(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
jag tror inte jag orkar titta ens men fan va jobbigt.
mhm
Han räknar ju inte ens? Sitter bara vid datorn och lallar.
spliff macht frei
Där ja, nu börjar han.
spliff macht frei
fyfan vad jobbigt :P
JohnnyBee
omg palla sitta 3 dagar o kolla på den där:P
BOOYAH!
han har verkligen en bit kvar att räkna
JohnnyBee
Dom tror det ska ta 5-6 månader, han får inte lämna huset före han räknat klart!...
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Producent
2007-06-29 00:08
Fyyyyyyyfan. Varför? Jagmenar.... varför?
"men asså får han sova o äta?" Nej, det är räknas som fusk.
Walking the street of dreams
HAHAHAHAHA
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha fyfan vilken galning
"life's a garden, dig it."
STACKARS HUND...
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
så sick.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
3 dagar? Det står day 11 starting number:129001 så vafan är det för bull om att han inte får äta? Om han har hållt på och räknat utan toa break, sova och äta då borde han åka till närmaste labb och låta sig undersökas för hans utomjordiska krafter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart han får käka skita och sova.. det står på sidan också
"life's a garden, dig it."
Jävlar vad han lassat på med bira nu iallfall. 16 flak är inte illa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ja märke det som jeffi märkte.
Upp i snoken ska det!
vilken idiot
"finished counting for today", men ändå pallar han prata med sig själv?
han liggar o sover nu.. synd att det inte är 2 vägscom. För då hade jag suttit och ropat efter honom. "get your as over here and start count!!"
-- Mellanslagsanvändare --
Sick Boy P23 haha xD hade varit nice som fan ju!!...
ejJ!!! varför har du "blockerat" mig? :O
Get Random!
Borde finnas en vibb knapp :P
lätt att jag ska sitta inne i helgen med en fet och ett flak kung och bara kolla detta :P
varför gjorde han det? varför? jag tror han ångrar sig för det lär vara jävligt tråkigt det är en ganska stor del av sitt liv han slösar.
hörde om en som skrev siffrorna 1-100000, han låg på sin vind i 3 år tror jag, vem fan slösar hela sitt liv på det?
ten 3 år? räkna på det, eller tänk lite bara...
Herregud vilket liv.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Fan vad tråkigt det var, nu ska jag glömma bort hur han såg ut om alla gör det blir han inte kändis.men asså får han sova o äta? hahaha
No cake for the impurity!
hahah vilket jävla stolpskott.. Önhöndredfårdyfävfävhöndredandtwänntnaaain!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
vad händer om han tappar bort sig då?
Producent
2007-06-29 23:15
krossad_anka F76 Han har en sån liten räknedosa han trycker in för varje nummer. (Se "Axe reklam")
Yay han ska ha en fin liten middag med vänner lite senare! Stay tuned!
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
mrgluedo , om det tar runt 5-6 månader att säga alla räknetal kan det mycket troligt ta sex gånger så lång tid att skriva dem. Eller vad är problemet?
Producent
2007-06-30 01:52
hahahaha, "Får han äta? "nej det räknas som fusk" hahahahha!
Lil_H..
Har inte kollat videostreamen, men av kommentarerna här så verkar han inte räkna all vaken tid, utan pyssla med ganska mycket annat? I så fall: Sicken fegis! Om jag fick för mig att göra någonting så menlöst skulle jag göra det fullt ut! Inte bara på halvtid... I och för sig skulle jag ju få lappsjuka och börja elda upp mina strumpor efter den första halvmiljonen, men jag skulle komma dit snabbare än han i alla fall (plus att de skulle kunna göra en film om det, nånting i stil med "han vågade det omöjliga och det kostade honom allt - se 'siffermannen' - snart i en bio vid dig!") ;) Om nu någon skulle kunna förklara varför jag alltid läser "Kalle Anka..." i rubriken till tråden skulle jag bli en aning mer till freds med livet f.ö. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Är det bara önsketankar för mig eller? eller är bruden bakom naken?? :/
-- Mellanslagsanvändare --
HAN RÄKNAR INTE NU!!!!!!!!!!!!!!!!
vilken slacker sova nu
Forumssignatur...<br>
ten skriver du dina tal som vanlig arbetstd 8 timmar om dan är du typ klar på en månad eller hur tänker du?
Jag menar med en blyertspenna/bläckpenna..
mrgluedo - Ta tid på hur länge det tar att skriva alla tal mellan 90 000 och 91 000 så kanske du får en bättre känsla för det? Även och jag också är lite skeptisk till perioden tre år så är jag än mer skeptisk till "nån månad"... 10-4, over..
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
HAHAHA NU SKRIVER HAN BLOG
Ohhh vilken gullig vovve <3
haha aa
nu räknar han haha
Nu sitter han och äter.. Börja räkna då biatch, gör ditt jobb! :P
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Han är med någon brud!