I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Senaste nytt från Nord Korea [film]

Övrigt - Webbsidor

   

2007-01-28 23:37

Senaste nytt från Nord Korea [film]

Pastea länken som stream i din mediaspelare:

http://www.pyonkoma.com/houdou8.asf

"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2007-01-28 23:39
Förstår iofs inte nånting men det är från en riktigt nordkoreansk tv-kanal. Allt verkar lugnt och skönt därnere.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2007-01-28 23:42
LÄNKA! förihelvete
Jag har inte tagit mina piller idag.

2007-01-28 23:51
vad säger dom?

2007-01-28 23:52
Jajajajajajaja..... Vägrar ändå att ladda i firefox och folk som inte använder firefox får manuellt copy pastea den. Det är ett ställningstagande helt enkelt.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"