I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Bumfights-skaparen hos Dr. Phil

Övrigt - Webbsidor

Manager

2007-08-10 03:27

[Video] Bumfights-skaparen hos Dr. Phil

http://www.youtube.com/watch?v=5FDmX96yqwo

haha.. varför bjöd dr phil dit honom om han inte vill prata med honom?
Kolla frisyren förresten.

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-08-10 03:33

i refuse to publicize that

konstigt...

Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-08-10 04:12
Go phil! go!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!

2007-08-10 08:23
rofl..
-.-DMX-.-

2007-08-10 08:44
För att han kunde! Tyckte det var rätt gjort!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2007-08-10 10:07
skön frissa x)

har kollat på bumfight sen ja var liten kid fan...

dr phil, han är säkert elektriker och inte doktor som "han" säger scary movie fyra ;D
http://www.myspace.com/micman123

2007-08-10 12:57
äre ? HAHA x)

:P
http://www.myspace.com/micman123

2007-08-10 13:13
Haha, det roligaste är ju att han faktiskt har rakat håret på huvudet och tagit på sig en liknande kostym så han ska likna dr phil så mycket som möjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-10 13:16
sparat ut mushen också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-10 13:18
jag tycker det är ett svaghetstecken att inte ta en diskussion. att ignorera ihjäl ett fenomen funkar väl aldrig?

2007-08-10 13:37
tycker också det var rätt konstigt, dr phil börjar ju med "im not going to talk to you".. konstigt avsnitt.

2007-08-10 15:55
Han gjorde helt rätt
En fråga till er som inte tycker det .

Den där killen som blev utkastad, skämdes han tror ni? Var inte det där jävligt pinsamt? Ja eller Nej
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Redaktionen

2007-08-10 16:16
Jag tyckte det var mer pinsamt av dr. Phil att bjuda in honom och sen bara kläcka att man inte vill snacka med honom.. fyfan.
namaste

2007-08-10 16:18
JEJE, jag tror inte han skämdes, han blev nog bara förbannad.

2007-08-10 16:18
JEJE. Nej, det var jävligt pinsamt av dr. phil att inte ta diskussionen.
asiwouldsay
AHB AHB

2007-08-10 16:23
ahah jag märkte inte förens nu att killen var klädd exakt likadant och hade håret likadant som Dr. Phil :P Kanske var det där som fick honom att kasta ut snubben
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-08-10 16:28

Om Dr Phil ändå tagit dit personen så kunde han lika gärna snacka me honom. Han måste ju känna till varje story innan han intervjuar dom (?)

Men snubben var jävligt äcklig också, han förtjänar spö :(.

2007-08-10 16:52
jag har slungat upp denna förut...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-08-10 17:55
Jävla töntigt av bumfightskillen att klä upp sig så att han såg ut som dr.phil. Det förtydligar ju bara phils argument om att det inte går att ha en bra diskution med han, om han från första början provocerar på ett sånt sätt.

2007-08-10 18:08
Hm. Har inte Dr. Phil en garderobsmänniska som väljer kläder åt honom precis innan sändning? Det gör väl det omöjligt för en gäst att planera att ha på sig samma kläder som värden?

Någon får gärna rätta mig....

Sen när det kommer till själva saken så är det bara så att Dr. Phil är av samma skrot och korn som Oprah: en jävligt egocentrerad människa som låtsas hjälpa andra men som gör det för sin egna vinning.

Hursomhelst: Ett underhållande klipp
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq

"Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"

2007-08-10 18:45
Dr phil, va fan, han sa jag pratar inte med dig, som att han inte sett bilderna innan?! nörd.

2007-08-10 19:09
ingen som tycker att han gjorde en bra markering?
Skivsamlare

2007-08-10 19:19
Jag tycker han gjorde rätt rakt igenom.
http://www.soundcloud.com/adamkross

2007-08-10 19:46
Fel fel fel.. underhållande att se dom slåss..

2007-08-10 22:05
Genomvidrig människa bumfight snubben e.
Dexter skulle kunna få ta hand om honom. Once and for all!

0IS: hur gammal är du? 13?

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2007-08-10 23:35
ähh..inte precis som att luffarna mår dåligt av de, finns nog väldigt väldigt många som slåss för penger. jag själv skulle lätt ställa upp och slåss för vad som annses vara mycket pengar för mig. samma som mike tyson slåss för vad han tycker är mycket pengar.
hejja

2007-08-11 00:16
Go rufus and bling bling haha

2007-08-11 01:00

Phil slängde väl ut honom pågrund av hur han var klädd? Inte på grund av klippen..

2007-08-11 01:12
ahahha garva ihjäl mig av komentaren "dr phil is a pussy" ahahah
Upp i snoken ska det!

2007-08-11 04:11
jag skojade:S

2007-08-11 10:18
Wäääää wäääää dr. phul gjorde så rätt att inte låta han snacka, jag är en whinig bitch, wääää wääää jag är även seriösast @ whoa, wää wäää.
sluta grina.
Orale!

2007-08-11 10:34
wääää wääääää... killen skapar men för livet för uteliggarna. allt som var så frid o fröjd i deras liv innan... wäääääwääääääää

2007-08-11 16:17
Hatar både Dr. Phil och Bum Fights (Ty Beeson).

