I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[vill ha tips] Fotosida?

Övrigt - Webbsidor

   

2007-09-06 15:33

[vill ha tips] Fotosida?

Har varit med på Fotosidan.se i bra många år nu, till och från, men nu när jag börjat hänga där på senaste igen efter att glömt sidan under en lång tid så tycker jag att den blivit mycket sämre. Det är inte direkt sidans uppbyggnad, trots att den har blivit väldigt plottrig och med struliga menyval enligt mig, utan det är på tok för mycket folk helt enkelt. Hade åtminstone velat haft en kommentar på varje bild man laddar upp men nu försvinner de i bildpoolerna på en gång och hamnar bara efter en dag flera sidor bak. Sen är folket där så enkelspåriga och det är lite väl mycket inavel i vad folk vill se där. Är det itne den obligatoriska rådjurs-bilden-på-äng-med-morgondagg är det pretentiös modefotografering. Jag gillar också sånt, men det vore kul ifall bilderna var synligare under en lite längre tid så man får fler kommentarer.

Så, till saken, finns det någon annan foto-sida som ni kan rekommendera, som funkar på ungefär samma vis som Fotosidan.se? Svensk är inte ett måste dock, men helst. Hade inte varit helt fel att få representera med lite exotiska svenska naturbilder i knasiga vinklar.

Intressepenisen hårdnar!