Testa det här. Väligt exakt personlighetstest.
The Keirsey Temperament Själv blev jag Rational - Architecht. Mindre än 5% av befolkningen som är sådana. Jag tycker detta var jävligt häftigt, det är en väligt intressant personlighetsbeskrivning som medföljer. Och Einstein har alltid varit en av mina förebilder. Tufft nu att det visade sig att jag var precis som han, enligt detta.
Andra kända Rational, fast inte inriktningen Architecht.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Your Temperament is
Rational : NT Your variant temperament is
Mastermind : INTJ vissa frågor va ju rätt wack dock..
kändes inte som att ja kunde svara på typ 10 st..
cry me a river! --> thcrew
Of the four aspects of strategic analysis and definition, it is the contingency planning or entailment organizing role that reaches the highest development in Masterminds. Entailing or contingency planning is not an informative activity, rather it is a directive one in which the planner tells others what to do and in what order to do it. As the organizing capabilities the Masterminds increase so does their inclination to take charge of whatever is going on.
It is in their abilities that Masterminds differ from the other Rationals , while in most of their attitudes they are just like the others. However there is one attitude that sets them apart from other Rationals: they tend to be much more self-confident than the rest, having, for obscure reasons, developed a very strong will. They are rather rare, comprising no more than, say, one percent of the population. Being very judicious, decisions come naturally to them; indeed, they can hardly rest until they have things settled, decided, and set. They are the people who are able to formulate coherent and comprehensive contingency plans, hence contingency organizers or "entailers."
Masterminds will adopt ideas only if they are useful, which is to say if they work efficiently toward accomplishing the Mastermind's well-defined goals. Natural leaders, Masterminds are not at all eager to take command of projects or groups, preferring to stay in the background until others demonstrate their inability to lead. Once in charge, however, Masterminds are the supreme pragmatists, seeing reality as a crucible for refining their strategies for goal-directed action. In a sense, Masterminds approach reality as they would a giant chess board, always seeking strategies that have a high payoff, and always devising contingency plans in case of error or adversity. To the Mastermind, organizational structure and operational procedures are never arbitrary, never set in concrete, but are quite malleable and can be changed, improved, streamlined. In their drive for efficient action, Masterminds are the most open-minded of all the types. No idea is too far-fetched to be entertained-if it is useful. Masterminds are natural brainstormers, always open to new concepts and, in fact, aggressively seeking them. They are also alert to the consequences of applying new ideas or positions. Theories which cannot be made to work are quickly discarded by the Masterminds. On the other hand, Masterminds can be quite ruthless in implementing effective ideas, seldom counting personal cost in terms of time and energy. Whatever =)
cry me a river! --> thcrew
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
OMG! Jag är som Bush (den äldre)... iofs också som Moder Teresa :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
jag ee också ENFP :)
Mickaaaaaan.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
La av efter typ 10 frågor, dom var ju skitjobbiga :p
http://Soldjah.blogg.se/
Artisan --->Performer
Gerdaman
Why the fuck can't emcees emcee no more?
seized F19 Vi lär nog passa bra ihop..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Väldigt svåra frågor att svara på, svårt att döma mig själv som "Upplyst" eller "Romantisk".. "Logisk" eller "Känslig" tycker lagom är bäst jag. Men men here it goes:
Your Temperament is
Guardian : SJ Your variant temperament is
Supervisor : ESTJ
Straight up Menace
Ghettogerda: du och jag då..