Jag misstänker rätt stark att det var "uppgjort" på något sätt.
Folk (inklusive Phil själv) lär ju sett hur snubben såg ut innan han satte sig framför kamerorna. Eller gör de inte ett seriös tv-program med all typ av background-check, förberedande arbete och några sista "kontroll-checkar"?
Skulle de verkligen tillåta det och tro att de skulle kunna ha en seriös diskussion?

Han uppmanar folk att få ut sina ungar ur rummet för att detta verkligen inte är något de ska se.
Sedan säger han att det är första gången han ser det.
Bjuder han även in en gäst som han tycker är en dålig människa utan att ha sett hans jobb personligen?
Visar han videos i sitt egna program som han själv inte ens sett innan sändning?

Hur det är ligger till så är det ren och skär bullshit från Dr. Phils sida.
Dr. Phil får mer "moral-status" bland sina tittare för det här och Ty Beeson fick promota sin skit. Speciellt när han "fick" se ut som Dr. Phil och den typen av folk som lär gilla Bum Fights lär tycka det var lite extra roligt.
(T.o.m. jag tyckte det var lite kul faktiskt)

Så, nej, det var ingen bra "markering".
Han gav bara Bum Fights mer PR och sig själva lite extra moral-credd utan så mycket jobb.

"Dr. Phil är av samma skrot och korn som Oprah: en jävligt egocentrerad människa som låtsas hjälpa andra men som gör det för sin egna vinning."
Co-signar den.

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-08-11 16:23
Folk tycker inte det är fel att låta uteliggare utföra diverse fruktansvärt låga och pissiga uppgifter för 20$ (enda summan jag har i huvudet för han sade det i klippet), medans snubbarna bakom kameran tjänar stora summor? (miljoner?)
Att utnyttja desperata och nedgågna människor på ett väldigt lågt sätt är ok?
Att få en flaska sprit för att förnedra sig på film är inget man gör direkt frivilligt vid sina sinnes fulla bruk.
Det är ett ganska starkt tecken på beroende och desperation.

Den kapitalistiska kuken sitter visst så långt ner i halsen på oss att vi inte längre känner smaken av ollon.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-08-11 16:28
Säger inte att Ty Beeson är en bra man som gör det han gör, men detta var ju rent ut sagt patetiskt gjort av Phil. Pinsamt.
•pave paradise•

2007-08-11 16:35
Eccan for president! :)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Poet

2007-08-11 21:58
Eccan: För att inte snacka om alla reality-show deltagare. 20 pers som förnedrar sig i national-TV och endast en av de går hem med prispengarna.

Ty Beeson är självklart inget annat än ett rövhål, men Dr Phil står på andra plats på den prispallen. Ganska uppenbart att han bara bjöd dit han för att senare vinna tittarnas stöd genom att avvisa honom. Den som misstar Dr.Phil, Oprah och deras kumpaner i samma bransch, för att vara helgon är inget annat än idioter också.

Takes one, to know one som man brukar säga.
At the gates of Eternity...
Poet

2007-08-11 21:59
Såg att mitt inlägg var väldigt likt ditt Eccan, my bad. Inte meningen att copy yours, jag läste bara inte hela dina inlägg.

Bra sagt förresten.
At the gates of Eternity...

2007-08-11 22:11
bum fight snubben har ändå en påäng när han säger "its a sick world"

dr phil borde va med i bumfights dock

2007-08-12 03:41

2007-08-14 11:06
haha doktorn blev ju knäckt av att han hade klätt upp sig som honom.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-08-14 19:42
Jag tycker personligen att det är synd att man inte längre kan prata om vissa teman, att det finns en slags moralcensur som går att utnyttja för att tabu-belägga vissa obekväma ämnen.

Enligt mig borde inte detta samtal handla om själva bum fights konceptet och om det är rätt eller fel, utan det borde istället handla om varför man inte kan prata om det. Jag tycker att om dr phil har bjudit in en gäst så har han en skyldighet att låta personen i fråga säga det han vill säga och sen kommentera det, att skapa en debatt istället för att fiska efter tittar-poäng eller spela någon slags rättfärdig moral-predikant.

För att klargöra så tycker jag att bum fights är slutresultatet av en jävligt skev världsbild som propageras av jävligt vridna människor.

Den kapitalistiska kuken sitter visst så långt ner i halsen på oss att vi inte längre känner smaken av ollon.

Detta är det bästa någon någonsin sagt på Whoa.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2007-08-14 22:01
ahahha :D precis efter han har visat filmen med bumfights säger han "Refuse to publicize that" , suck asså...
Get Random!

2007-08-15 11:34
dr phil kan dra men de kan ju den andra pissfittan göra me,
har inte mycke till över för ett gäng brats som gör sig roliga på
hemmlösas bekostnad,hadd gärna spöat han hårt.
 ----------------------------------------------------------------------------

2007-08-16 01:52
HAHAHAHA, samma frisyr o allt!!

2007-08-16 03:57
HOLD ON A MINUTE

Sa idioten att han tjänat multi-millions on this projects????

what the fuck? vad e d för fel på världen?

(ursäkta språket, blir bara så irriterad och förbannad på att idioter blir rika på sånt här skit)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2007-08-16 11:08
Bum fights är ju världskänt, inte speciellt konstigt... man kan känna pengar på att sälja pantburkar, men låtsas som om det är konst...
Get Random!

2007-08-16 13:25
haha. inte ett bra argumentationssätt, men fyfan vad klockrent gjort. han tog ju bara dit snubben för att skämma ut honom, och det behöver han.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!