Hahhahahhahahhhaha =D måste bara säga att Kossan flyger är nog den sämsta låten jag har hört... någonsin, jag lyssnar hellre på mig själv inspelad på mobilen! och de mest skrämmande är att jag är säkert bättre än stanislav på att rappa xD
Get Random!
hahaha jag är ledsen men Kossan flyger, hahaha! "Och alla blir glada som en mus....med ost" :D Sidan va inte mycket att hurra för heller tyvärr. Väldigt enkel och väldigt... ja... inte så snygg :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag tror han skulle föredra konstruktiv kritik så han vet vad han ska ändra och så att han kan lära sig något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SkankyWhore Är att svara "allt" på vad han ska ändra konstruktiv kritik? :P
Tänker bara kommentera på sidan om vad jag tycker ska ändras. Ändra bilden högst upp, fixa en nice logga eller nåt istället för att ha en bild på dig där. Om du vill ha en bild, ta en högupplöst bild och gör nåt kul med den istället för att bara lägga in den. Ändra typsnittet, ändra färg på typsnittet på länkarna, ändra bakgrundsfärg, fixa så nåt är genomskinligt kanske, ger en snygg effekt. Svart och vitt är jävligt tråkigt för en hemsida. Lite mer info om dig själv kanske. Kanske några bilder nånstans på sidan.
Med andra ord, ändra det mesta.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Centrera inte texten ser bara fult ut, tycker jag.
Jag har ingen personlighet
clerasil är ju någonting ni alla glömt att tipsa om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha skankywhore said it
jadu!
SkankyWhore hahahahhahah ORD!
Get Random!
sånt där är slöseri med bredband.
I be around, just out of sight
Asså det är inte jag som är Stanislav. Vilket betyder att det inte är jag på bilden på sidan.
när ska ni fatta att stanislav är plojj grejer? bilderna på honom är typ från 2004 osv. att ni ens orkar engagera er i att titta i trådarna om honom ens. mår fan illa.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera P19 Bilden på hans hemsida är knäppt igår. Kameran som vi knäpper alla bilder med har jag inte orkat sätta datum på så därför visas alla bilder på 2002.
Ramin P12 bra försök ;) bilden har varit uppe förut... pajas.
menar du att stanislav är fake?? :O
Get Random!
Skivsamlare
2007-08-24 00:38
oh noes:( stanislav var ju mitt favorit pizza-face :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Stanislav är inte fake.
kopiera P19 Haha, vad snackar du om? JAG ÄR FULLT SERIÖS. Imorgon knäpper jag en bild på Stanislav då han håller en lapp som det står kopiera P19 på.
hahahha :D sikken pwndZor! det blir om han gör det! xD ,fast om han skulle varit oseriös varför göra 20låter o 2 videos liksom? + en livespelning i en kyrka! jag upprepar, KYRKA!
Get Random!
Jag med :) Jag tror också att han är fake :O langa upp bilden här?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
OK ni ska få upp bilden
http://www.stanislav.nu
mattheew stanislav asså jag är fan inte fake då undrar jag som skkriver nu och vem det är på min press bild
Här har ni bilden: http://www.fuskbugg.se/pub/misc/_IMG_0001.JPG
HAHAHAAHAHAHHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHA!!!! OH SHIT ASSSÅ!!!!!... SÅ DU ÄR SÅ HÄR KASS PÅ RIKTIGT!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHHA!!!!!
Get Random!
Innan ni klickar på länken så VARNAR! jag er för STÖTANDE MATERIAL!
Get Random!
HAHA! nu älskar jag stanislav.
kopiera P19 där fick du bevis att stanislav inte är fake
hela din "karriär" är fake jo, skulle det möjligtvist vara så att du inte gör dig för att försöka låta dålig och så... då finner jag inga ord för dig pojk.
Stanislav P15 varför snackar du om dig själv(stanislav) som om han är en tredje person?
Get Random!
Vafan är ert problem era fittidioter låt killen göra sin grej Och tråden handlar om designen på hemsidan så sluta kommentera folks utseende osv.. Istället för att en moderator rensar i trådan så är han med i mobbningen.. bra jobbat
Jadu
Fele Mobbning av en karaktär? Bu-fucking-hu. Gå och gör något konstruktivt, Knulla en åsna eller nåt.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
är han verkligen fake? typ som Dr.Bombay? :OOch tråden handlar om designen på hemsidan så sluta kommentera folks utseende osv.. Hans utseende är en del utav hemsidans utseende
Get Random!
HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHHAHHAHAHH!!!!! Sjukt cool bild du har
kopiera P19
Get Random!
Haha sjukt kul när alla tror på att det är Stanislav på bilden, då det är Voises :).
:O vem är stanislav då? :O
Get Random!
Ramin P13 så stanislav medverkar inte i sina egna musikvideos? förstår att det här är kul för er när ni er 13 - 15år.
jag fattar inte!!! ARRGH!!.... är han på riktigt eller som Dr.Bombay?
Get Random!