http://www.innuce.nu
ÖH? Jag fick alla fittor i min grupp typ:
Art & Entertainment/Sports/Journalism/Literature
Louis B. Mayer(ESFJ) Jimmy Stewart(ISFJ) Fred McMurray Ed Sullivan(ESFJ) Kareem Abul-Jabbar SOFT!! Barbara Walters(ESFJ) Dan Rather(ESTJ) Mike Wallace(ESTJ) Thomas Hardy Andy Rooney Oscar Levant Politics/Government/Military
President George Washington (ESFJ) President Woodrow Wilson (ISTJ) President Harry S. Truman (ISTJ) President Jimmy Carter SOFT!! President Gerald Ford President George HW Bush (ISFJ) SEGT?! President Leonid Brezhnev (ESFJ) Queen Elizabeth I Queen Elizabeth II (ISTJ) Queen Victoria General Colin Powell (ESTJ) SEGT?! Justice Sandra Day O'Connor (ESTJ) Justice Oliver Wendell Holmes Justice Thurgood Marshall General Omar Bradley General Benard Montgomery(ESTJ) Business/Industry/Finance
Warren Buffet (ISTJ) Sam Walton (ESFJ) Ray Kroc (ESFJ) John D. Rockefeller (ISTJ) SOFT ;) Armond Hammer J C Penny F W Woolworth William K Kellogg Charles Post Andrew Mellon J. P. Morgan (Julius: ESTJ, Pierpont: ISFJ, Jack ISFJ) Science/Education/Humanities/Philosophy/Religion
Brigham Young(ESTJ) Thomas Hobbes Mother Teresa(ISFJ) WTF?! hahaha
Kolla här:
Guardians
Straight up Menace
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
rts & Entertainment/Sports/Journalism/Literature
Politics/Government/Military
Business/Industry/Finance Science/Education/Humanities/Philosophy/Religion
Lord Alfred Russel Wallace Siddhartha Albert Schweitzer(Healer ) Carl Rogers(Champion ) Abraham Maslow Isabel Myers (Healer ) Carl Jung (Counselor ) Soren Kierkegaard Plato
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Purge Shit, du och jag då. Tydligen ska det bara vara ca 1% av världens befolkning som är som oss.
Your Temperament is
Inventor : ENTP jävligt intressant test!
de känns bra att man har fantasi, och kan jämföra sig själv med Walt Disney och Mark Twain!
oh no he didn´t!
seized F19 catch up with me ;)
oh no he didn´t!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Jag blev som George Orwell.
The New World Order IS Here
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Väldigt exakt personlighetstest? Ja, visst...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Lyricist
2007-01-30 13:38
ENTJ Extroverted 44% Intuitive 50% Thinking 50% Judging 1% You are: * moderately expressed extrovert * moderately expressed intuitive personality * moderately expressed thinking personality * slightly expressed judging personality TRADEMARK: -- "I'm really sorry you have to die." från ett annat "psyktest", pallar inte göra ett till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Your Temperament is
Idealist : NF Your variant temperament is
Champion : ENFP "This type is found in only about 3 percent of the general population, but they have great influence because of their extraordinary impact on others."
www.myspace.com/cedermusik
Your Temperament is Idealist : NF Your variant temperament is Champion : ENFP
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
väldigt exakt kanske du ite borde skriva då det inte är ett personlighetstest som är speciellt exakt...! Det här är baserat på dimensioner och hamnar du lite över på en sida så blir du tilldelad det personlighetsdrag.. Men visst är det skoj:)
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!
Idealist-champion
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Your Temperament is
Guardian : SJ Your variant temperament is
Inspector : ISTJ Var dock flera som Var svåra att svara på.. Första t. ex., jag är allvarlig som fan, men kan inte fatta egna beslut..=/
<3
Papalagi P22 1%? Var som fan, nästan så man förtjänar en guldstjärna för det.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag tycker det var ett skitknepigt test. Man måste ju välja mellan alternativ som inte hade med varandra att göra, och ställde frågor istället för att svara på dem.
Rational - Architecht. Jahap...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
FIELD MARSHALL! fattade typ hälften av frågorna dock.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag vart Ghandi ^^
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
idiealist, samma som ghandi haha
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Your Temperament is
Idealist : NF Your variant temperament is
Teacher : ENFJ Också samma som Gandhi.. Det gjorde ju det hela lite bättre =)
Så det så!!
Hangaround
2007-01-30 21:59
My heart lives in my vagina.
Your Temperament is
Architect : INTP känner inte att man kan lägga särskilt stor vikt vid den här typen av test egentligen...