Graffare
2007-08-05 20:54
[Hemsida] Vad kan du om simpsons?
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=369&a=358821 gör testet och redovisa resultatet =) jag fick ett slarvfel lol..Du har 9 rätt av 10 möjliga! Wow, du har hjärnkoll på vår lilla gula familj! Grattis! Dessvärre klassas du eventuellt som nörd av de flesta andra...
http://metafourhiphop.com/
weeey, jag hade också 9 av 10 möjliga!
JMD, Jag Måste Dansa!
10/10 så det så!
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
10/10, suck it! Känns som att Simpsons who wants to become a millionaire är svårare...
Signatur får rum här
6/10 Jag håller med hak_lars
Du har 4 rätt av 10 möjliga! Tja, hyfsat. Du tittar på Simpsons lite då och då när du råkar zappa på ett avsnitt? yes, de stämmer bra de.. inget stort simpsonsfääään
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan! ja fick bara 5 poang o ja anser mej halla koll pa simpsons. blev irriterad pa att man inte fick se facit efter. nan som kan skriva ratta svaren?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
säg vilka du undrar över så kanske vi kan hjälpa.
10/10. Lite för lätt faktiskt.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Graffare
2007-08-05 22:48
Crill-Oh P24 måste hålla med om att frågorna var för lätta..
9/10, jag vill veta vilken jag hade fel på..
((MAAD))
Tja, hyfsat. Du tittar på Simpsons lite då och då när du råkar zappa på ett avsnitt?
Get MAD and change
Du har 3 rätt av 10 möjliga! Nä, det där var uselt. Simpsons har visats i 263 år men du har uppenbarligen inte tittat! Försök igen. Aja, skyller på att jag är en Family Guy -kille.. Gillar inte Simpsons så mycket!
8a av 10, jag tycker det var svårt.
PAO!
Under en strejk i kärnkraftverket utfördes Homers arbetsuppgifter av: Vem spelade karaktären Stanley Kowalski På restaurangen The Frying Dutchman, som en gång hade en "allt du kan äta kväll" sitter en varningsbild på Homer. På den heter han 10) Vad har Lisa för IQ? dom tvekade ja pa
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
0/10 (y) ´hahahahha har aldrig sätt et simsons program
Yeeaaah maaafhaakka
Graffare
2007-08-06 18:15
jag hade fel på Lisas IQ.. lol vad är det rätta svaret?
Producent
2007-08-06 18:20
7/10 fan va bra...jag som knappt kikar på simpsons
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Du har 7 rätt av 10 möjliga! Tja, hyfsat. Du tittar på Simpsons lite då och då när du råkar zappa på ett avsnitt?
Du har 10 rätt av 10 möjliga! Wow, du har hjärnkoll på vår lilla gula familj! Grattis! Dessvärre klassas du eventuellt som nörd av de flesta andra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kan nan av alla experterna ge ratta svaren pa mina fragor da?
Under en strejk i kärnkraftverket utfördes Homers arbetsuppgifter av:Tegelstenen Vem spelade karaktären Stanley KowalskiNed Flanders På restaurangen The Frying Dutchman, som en gång hade en "allt du kan äta kväll" sitter en varningsbild på Homer. På den heter hanPeter bla bla bla the bottomless 10) Vad har Lisa för IQ? Hon är med i Mensa
thnx
10/10. Har sett vartenda avsnitt fram tilll säsong 17 minst 20 gånger. Minst. Mina favoritavsnitt har jag lätt sett 80 gånger eller ännu mer.
vilket e d?
Du har 10 rätt av 10 möjliga! Wow, du har hjärnkoll på vår lilla gula familj! Grattis! Dessvärre klassas du eventuellt som nörd av de flesta andra...
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Fick också 10/10, men frågorna kändes rätt random om man säger så...
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Du har 8 rätt av 10 möjliga! Wow, du har hjärnkoll på vår lilla gula familj! Grattis! Dessvärre klassas du eventuellt som nörd av de flesta andra...
10/10 I'm Grrrrreat!
Military justice is to justice what military music is to music
10 av 10
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Graffare
2007-08-08 16:55
balooba lol.. hahah =)
9/10 Tycker frågorna var lite väl för random.
10 av 10Wow, du har hjärnkoll på vår lilla gula familj! Grattis! Dessvärre klassas du eventuellt som nörd av de flesta andra...