Producent
2007-06-12 19:42
[Videoklipp]september clues 9/11...
hehe....satt o kikade runt lite på youtube o hittade dessa videos...jag säger ingenting om dom utan detta får ni själv uppfattas som ni vill...tyckte dock det va lite intressant...part 1 Part 2 part 3 part 4
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2007-06-12 20:04
jag gillar part 3 när snubben som heter mike walter snackar om pentagon...lyssna bara om hans teori om planet =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Vad fan ska man tro??
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Producent
2007-06-12 21:18
du får tro va du vill....
det är ju inte cnn och fo som har mitrat med bilderna iaf..
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Menar dom att USA´s regering gjorde detta?
Nae dom menar att dom har lyckats lura folk om att det finns nån konspirationsteori...ettgäng datanördar som har kokat ihop dom här filmerna..för att folk ska tro att Usa's regering har gjort allt det här
den första delen var väldigt övertygande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är helt förvirrad... vad vill dom att man ska tro?:S
fräsch tråd! till er som "inte vet vad ni ska tro", tro detta: det finns gott om knäppgökar som snickrar ihop konspirationsteorier av halvsanningar och rena lögner. alldeles för gott om dem.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
vem har pratat om respekt? att respektera andra innebär inte att allt de påstår är sant.
När folk inte får alla saker att gå ihop hittar man gärna på teorier om vad som hände big bang, någon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är sjukt mycket som inte stämmer med just detta terroristattentat, så jag förstår att folk kommer med teorier om det. När all fakta inte stämmer så försöker folk få fram fakta. De filmerna jag länkade till t.ex. är helt autentiska, BBC News har erkänt att dom gjorde fel, varför har dom inte sagt. Det är inget som är ihopklistrat efteråt av datornördar, utan det som är på filmerna är det som visades på tv. Finns mycket bevis för att så är fallet. Varför bara slå ner de teorier som läggs fram för er? Om ni ska göra det så kan ni iaf komma med rimliga motbevis eller motargument. Att säga att filmerna är modifierade i en dator funkar inte riktigt om ni inte har bevis för att det är så! Vill ni få folk att tro på er så lägg fram bevis istället för att bara säga att "såhär är det". Bevis för konspirationsteorin finns i första inlägget, ni som försöker motargumentera det, kom med bevis för att konspirationsteorin är fel!
Gogaku: Men ärligt talat. De flesta filmer kring det här är åratal gamla, attentatet i sig är sex år gammalt. Händelsen har ältats i politikforumet hundratals och åter hundratals gånger. Vill du ha regelrätta massakrer på konspirationsfilmernas argument går det jättebra att söka där. Tror tyvärr ingen orkar dra upp allt ytterligare en gång. Förresten: Sök gärna på 9/11 och Noam Chomsky på YouTube. Ingen sammanfattar det här så bra som han.
Bevis för konspirationsteorin finns i första inlägget lol förresten
Refused P26 Jag kan hålla med om det, men det är så sällan folk försöker motbevisa det med fakta utan säger bara att folk är töntiga och att det man visar är felaktigt.
Formulerade det där fel, menade att bevis från konspirationsteoretikerna (de va ett väldigt långt ord) har presenterats, men inte från de andras sida! (I tråden menar jag nu)
Och det är bättre, ska kolla på de filmer du länkade till (imorn)!
Shit... varenda argument dom har är såååååå kefft. Deras teorier håller inte för fem öre
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
del tre är ju rolig. humor
gogaku:
Jag kan hålla med om det, men det är så sällan folk försöker motbevisa det med fakta utan säger bara att folk är töntiga och att det man visar är felaktigt. generellt sett har du såklart rätt, men efter ett tag tröttnar man helt enkelt. sen beror det ju också på HUR tramsiga teorierna är:
reptiler på whoa
Kolla SP - The mystery of the urinal duece..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Refused P26 Jo det är ju sant som du säger, och ämnet i den här tråden är ju ganska uttjatad, men samtidigt så har jag faktiskt sällan sett
bevis presenteras på att det är fel! Det va därför jag skrev som jag skrev!
FuelDog: Kolla filmen jag länkade.
detta måste jag se senare
http://www.herrbitter.blogg.se/
MFDOOM: Det är nätets sneda källkritik. Man är jättekritisk mot alla "offentliga versioner", men sväljer alla nätfilmer med hull och hår utan att kolla upp ett smack.
FuelDOg P23 det gar att hitta luckor i det mesta!
Om ni gillar sånt så kolla på loose change second edition http://www.loosechange911.com/lc2e.htm
jamen precis så