Moderator
2007-03-05 23:22
det där kan ju inte bara vara ett livsstilsproblem. antagligen är det livsstil+hormonfel eller nått som gör att hon lagrar så otroligt mycket energi. hemskt öde hursomhelst
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Redaktionen
2007-03-05 23:25
Jag såg ett reportage om henne på "Maury" och tydligen har hon gått ner väldigt mycket i vikt nu, vet inte riktigt hur mycket, men tillräckligt verkade det som iaf!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
fyfan, där snackar vi fetma
Don't fuck with kroll.
Producent
2007-03-05 23:31
sjukt, stackar barn. kändes som en parodi när nyhetspratarn säger i slutet.day 6, why is she bouncing uncontrollably on this madrass.
http://www.soundcloud.com/gyllander
Barnmisshandel borde detta klassas som. Gör det brottsligt !
http://Soldjah.blogg.se/
Så det ska vara brottsligt att föda sjuka barn ? Varför inte börja spärra in föräldrar till småttingar med Down's syndrom och andra CP-skador samtidigt ?
Hazn, tvivlar på att Amandus visste att det var en sjukdom...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nej, jag har ingen koll på om det är en sjukdom, självklart så var det inte så jag menade. Du kan nog lista ut vad jag menar om du tänker till lite.
http://Soldjah.blogg.se/
Jo, det är klart jag kan. Men om du tänker innan du droppar en sån kommentar, så slipper jag tänka efteråt.
trofan att det inte bara beror på föräldrarna! visst det ligger nått sjukdomsaktigt bakom det! men ni tror att det bara beror på de eller?
BAHA!
Autopsy Haha det stämmer fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-03-06 04:51
DET ÄR JU HON! Hon i GIF -bilden som dem loopar till en 2-live crew låt. Mm nu är jag okänslig. Men för mig handlar det om tid och rum. Hade världen sett annorlunda ut hade jag brytt mig. Postades det "smal sju åring i afrika" här varje dag så hade jag ABSOLUT haft sympati och tänkt på henne. Nu är jag bara en människa i mängden som har ett stort ego och värnar om mig själv framför andra.
SpT P20: är du helt blåst eller, hon är 7 år kompis?
BAHA!
Hangaround
2007-03-06 12:41
Antar det. Visst är det synd om henne och dem runt om kring henne. Men jag känner inte att jag tar illa vid mig. Borde jag det?
hon ser ut som en Michelingubbe fan va hemskt
Hangaround
2007-03-06 12:55
Eller ja, jag får ge med mig. Sanningen var att jag var full när jag skrev detta och sjukt arg pga att en tidning snott mina bilder. Ville bara stå på mig.
fyfan va sjukt, o min pojkvän kallar mig för tjockis .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw, visst fan äre hon på den GIF bilden dom du sa? de måste de ju va! man får ju typ se henne 2 sek med en sån tröjja!
BAHA!
Hangaround
2007-03-06 13:14
haha ja jag har den på datorn. Skall lägga upp den och länka sen. För det ser exakt ut som henne.
SpT P20: kan med 100 säkerhet säga att de e hon :P en tidning snott dina bilder? berätta grna vidare :P
BAHA!
Hangaround
2007-03-06 21:55
den bilden känner jag igen! är du medlem på fotosidan.se?
jag har alltid rätt.
Hangaround
2007-03-06 22:11
"Got any pop corn?"
så står det "Hitta sexiga singlar" under, haha
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
i sjöberg? jag bor typ.. nära där.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
herrejävlar vilken fetknopp
Jag fiser THC !
är man jätteond om man skrattar åt "you got any popcorn"?
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
feenposhleen P0 hahaha nää! speciellt inte om det kommer från en 200kg 7åring med sydstatsdialekt...
Get Random!
SpT: vad heter du där då? gillar bilden vill se mer ;)
jag har alltid rätt.
hon är inte tjock, vi är smala
det är knappast bara en sjukdom...hon var juh besatt av mat... och av någon anledning så tror jag att hennes föräldrar gav det till henne... och ja det är föräldrarnas fel...om man har ett sjukt barn så ska man väll ta kontakt men någon som kan hjälpa det----dietist eller något...redan vid 5 var hon juh tjock... //MRS ISAINDANG
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
shit.. hade hon gått upp 100 kilo på 2 år eller e jag totalt slut i huvudet? hur fan hinner man med det? SJUUKT
Toastare
2007-03-09 20:22
FowtyBlaze P22: ett kilo i veckan, inte så svårt om man bara sitter på golvet och äter.
www.twitter.com/jimmypistol232
JimmyPistol P21: hehe sant assååå, du kan din matte... men fan vad man måste ligga i med att käka för att gå upp sådär mkt ;(
Skarrigt! FETT SUG :D
hoppas han sprängs
I be around, just out of sight
shake your moneymaker.
gyaals shake yah pom poms to di vybz ah di dancehall!
inget happy mil för den ungen :(
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
uuhh fyfan och jag tycker att jag är tjock