I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] New wheels on the block

Övrigt - Webbsidor

Sångare

2007-04-25 23:38

[Video] New wheels on the block

Jag vet inte om den varit uppe, men jag lägger upp den så får vi se om någon klagar..

I allafall jävligt härlig video med komikern Jesper (vet ej efternamn) som är rullstolsbunden.

New Wheels on the block

2007-04-25 23:43
Senast postad igår.

Jag klagade först!
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Sångare

2007-04-25 23:47
DOH!

2007-04-26 00:16
hehe roligt ändå xD
jag brukar inte skratta åt rullstolsbundna
men när dom skämtar om sig själv
är de fett kul

2007-04-26 13:21
klockrent!

2007-04-26 16:36
Han är min idol, att vara cp skadad men fortfarande ha sånt mod att man kan skämta om sin sjukdom på ett alvarligt sätt, det är mycket alvar och politik och det berör iaf mig mycket starkt.

En underbar kille och komiker!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-04-26 20:16
jag blir bara lessen:(
PAO!
Lyricist

2007-04-26 21:28
Otto Jespersen menar ni? haha.

2007-04-26 21:46
tycker att det mesta jesper odelberg gör är totalt jävla värdelöst...jag kan tyvärr inte ge några sympatiskratt bara för att snubben råkar vara cp-skadad, det om något känns ju nedvärderande...

2007-04-27 13:11
Demento 

vem säger att det vi gör är sympatskratt? nej vi skrattar för det han gör ÄR roligt, och det som är så jävla starkt är dessutom att han skämtar om sig själv.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2007-04-27 14:02
jahdu
huh? jag röstar inte borgerligt om det nu var det du syftade på...

Fatcaesar P20
jag tror nog att du missförstod mig lite eftersom jag aldrig påstod att NI sympatiskrattade, däremot har jag fått uppfattningen att han kan tacka sin cp-skada för så gott som hela sin karriär. att skämta om sina svagheter är ju knappast nåt nytt liksom...jag tycker att det brukar bli lite "naaaw kolla han KAN!" över hela grejen