jag jobbar kommunalt och är en vanlig dude, men jag använder för fan iallafall shampoo och tvättar mina plagg åtminstone emellanåt. Haha klockrent.Marion Hippieknackning är underskattat
Shooo bree
Barnaerskoent Du är ju sjuk i huvudet på riktigt. Tänk dig om ett barn får tag i det där och aldrig har kollat på porr eller fått höra någon sorts "blommor och bin" förut och tänker "
jaha det är sådär man ska göra ". Då kanske han tar tag i en tjej på dagis/förskolan och försöker trycka ner hennes ansikte i toaletten. När jag var liten så tog jag till mig mycket jag såg på tv´n. Tex powerrangers jag gick alltid omkring och sparkade och slogg folk och ville vara som dom. Och sedan för några år sen kom jag ihåg det var nån snubbe som hade spelat super mario. Han fastnade i en kloak typ. Ser du vad jag menar?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Givakt P22 Hade samma gosse fått tag på "Zombie Holocaust" hade han kanske gått ut och ätit sköldpaddor och mördat folk. Vissa som är svaga till sinnet kan direkt bli påverkad av våld i alla dess former.
Shooo bree
Förövrigt så har du en bild på en kille som stampar en annan i huvudet på din presentation så våld är väll inget problem för dig.
Shooo bree
candide att folk har vett kan du ju inte hävda? folk har inget vett, se dig om vet jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är ingen porrmotståndare visserligen, men som sagt mycket porr går ju ut på någon form av förnedring/äcklande, eller så är det bara den porren jag trillat över som är så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart man inte ska förbjuda någon porr, det är en naturlig del i människans historia, enda sedan vi lärde oss måla på grottväggar med ockra och lera typ. Varför förneka de vi är?
Jag såg porr som barn, och även om man såg förnedrande saker så inte FAN tänkte jag "Jaha, så när jag ha sex är det förväntat av mig att knulla tjejerna i röven och slita dom i håret hårt bakifrån i doggy?" Barn är inte så jävla korkade som vissa verkar tro...
Nej exakt för då skulle alla barn hugga varandra med vapen efter att de sett på turtles typ..
älskar när de zoomar in den där indien. Han/hon ser helt jävla vilsen ut typ. Så ser han/hon att /han/hon blir filmad och då börjar han/hon röra lite på läpparna. Komik!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Mycket tovigt hår
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Haha, ser ju mest ut som en Hipp Hipp sketch.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Vet inte vad jag har för åsikt om porr egentligen det är ju nice att titta på lixom :D Men dom är ju så patetiska.... vad försöker dom med? Jag skulle tycka det var så jävla roligt att gå med en kompis och köpa ett dussin ägg och kasta på dom. Sen se om dom nu är för våld eller inte... Jävla muppar dom påverkar ju ingenting fan vad kul jag skulle tycka det var. Kan inte någon göra det någon gång? om någon gör det kastar ägg på demonstranter som gör blockad eller nått. Ni måste lägga upp det då! =)
hade väl varit roligare och gett ut nya nr av aktuell rapport eller liknade till dem.
Vad skulle vara kul med det?
Provokationer mot vänstergrupperingar kan vara farliga på riktigt. När man väl hamnat på svartlistning kan livet se mycket dystert ut.
Shooo bree
sånna männiksor ger svensk vänster dåligt rykte..
Hey
Dumma rödingar...Varför ska dom maskera sig? Varför ska dom betee sig likadant som 6 åringar?
Brutal fucking murder!
haha fy fan vad äcklad jag blir..
skojjainte
Men gud. Finns de fortfarande.
Och sedan för några år sen kom jag ihåg det var nån snubbe som hade spelat super mario. Han fastnade i en kloak typ. Ser du vad jag menar? hehehe. Yep.. tv-spel ar farliga grejer..
Graffare
2007-04-08 01:04
80gig porr på min dator.. endå mår jag toppen! :D
http://metafourhiphop.com/
hela whoa är hjärntvättat
Vad skulle världen vara utan Gianna Michael & Carmen Haze.
Shooo bree
jag gillade den skånska dialekten "povren"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Battlerappare
2007-04-08 12:41
Gianna Michael är ju knubbis och hon ser ut att suga som en kratta, så hon kan vi nog vara utan :p
:c
Vilka sorgliga jävlar. Har sett några liknande folk stå utanför en porrbutik i HBG och alla är lika jävla fula. Varför är detta folk så otroligt fult? Skulle släppt hunden så den kunde tagit hand om skåpen.
Det skulle vara kul att visa dessa demonstranter vad riktig porr är för något. De står och protesterar mot filmer där Jenna Jameson tar av sig en rosa trosa med glitter på, och de kallar det för kvinnoförnedring.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
vafan har man en palletrasa över ansiktet i en demostration mot porren? säkert en stor porrfildelare som inte vill visa ansiktet... blev bara medlsiten i demostrationen
HAHHAHAHAHHAHAHH AHHAHAHAHHAHA HAHAHHAHAHHA Akta arga töntar som inte kirrat pass till ________ sätt in valfri porrsida..
www.justdet.se - svensk hiphop