I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[hemsida] gjorde en, vill ha lite kommentarer.

Övrigt - Webbsidor

2007-05-14 21:54

[hemsida] gjorde en, vill ha lite kommentarer.

Hej, ja gjorde en hemsida, är ingen designer etc,
(så ha överseende)

ge tips, på va ja kan förbättra med mera,
eller sprid glada kommentarer ;)

länk

2007-05-14 22:14
lite jobbigt med rullningslisten på min webläsare bara.. annars var den väl som vilken annan hemsida..
Ingen man snöar in på kanske.. Fyller sin funktion så att säga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 22:14
va snygg tyckte jag.. är dock inget proffs i ämnet:P

fan va rolia

2007-05-14 22:17
lite jobbigt att gästboken länkar till en extern sida.
Skulle kunna lägga på ett mönster i bakgrunden av sidan (den gråa delen) för att den ska bli lite mer njutbar.
även byta förg på sidans innehåll så att det inte är svart på vitt, liknar ads by google nästan.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-05-14 22:18
Den logon där det står "En Vilsen Poet Entertainment" borde vara där uppe vid Miichi, det ser väldigt konstigt ut, nästan jobbigt att det är två stycken bilder där.

2007-05-14 22:40
Det känns som att själva "innehållet" är för långt ner, rubrikerna och menyn tar all plats. Du skulle nästan ha gjort En Vilsen Poet Entertainment- och Miichitexterna mindre och/eller satt En Vilsen Poet Entertainment under "innehållet". Menyn är också för stor för att ha så lite innehåll och liten text, ser tom ut
Och så tycker jag det är fult när det vita är rutigt

2007-05-14 23:42
Lite mer färger känns det som det skulle behövas. som någon sa att ''en vilsen...'' skulle vara vid michi.
Gästbok måste du fixa, finns en massa skrip på nätet att bara dra hem.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 23:58
logg-texten var sanslöst ful, ser ut som en raumatisk person har försökt skriva en tag i paint

2007-05-15 00:09
Okej, jao inget är gjort i paint de är gjort i PS.

Alla andra som skrev tack, ska till mig och göra om, för jag uppskattade det ni skrev. :)

och, som sagt ja är inge designer eller nått, så förvänta inte nått datanördhacker hemsida :)

2007-05-15 01:08
Luktar frontpage...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2007-05-15 01:41
nä DW :)

2007-05-15 15:26
Du borde verkligen ändra typsnitt på "Miichi en vilsen poet entertainment". Tycker oxå att det ser ut som Paint. Får sidan att verka oseriös, tycker jag iallafall.
Annars var layouten helt ok, ganska vanlig, känns som att man har sett den förut. Lägg in lite bilder på dig själv oxå, folk vill alltid se bilder (ok iaf jag, annars blir jag ointresserad).

2007-05-15 19:39
Bra sida med enkel design.

En ny logga sitter nog inte helt fel!
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!

2007-05-15 21:22
nice!
SunShine Reggae!.

2007-05-16 01:39
Tack lama,
tack hallie, ska ändra loggorna :)

sån kritik vill jag ha, inte att de var fult för ja kan ej göra bättre ju.
en glad amatör kan ni kalla mig på design typ.

så som sagt inte förvänta er värsta hackersidan :)

2007-05-17 21:11
snyggt förutom loggotexten
jag har alltid rätt.