20
Gulligt. Men det riktiga spelet tar det till en helt annan nivå.
32an? jag fattar ingenting?
Går hur lätt som helst fram till 9. Hur fan ska man göra?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Producent
2007-10-21 01:08
mYspersSon X0 Skjut en i taket och en i golvet så du ramlar igenom båda två hela tiden (infinity loop). Sen skjuter du brevid portalen på golvet. Då flyger du upp.
Löste den. Kom till 29 sen blev jag allt för frustrerad av de små misstagen jag gjorde hela tiden...
hörrni skaffa det riktiga spelet tokigt galet kul! Fast man klarar det allt för lätt.
Kom till level 37 :)
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Moderator
2007-10-21 21:19
Hur fan klarar man lvl 15??
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
level 15. Infinite Loop vid Ingången > Dra en portal brevid glasskivan > DU kommer göra ett fett hopp > Gör i hoppet en portal på platon där laster grejen är.
får fan damp klarar inte av 15 äen om ja vet hur man ska göra =( pz
Sleep is the cousin of death
Moderator
2007-10-22 17:49
15 tar lite timing men när man vet hur man ska göra är ju själva principen ganska enkel. Jag hade dock ett jävla problem med att hoppa sista hoppet eftersom min mus rörde sig utanför spelet och därför ville han inte hoppa när jag ville det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
var kan ja hitta nå om "riktiga" spelet?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Producent
2007-10-22 21:24
Det riktiga finns i The Orange Box som består av Half Life 2, Episode 1 & 2, team Fortress 2 och portal. Ett jävla bra köp helt enkelt. Finns till PC, 360 och kommer till PS3 om några veckor eller så. Det riktiga spelet är alltså på en helt annan nivå. Någonting helt annorlunda. Bland det bästa jag spelat faktiskt. Period.
man kan ju låsa fast energibollarna mellan väggarna om man tycker att det är störiga :) tröttnat på 32. trodde ju att energibollen skulle gå över mig när jag hade öppnat dörren.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ingen har nått 40 än?
+'et!
Jo jag har klarat hela spelet nu. det var faktiskt ganska underhållande och slutet var ju ytterst värt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
har fastnat på 38.. hur får man fram kuberna på knapparna:P? det går inte att putta dem uppför knapparna, har fått dit en kub alltså dom kuberna nera vid den dära saken som skjuter. knappen som är "skyddad" av laser strålen har jag fått dit men dom 3 sista längst ner fuckar ju sej!!!!!!1111ettettettett :@:@
haha det e svårt :P, jag e också på 38
+'et!
Jäävligt bra, och jag spelade ändå bara typ 10 banor.
hittade en bugg på level 32. gör infinite grejen efter den första turreten och pressa dej mot den lilla kanten som finns där så åker du typ igenom väggen till andra sidan. men då måste man va fett snabb annars dör man av turreten som e där.
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Jag har klarat hela skiten... För att bevisa det så säger jag Man får en Cake på slutet i ett stort rum..
fan va nr 15 e svår , hur i fan kan man man fixa den;S
-.-DMX-.-
YEES JAG KLARADE DEN!;D
-.-DMX-.-
Kul, är på 14, men ska sova nu. Och denna datorn laggar rätt rejält, riktigt gammal dator.
hur fan gör man på 6:an?
B
jag blir tokig! hjäälp med 32!
hihi wiie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller lungt listade ut det
B
jag är en efterbliven liten tattare, så kan någon förklara 31:an för mej?
B
Producent
2007-11-02 22:54
Cant stress this enough: Köp det riktiga spelet