klarade precis första eller om det var andra banan med 4121974 score
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Deno ja, men vilken lvl klarade du det på genom att göra så?
fett kul:=)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Skivsamlare
2007-07-19 11:45
Om man sparar ihop cash på bana ett, kan man då spendera dom på bana2?
fair enough..
Fan omöjligt att komma förbi level 21 på no left turns. Är det någon som öht. använder sig av de lila tornen?
Vem är du, tjänsteman?
Halsont, en av de lättare banorna då det var mitt första försök och jag hade ingen aning att det finns svårare banor. No left turns är riktigt svår, kommer ganska långt på den men inge vidare resultat hur man ska vinna skiten.
- Shizzle
Ingen som har lust att droppa screen ungefär på hur ni byggt upp det hela, helst mot de senare levlarna på de lättaste banorna. Klarar inte längre än till level 40 hela tiden, skitsvårt :(
Hm, kanske lyckades bättre nu :)
Bör man satsa mycket på interest? Eller vad bör man spendera bonusen på?
Men åhhhh, haha. Så tur, 1 liv kvar, och klarade den, wohooo! sorry för massa inlägg :P
Vad du ska lägga bonusen på beror ju på banan. På de lättare ska du lägga det mest på ökad dmg och range. I övrigt är liv rätt bra :)
Vem är du, tjänsteman?
Det där ökad dmg och range får jag inte till. Hur funkar den? Den vägrar funka för mig, och dras inga bonuspoäng :(
Eller hm...Nu fick jag till det, men fattar inte...Vad spelar det för roll var man lägger t.ex. ökad dmg? :S
Skitsamma, nu förstår jag :D
Kommer också bara till 49 :(
Länka gärna era taktiker =)
Bild
kul som fan ju!
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
balooba Tänkte testa din taktik nu som funkade bäst för dig :P
Gick inte så bra, fortfarande 49 =(
Jaha, jag kör på beginners banorna. Har inte vågat ge mig på de andra ännu. Tänkte klura ut ett bra sätt att klara dem på innan jag avancerar :P
men fan va svårt i längden!
Detta e som tower defence i wc3 (:
Någon som har någon taktik att dela med sig av, främst starten, på the frog? Hur jag än gör så lyckas jag inte bli tillräckligt stark fram mot level 25 :/
Klarade mig till 29, men där tog det stopp.
Level 22 på no left turns. Har en taktik som gör att man klarar alla första attackerna utan att förlora några liv, sedan blir det klurigare dock.
Vem är du, tjänsteman?
Jag gör såhär: börjar med två gröna, en på sista rutan vid svängen och en fyra rutor under den. Den längst ner uppgraderar jag till lv 2 och har därmed 0 pengar kvar. Den första attacken klarar dessa utan problem, om man behåller dem så tappar man dock liv vid andra attacken när de röda kommer. Därför säljer jag de två efter lv 1 och bygger en röd på den ruta som den sista gröna utposten var på. Då har man drygt 70 cash kvar, därför gäller det att vara snabb när attacken börjat. Efter att ha dödat de första röda och fått 100 i cash (medan attacken pågår) så bygger jag en grön på 3e rutan innan slutet av banan. På så vis klarar man lv 1 och 2 utan att tappa något som helst liv. Därefter säljer jag både den röda och den gröna och bygger samma utpost som level 1. Hur man bör göra därifrån har jag ännu inte klurt ut än. Men placeringar av rätt laser vid rätt plats är ju av extrem betydelse. Även hur man säljer och köper.
Vem är du, tjänsteman?
aaarghh...kommer bara till 47 på elemental ish och up and down... Lila suger? så känns det iaf.. Jag kör de fetaste röda stackarna...har testat med grymt många å inte uppg. samt grymt få men uppg.....vad e bäst? Vad kör ni? använder ni gröna å lila?
tut!
MisguidedAngel P23 jag har klarat alla banorna på lätt och medel och till 25 på svåraste och jag använder mig av lvl 3 röda uppgraderade till max, en 3 st funkar bra (fram till svåraste), sen massa lvl 1 blåa dom saktar ner dom som anfaller. lila har jag inte använt mig ett dugg av.
YES! älskar TD spel, borde installera wc3 igen men orkar inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag testade att bara använda level 1-torn, fungerade förvånansvärt bra tills typ level 30. och man klarar de flesta banor med enbart röda och massa blå.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
om man länkar ihop 'power/range booster's med torn påverkas alla som hamnar inom 'nätet' av vita trådarna?
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Hanses det stämmer.
Be the change you want to see in the world.
lvl 29 på the frog. men det hade gått längre om jag inte snålat på slutet.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
nu är jag också igång.. satannnnnnnnn sjutk bra musik va
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
nu har jag splat nonstop i 5 timmar.. jag mår illa :(
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
vad e eran taktik?
Bygg så här på den lätta banan så har ni en bra chans att klara den!
blåttochröttärsött är på level 23 på no left turns nu..
FITTHELVETTE NU ÄR JAG DÖENDE PÅ lvl 46!!!1
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jag har förlorat på level 43 2 ggr nu
hyenan haha, snyggt, skrattade till lite där. trodde du skulle komma med värsta seriösa och pedagogiska förslaget.
lönt o lägga upp online-spel som man blir addict på? Givetvis! Gott jevla LIR
-ò_ó-
jag som tyckte jag va duktig o kom till 35 :P
Jaha ?
nu klara jag skiten!! HAHAAAAA
level 39 på no left turns. Inga problem.
bild
hyenan: åfan! är de röda o den lila fullt uppgraderade?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Wermin, Nej alla var ej fullt uppgraderade, dog på level 40. Den är svår, men ska klara den imorgon hade jag tänkt, nu ska jag testa element-ish sedan har jag klarat alla utom no left turnes... trevligt spel btw!