hahaha. Trodde det var en video från whoaträffen innan jag såg videon :(
...och det är det som är så fint med whoa!
hahaha, whoaiter upp i dagen!
i get more pussy then panty!
ingen som kör bilen heller? :D
i get more pussy then panty!
Vad i helvette var det där? o.O
^ Smart sagt.
OMG! Jag förstod inte för mitt liv var det där va, vilken nationalitet de hade eller vad fan de ville åstadkomma med något av det där, men jag garvade kuken av mig för det var det konstigaste och mest uppfriskande jag sett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nämen såg ni crunken där?
work some magic
hahahahahahahahha ingen kör bilen haahhahahahaha
hahahaha
69 - Try it you'll like it
mahahahahahaha, fulaste någonsin
Jag är helt paralyserad
Jag pallar inte ha ett citat här.
förmodligen det konstigaste jag sett.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
alltså kan man tanka denna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
45 sekunder in i klippet låter det som dom pratar svenska.
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
minsta killen har ju så underbart skratt. bland det bästa jag sett. lovely !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
jag ska nog fixa ett exakt likadant party :D såg fett skoj ut!
fortsättning följer...
jävla monster, spärra in dom för helvete.
www.myspace.com/dressyourself
jaha?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Producent
2007-04-09 16:09
det där var fan läskigt ... skulle dock vara intressant att veta om den är manusfilmad eller om det är riktigt. personerna i filmen har ju tydligt någon sjukdom eller nåt syndrom, om det är riktigt vill säga.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA bästa jag sett!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Fan att jag missa den whoafesten..
nyfiken är en snut..
Hahahaha niiiiiice priiiiice
Mikael Söderlund was here!
HAAHAHAHHA fyfan alltså
ghostride the whip!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
<3<3<3<3<3<3 @ den
You already know, den e on lean!
hahahha de där var iallafall det sjukaste jag sett på länge!
Men lika glad är jag för det!
någon som hittat den på youtube?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Satan va läskigt. Man blir ju mörkrädd för mindre.
Är det inte Crack Karlsson där?
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
det är ett klipp ur en Werner Herzog film
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am God-damn
Tobbe__11 sök på
Even dwarfs started small så lär du hitta den på youtube.
Orale!
HAHAHAHAHHAHAA va fan var det där??? hahahahaha små dvärgar som super och pissar på varandra?? ahhaha och såna jävla skratt hahaa fan den var bra...