You already know, den e on lean!
rhuumphaa! haha va skön brytning han har! från iran måntro?
Twelve Tribes of Israel
Haha, inte den blekaste. Han måste iaf vara blejzad eller nått =D
"Jag är man som älskar moooos!" Han verkar hög.
Would I shit you? You're my favourite turd.
fiiiiiiiiii faaaaaaaaaaaaaan...hahahahahaAHAHAHAH jag dör,,, hahahahah
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
han verkar inte vara frisk...
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
haha...cool man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan vilket äckligt garv
HAHAHAHAHHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah :D Jag ar man som alskar mus!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
haha va fan äre för ryck han gör när hon frågar "opera eller hårdrock?"
bästa jag sett!
du är kär i mig.
haha herregud asså.
SKU - SKU - SKULASON!
jag äslkar denna människa!!!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Producent
2007-08-16 22:56
http://www.soundcloud.com/gyllander
tack sjeeeeeelv! HAHAHA klockren!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fan så äcklig
vi kan bråka nån gång!
Slå till honom för helvete
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
dumma frågor förtjänar bänga svar. Skön kille!
så fruktansvärt fult, men samtidigt så extremt underhållande! tittar på klippet ett par gånger om dagen för att hålla uppe en jämn dos
ahahahahahahahah
mickelito - en Nalle Puh figur?
xavante P12 Hahah, det gör jag med! fifan.
är han i "puff the magic dragon"-mode eller är han bara.. dyngrak ?
Phare P1 Kan nog vara en blandning, haha nej men jag vet inte riktigt skulle gissa på puff
"Kööööööött fyyyffaaaa.. eller, haaans" "ingen av dom, im into brown sugar" HAHAHHAHA, vet inte hur många gånger man sett denna innan, den e kanon! :D
va?
Fast det som är bäst är ju att han är "into brown sugar" när det snackas om vita kvinnor, men han kan minsann välja en av de vita grabbarna ;) TAKSCHÄÄÄÄLV!
I tego arcana dei!
han är från iran ifall ngn undrar efter som han e min kompis kusin ^^
risfaktor hahah :D
ja, men han pratar ju så där med flit så klart!
"Jeg er mann som elskar Muuuuus!" hahah så himmla rolig klipp
-.-DMX-.-
Producent
2008-04-07 21:01
Kött fyfaaa.... ehhh? Haaans....
hahaha det är sjukt roligt varje gång jag ser det.
hehe skön lirare
Producent
2008-04-07 21:47
Man kan inte kolla sönder den, har vekligen sett den runt 50 gånger i typ ett års tid, fortfarande rolig.
The_Donut P17 haha, den biten är ju lätt roligast. ser ut som han spanar in programledaren samtidigt, skum grej!
Han gör sig ju bara till. "Sean Banan" är väl hans alter-ego? Han var med i nåt jävla dansprogram förut.
Såklart han driver, han är ju hög :) Han bryter inte annars hehe.
At the gates of Eternity...
"man som elskar moos" som ny sms-signal på mobilen. Funkar bra :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Åh så hög :)
What I said, yo!
"Ibland gifter man sig med fin flicka ibland gifter man sig med Oprah Winfrey"
What I said, yo!
Hahahahahaha! "Mina åverviktade fännz" :D
At the gates of Eternity...
"fy fäään" hela tiden haha så bra
du är kär i mig.
kan jag nånsin va STOLT över å va Iranie utan att behöva gå hundra tals år tillbaks till persien tiden? *suck*
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
asso han sa att han ba fulade sig, han håller inte på me annat shit... Ville göra rolig tv helt enkelt..
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!