[Hemsidor] Gratis Tv via internet
Länge har folk suktat efter dessa sidor som erbjuder gratis tv via internet, även live-streamad.Har efter en investering på Tio kronor fått tag på 20 - talet olika sidor där man kan se diverse Tv-kanaler, Filmer och Serier gratis på Internet.I min välvilja och vällust tänkte jag även dela med mig av dessa till er här.Tv-serier och filmerPeekvid.com Det finns hundratals tv-serier att välja på.Men också ett stort antal filmer. Ibland blir väntetiderna långa på grund av den hårda belastningenFreetube.110mb.comFilm, sport, barn lifestyle med mera.Tv-links.co.ukStort utbud av tv-serier. Allt från "Mr.Bean" och "Monty Python" till "Sopranos"Tv-video.netTv-serier av olika slag som "Entourage", "The Shield", "Prison break", "Smallville" och "South Park"Prisonbreaktvshow.netAlla hittills utgivna avsnitt av "Prison break"Wow-tv.co.ukIrländsk site med populära tv-serier och filmerAlluc.orgTv-serier och filmer för vuxna som barn.Video.aol.com (Delvis kostnadsfri)Aol:s videosektion innehåller massor med filmer och amatör video samt tv-serier. En hel del är gratis. Även gratis trailers för kommande filmer.Movieflix.com (Delvis Kostnadsfri)Tillgång till alla filmer kostar pengar. Men det finns många gratis filmer i olika genrer.Watchfilms.comÄldre filmer, dokumentärer och tecknat.Musicbrigade.comErbjuder fler än 20.000 musikvideor gratis.Ubu.comUppladdade filmer inspelade av filmentusiaster och avantgardiska filmkonstnärer.Direktsända Tv-kanalerStreamick.comÖver 300 olika kanaler, sport, nyheter och underhållning.Chooseandwatch.comBlandning av nyheter, sport, barn, film och underhållning. Dock inte de mest kända programmen.Channelking.com230 gratiskanaler som man kan se via internet.Craftytv.comMest Online-tv men har också nedladdningsbart material.Brafiler.seMediespelare som ger tillgång till 35 gratiskanaler. Bland andra HBO, ComedyCentral, CNN, NBC, FOX och ESPN. Funkar på WindowsChannelchooser.comTv-Program med varierat innehåll. Musik, sport, underhållning samt en del filmer.Euchannels.netSvenska samt utländska kanaler, dessutom länkas det till Tv-Serier.