[Hemsida] Ändrat Design På Min Hemsida Need Kritik
http://www.Ralle.info.se/ Tja, jag har ändrat designen på min hemsida och vill gärna ha kritik. Har använt CSS och HTML. Gjord med tabeller.
shit fan den var snygg bättre än den föra kan jag säga.
http://www.stanislav.nu
lätt grymmaste sidan jag sett .., länkarna är inte ens blåa
Kicken Ehh, inte ens whoa har så att länkarna är blåa :S
inte den hetaste sidan dirr .. rätt så kass
+'et!
"Ehh, inte ens whoa har så att länkarna är blåa :S" hahhaha
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
naxer P21 Ja men han klagar på att mina länkar inte är blåa också hänger han själv på en sida som inte har några blåa länkar.
de som diggades mest me sidan är :) "
www.Stanislav.info.se || Finnar, mustash, vad mer behöver du? :D"
HAHAHHA fan de va lite kul :)
Sleep is the cousin of death
Stanislav har ju gjort en update han också :D Kille släpper netplay och "kossan flyger" är smakprovet!! En "måste-ha" -netplay, kanske?
Ramin P12 hehe, du är bara 12. tids nog förstår du vad jag menade med min kommentar.
Tycker du ska byta typsnitt på menyn där nere. Det gör att allt ser mer b ut. Annars va de ok
B.N.B X0 vadå det är ju sant de han mennar asså stanislav har finner vad beöver han mer asså jag
http://www.stanislav.nu
pereZosOo F19 Ah fast jag är så jävla kass på webbdesign så jag känner bara till Arial och Verdana :P
varför slänga upp en bild på en cheap å dålig adk mick i hörnet för?
work some magic
Brodin1, det kanske är hans mick och han kanske är nöjd med sitt köp? Killen är ärlig i alla fall ;)
www.justdet.se - svensk hiphop
Tycker inte mikrofonen passade in alls, själva contentframet är lite väl stort också, med tanke på hur lite text sidorna innehåller. Annars är det ju ett helt godkänt jobb!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brodin1 den är fan inte kass heller. min musiklärare har en sån också. ah jag har en sån också såklart.
Ramin P12 min adk mick suger kuk :)
ps. kan va för ja råkat slänga den i marken några ggr ;D
peace!
B.N.B X0 Haha, är det en 51:a då?
Har bytt gästbok på sidan!
Ramin P12 minns inte va skiten heter ;D
ser ut exakt som den på bilden iaf :)
nu ska ja smutsa tråden o fråga dej en sak xD ja höll på en kväll o tänkte mecka ihop en sida aa iaf så la ja iframe o mög o sen laddar ja upp sidan då visas ALLT förutom min banner vad kan va felet?:) svar uppskattas :D
ni är värdelösa hela bunten
work some magic
jo förfan
work some magic
Såg din nya GB, mycket schysstare! Men förminska meddelande-fältet lite så blir det bättre..
Brodin1 nu blev ja lissen på ögon globen :'(
FAST ja ba tänkte lite så kom ja på hur man fixade de ja menar :) tror ja iaf men ja orkar inte ta reda på om de funkar xD :D
B.N.B X0 Haha, svårt att svara på. Det kan ju bero på många saker. När du säger banner menar du en sån som jag har på min sida då det står ralle.info.se?
Men om du skickar länk till sidan så kan jag kanske lista ut det :P
SaXoR P17 Ah, jag har fixat det nu :D
Ramin P12 aa menar den du har där uppe me ralle.info.se XD
orkar inte länka nu men hur la du upp din där kanske fixar biffen?:)
peace!
B.N.B X0 Som jag har gjort med min sida är att jag har placerat banner som en bakrundsbild i en cell. Man kan även placera bakrundsbilder med divvar, men det tycker jag är svårare men jag kan även det också :)
B.N.B kolla koden ist... mkt möjligt att du skrivit .JPG när det ska stå .JPEG eller vice versa.. eller nått annat sånt konstigt...
Jaha ?