[YouTube] Härligt med McDonalds
JAG ÄLSKAR POMMES!! dEN KANSKE MÅNGA HAR SETT, MEN VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL? oj sry caps, men jag orkar inte ta bort det...
"pommes"
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jahapp, nu vet jag det också...
det är inte bra.. för mycket konserveringsmedel + fett och för lite potatis.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Det där är creepy. 2 cheese och en stor cola är det som gäller när det är donkan asså =D
You already know, den e on lean!
Fan vad äckligt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Fan vad sugen jag blev på en burgare nu
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
tur att man slutade äta på mc för mååånga är sen.
i get more pussy then panty!
Tråkigt bara att pommesen är det enda McDonalds kan göra som inte smakar piss...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jävlar det betyder ju att man håller sig mätt på pommesen mycket längre :P
McDonalds är så jävla äckligt.. vet inet hur många ggr man har gått därifrån och fått samma magkänsla av ränneskita 1-2 timmar efter. MAX, BK och Sibylla är min stil!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
oneoo smart där
www.google.se
Hangaround
2007-08-20 08:28
Ouff. Det ända som är värt på någon av alla dessa snabbmatskedjor är King Friez med Hot Cheese dipp på BK. Och antar att det är på samma nivå som allt annat. Men det är gott och resten är åt helvete.
Den där hållbarheten borgar ju för kvalitet!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Tasty utan pommes och en appelsin juice is the shit!
jag har alltid rätt.
Graffare
2007-08-20 16:29
Det enda han inte rörde var pommesen... = inga bakterier i glasflaskan på 8 veckor... inget av det andra skulle heller börjat mögla om han inte skulle rört dem enkel skolkemi
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
oneoo P18 skillnaden mella McD o BK är väl inte så stor? Hemma made ftw!
Get Random!
PuGe: Inte så dum idé alls, men det förutsätter att burkarna var sterila innan och tätslutande, vilket knappast var fallet.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
KinG-PhiL : Inte stor!? börja med pommes... BK är fan så frasigare och krispigare! man känner kvalitén rakt igenom! sen hamburgarna behöver ja inte säga nåt om!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Looks like the Ice Age set in on our Quarter Punder. hahahah
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Konsertbesökare
2011-10-27 10:22
Jag äter fortfarande McDonalds:)
Hangaround
2011-10-27 14:21
FFS. Först blir jag lack på att klippet inte finns kvar och inte kan se vad folk snackar om. Likt förbannat läser jag tråden ändå. Sen är trådjäveln 4 år gammal. Hur hittar man ens skiten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2011-10-31 11:40
Haha, blev också hur nyfiken som helst nu :(
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Strö lite socker över era pommes och dom kommer smaka exakt som våfflor. Jag svär!
SMÅLAND!
Strö lite socker över era pommes och dom kommer smaka exakt som våfflor. Jag svär! :O på riktigt? kommer testa detta till lunch/middag imorrn!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Herr_Berg skrev: Strö lite socker över era pommes och dom kommer smaka exakt som våfflor. Jag svär!Vaniljglass o pommes ftw!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Folk som gillar Burger King tycker sig alltid vara så mycket bättre än oss som tycker McDonald's faktiskt är ganska grymt, ni är litegrann av hamburgar-adel kan man säga. Värst är ändå Max-fanboysen som tycker att skit är så mycket finare bara för skiten är svensk.
Vi blir aldrig som dom från stan!