[Spel] Bygg din egen ministad
Spelet går ut på att bygga en egen stad och göra den så stor som möjligt. Svårt att förklara men ni får se i spelet...Länk
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Det känns som att en viss förklaring behövs, eftersom skiten är helt på franska. Typ, hur bygger man saker?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Aa jag fattar nada!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
ehhm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oops, just ja. Man trycker på "Creér ma ville" Sen så får du en länk och varje gång nån person klickar på länken så får du en ny invånare och staden utvecklas.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
kan man inte bygga ngt sj? :S som sagt, fattar nada!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Säger som dom andra fattar nada.. finns det in te på engelska iaf.. kan ju inte ens gissa sig fram på franska
Hjulet snurrar men hamstern är död
Jag kunde :D
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
sånt där skitspel man blir galen på för att fiolk håller på och skickar en massa jävlar falska länkar och skit hela tiden. :P
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
Min stad:D två frågor. kan man göra något annat än bara kolla på medans den byggs av sig själv? och vad har man pengarna till?
Julmust
Pojo P19 Ful jävel, har sin stad som länk ;p Kommer bli Mexico City om fler kollar in spelet via tråden.. ;)
är det någon som har hitta på några funktioner man kan använda? man måste ju kunna använda pengarna till något..
Julmust
har prövat alla knappar. tror ej d finns ntt man kan göra med pengarna. kankse att man ska komma upp i lite level innan eller ntt sånt... Skumt. Hur som helst... har hittat den svenska versionen!! Här är den Njut
Sajjkziii yaoooo
Pojo vad sägs om att du ger folk länken som inte ger DIG fler invånare. Fuling där.
Follow the dao, right about....NOW!
Btw klickar jag på allas länkar för att vara snäll ^^.. o sluta lura folk o trycka på era länkar det är fult :P Ja speciellt du Saalam, finns ingen svensk version :P
Follow the dao, right about....NOW!
fuzz vem fan bryr sig om hans stad får några fler invånare? utan honom skulle du troligtvis inte veta av spelet
om ni har kommit så långt så att ni har fått lite arbetslöshet ska ni börja skicka runt denna länken:
http://suquello.miniville.fr/ind man lägger till "ind".
till vänster på sidan så finns en rad med olika länker. vissa syns inte ännu. men 1an o 2an ska synas om ni har arbetslöshet.
chomage = arbetslöshet.
Julmust
jahaaaaaaaa d hjälpte lite.
jag hittade en länk som hjälpen en och komma igång.
här är den
Sajjkziii yaoooo
Saalam : DU länka fel här e riktiga hjälp länken
hahahahahahahahahaha. ni börjar förstå :P
för att ta del av mina andra saker jag gjort på whoa.nu kolla in denna
länk
Sajjkziii yaoooo
Jag har fått en bil och en rondell i min stad nu!
Bil Rondellen
dingrinn.blogspot.com
ekar det?
dingrinn.blogspot.com
hahahaha ta inte min grej, hur som helst har ja hittat
det riktiga hjälpen på svenska. hittade den ida.
länken
Sajjkziii yaoooo
Sim City 4 Deluxe säger jag bara! AHHHHH! Spöar ju denna franska skiten!
b0b0b0b0
det här måste vara största staden jag sett
fortsättning följer...
nej kmpis. min var mycket större fan.
såg att d fanns en stad med över 60 000 invånare.
sjukt stor stad
Sajjkziii yaoooo
nån som sett större stad?
Sajjkziii yaoooo
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle vara roligare om alla på whoa delade en stad :/
fortsättning följer...
tycker jagf me
Sajjkziii yaoooo
sög rätt hårt...
i get more pussy then panty!