Bönder, Skaffa något vettigt att göra
fyyyfan..lätt att man måste slå det nångång!
Vila i frid Daniel ! 091030
När man som ung känner att man ska busa och kommer på att man ska ta en tusing att handla upp mat som man vet att man inte käkar upp, då får man skylla sig själv om vissa människor inte gillar rikemansbarn.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Hade varit soft film, om de inte hade varit nördar i bilen med kommentarer hela tiden... Så som, "vågor me ögonen fan", "fan va coolt asso", "vi är i Mcheaven" osv osv....
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
rätt snygg tjej, fullständigt värdelös film.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
ah snygg brud på mcd
work some magic
Jävla baitare att sno våran idé
shit vilka töntar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lille fin brud i kassan iaf :)
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
mellanöl fli upp din film!
usch vad fruktansvärt fula nördar...
Jag har inte tagit mina piller idag.
Det värsta var "stackars KOCKEN" ./ Det var mycket roligare förr när man kunde köpa saker för 10öringar, enkronor är ingen utmaning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
:( Vårat rekord låg på 30 st :( Skithelvete .
tragiskt var ordet.
äckliga jävla bonnar, filmen hade vart bra utan dom och om den bara inkluderat själva köpet och inte en massa fula kommentarer och miner från bonnsvinen
va?
så fort någon skriver något negativt här så hakar ju alla bara på - fegisar! tyckte att dom var snälla som bjöd diverse folk på burgare. jag menar, vad är det för fel på det? sluta klaga
galna svennar. helt tokiga svennar!
haha rätt kul, rätt söt var hon också =)
det hade varit bättre om de la upp en kronorna en i taget ist!
Get Random!
Producent
2007-02-03 00:23
nej va sjukt där e ju den mcdonken jag låg naken i baksätet på en bil och låstades att vara kidnappad. haha trodde aldrig jag skulle få se den mer. åh minnen
http://www.soundcloud.com/gyllander
haha precis... Typ.. -Brushan, langa hit 100 burgare!! *Oj da ska ni verkligen äta så mycket? -Ey jalla, du ställer för mycket frågor. Skynda familjen måste äta...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
nahaha... roligt
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
skönaste jag sät på länge
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
de va fan de dummaste jag har sett. fyfan haha
magisk jävla brud
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
langa numret till den vackra tjejen i kassan!
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Jag tyckte det var ansträngande att se på eftersom de var så pinsamma. SHIT vad coola vi är som vågar göra detta. Helcrazy
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Wermin_Roaches P25 enligt infotexten så går dom målerilinjen, känns inte så typiskt rikemansbarnsaktigt (schysst ord) tycker jag...
kass video. kameramannen stör mig.
SeMkO: hahahaha den va bra =)
wow crazy
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
SHIT vad coola vi är som vågar göra detta. Helcrazy Hehe, håller med, kul att köpa burgare med enbart enkronor lixom?.. vad är det roliga med det egentligen? löjligt va ordet.
shupp shupp! pilliwillie!
gaaah! själv sitte rman bakis som ett svin o e sjuuukt sugen på mat. GE MIG CHEESEBURGARE!!!
SUCK SHAFT
YFFFFF Bruden i kassan var ju verkligen skit snygg!!!! såå alla ni tjejer som tycker att ni är fula SÅ ska ni se ut hahah pusssss
Straight up Menace
det vore kul om hon var medlem här
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
såå alla ni tjejer som tycker att ni är fula SÅ ska ni se ut haha!
shupp shupp! pilliwillie!
Hahah fet film
...och det är det som är så fint med whoa!
Producent
2007-02-03 18:29
Fan va alla klagar :D tycker den var skön! kolla den när dem hoppar från en bro också ;P
HAHAHAHAHA! Så jävla störda! HAHAHAHAHA! Big up, hallstakloogers eller vad dom nu hette!
Damn, vilken flicka.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
"FYFAN VA SJUKT ASSÅ ELLER VAD SÄGER NI GRABBAR" hhahahaha jävla töntar dom förtjänar inte att få prata med den fräscha bruden ens gahhhhhhhh hahahaha
Straight up Menace
Någon som vet va låten heter 5-6 minuten den där foxdrot unicoain
aboow, det är foxtrot uniform charlie kilo av bloodhound gang
N-town.. byggprogrammet<3 haha bäst
Grejen med att köpa många burgare är ju att man ska äta dom också, annars är det inget speciellt alls. Fruktansvärt pinsamt av dom.
vad heter dock låten i början?
JMD, Jag Måste Dansa!
Shorty det är The Verve - Bittersweet symphony från skivan Urban hymns
shit! hon där flickan är ju verkligen vacker.. ;)
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Det skulle vara tusen gånger bättre om någon skulle stressäta upp alla burgare på någon minut, och sedan spy som ett svin. Eller så kunde dem kastat alla hamburgare på Mcdonals, eller stolt o sålt dem för 5 kronor utanför McDonalds skulle vara hett också.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.