I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] Grekisk värdelös musikvideo

Övrigt - Webbsidor

   

2007-03-21 19:42

[Film] Grekisk värdelös musikvideo

Så, jag tänkte dela med mig lite av mitt andra hemland. Efter att ha hört om den här låten i år och dar kan jag nu äntligen dela med mig av musikvideon som ni hittar här:
http://www.youtube.com/watch?v=P-tpqmRJL-g

Verser och sådant tjaffs är på grekiska men de viktiga delarna är på engelska så ni fattar allihop. Det här var en feting-hit i somras, kanske pågrund utav den fantastiska texten "I love your country's history, your country's hospitality"
handlar helt enkelt om hur puckade utländska tjejer åker till grekland och blir knullade av stora, håriga män. mangas-varning, missa ej slutet..

(plus att vi har ett riktigt patetiskt turkiskt-grekiskt youtube-krig i kommentarerna)

Nikos13z (2 months ago)
summer in greece is the best and coccoon in loutraki also the best place to party...oi tourkoi na pane na gamithoun me ta probata tous....ta zwa!

(det sista betyder: turkarna kan gå o knulla med sina får...djuren!)

så, nu har jag delat med mig av detta.. funderar allvarligt på att ta över musikscenen lite medan jag är här, fast med den här konkurrensen :S



Science Genius Girl