Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har inget emot o säga iaf:P vissa grejer han säger är sanna men inte alla blattar är misslyckad förfan :p
Catchy refräng. Han får fan skaffa ett jävla jobb istället för att gnälla om att han inte har pengar.
btw vart fan ligger det här Åstorp?
NORRLAND I skåne. Granne med Helsingborg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skrämmande.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
fucked up refräng...helt rutten och skit text
bättre länk
Helt ärligt nu, jag tycker den andra killen Hanozy's låt var myyyycket bättre än den där .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
knappt så man orkar lyssna när han har ett sånt där helt keeffft beat .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
spelar ingen roll om de hans eget de är fortfarande kefft
Ok för d första alla blattar e inte misslyckade andra sken e att d e ba han som har blivit misslyckad märke rja nu..
ÅÅÅH vilken tönt ja får damp på han xD
Sleep is the cousin of death
bara jag som tyckte att han gick helt fuckt upp där i början??
con_artist nej för han gick verkligen fuckt upp :P hahahha han såg ur löjlig ut o han sög o värsta cp ddialekten o ja hatar honom :) förlåt för mitt humör har inte sovit på länge =)
Hanozy va mycke roligare
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
WACK !
--/roadlake rep.2010+
vadå arbetslös? Snubben ser inte ut att ha gått ut gymnasiet ännu :S
You already know, den e on lean!
haha. det är nåt med den jag ändå tycker om. hans flow är helt fucked up och det låter som att han håller tillbaka sin röst, om ni fattar vad jag menar. kanske är det nåt med det som gör det lite skönt att lyssna på. sen tycker jag det är bra att han kör på eget beat, och så uselt som JEJE sa att beatet var tycker jag inte det är, men det behöver slipas lite. grejen som gjorde hanozys låt relativt bra var ju att han hade snott ett redan i grunden tung beat.
ja frågade i förra tråden.. e d ett alchemist beat? nån som vet
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
ngn som vet hur gammal snubben e?
Ok det är sant jag överdrev om beatet, men allvarligt refrängen var riktigt usel. Han rappade inte i takt heller kan vara det som fick mig att hata beatet mer .
haha, jag tänker faktiskt på Sole när jag hör honom, inte riktigt lika slipad dock. haha, och jag tycker fan refrängen är helt okej. killen kan inte sjunga men han försöker och det låter ändå relativt ok. :)
isofu P3 Det var The Game - Lets Ride Antingen gillar man hans stil eller så hatar man den. Killen har sin helt egen flow det hör man i många av hans andra låtar, det är det som gör honom bra tycker jag.
kul flow, låter eget men ..andra versen var bra kass
skipp Ja, jag gjorde videon till honom.
har du gjort den med hamozy eller vad han heter också?
mhm
är detta ett skämt?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Videon var väl ok, synd bara att snubben var usel på att rappa..
www.Myspace.com/InsoMusic
Shit vilken swagger han har när han går HAHAHA helt off beat för övrigt. Riktigt jävla dåligt, sånna som han som ger rappare dåligt rykte
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
Fy fan nästan det sämsta jag hört iår.. shit !....
SunShine Reggae!.
Driver ni emd mig? snubben var ju värdelös?
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
värdelös var han då inte..hört mycke värre grajjer
går ju o lyssna på , men aja..
-.-DMX-.-
jag förstår inte riktigt det här med dialekten. "EUREÖULIT" = oroligt nej men videon va bra och har hört värre.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Soft att vissa av er digga.
Denna snubbe kan ju inte ens svenska... säger inget mer än......Samma skit från åstorp som alltid...
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
whack
mama said knock you out
Nybbz P18 Ja den i början har han också gjort själv. Tyckte också om den
skaffa ett jobb då. gå in på swedoor och sök, där anställer dom fan vilka banjospelande idioter som helst.
Varför vill ni att Åstorp ska var ett "Ghetto"?
413
Nybbz P18 Hans låt var gjord med nuvarande beat. Intro beaten är lite nyare.
Nybbz P18 Menar du att munnen inte rör sig i samma takt som musiken?
Ja jag märkte också det, lite konstigt då allting var okej när jag hade filmen på datan i vanlig filmformat. Men när den åkte upp på Youtube så blev det lite efter.
Vet ej vad det beror på.
Lätt. Haanozy ska man hålla på om det är någon alls man ska hålla på i Åstorp. Han killen Ajsef suger juue ;D haha..
upp upp give ajsef some love people : )
Lite kul refräng faktiskt och kul video, inte för att jag kan relatera till det precis men ändå. Bra att någon gör något för hiphopen i Sverige.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
yo