Ungersk hip hop :)
Så grymt cool kille --> http://www.masticando.com/blog/2007/01/18/speak-the-hungarian-rapper/
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
haha jag dör, vilken sköning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha jag och min polare sitter och kollar, fy fan. min polare är från ungern, jävlar han vek sig :D
Hey
aså det var ju inte rap för fem öre, mannen edt finns ju bättre rap.
Pease Brothers!
lite mer filosof snack med ett beat och otakt... tror jag:S
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahhaa shiiiiiit...har kollat igenom halva nu :P är han seriös eller? nån känd snubbe? eller nån som dirver??? beatet har samplingar ifrån nån känd låt, vilken?
BAHA!
peace to my black brother. "tuppakkt shakkor"
BAHA!
IDIOT Han verkar fan rätt så seriös, tycker iaf jag det ser ut som :D Nu har bilden man har av Ungern ändras lite för mej.. Den här videon gör ungefär samma sak till ungern som Borat gör för Kazakstan :)
nån sok vet va snubben heter? skulle va kul o se om han har nårra skills!
BAHA!
På tal om ungersk rap, finns det någon här som kan någon/några? :P
Would I shit you? You're my favourite turd.
haha oj nu skäms jag...
Siveri P0 Det finns en del... men inga jag skulle rekomendera om du inte tycker att namn som "Ganxsta Zolee", "Dopeman" och "Ganksta Steve" verkar upphetsande... Fekete vonat var iofs ganska bra. De kan prata bra engelska också (rätt ovanligt bland ungrare) och rappar ibland på engelska också om jag inte missminner mig. De gjorde iofs inte bara hip hop.
Nu när jag tänker på det såg jag en dokumentär på discovery för ett bra tag sen där fekete vonat var med och visade 8'e distriktet i Budapest... Jag vet att det är ett long shot men någon som har någon aning om vad den dokumentären heter?
han står ju fan bara o pratar dålig engelska till ett beat..
finns redan en tråd om den
OOOOH AIK STOCKHOLM!
riktigt pinsammt ... men jag är från Ungern . Jag kan inte tro att det är på allvar, Ungern har inte haft krig på flera hundra år och jag har aldrig sett killen som "rappar" haha men jag hade också gärna velat se den dokumänterne om 8onde kvarteret. Vill se om dem overkillar området, smo dem gjorde med BBC med Rosengård .... haha jag HOPPAS iallfall att killen inte är seriös med videon , annars dör jag ! haha / Magyar
tiii. cmon! :D haha sköning,.
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
yii* hm
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
niiiiiceeeeeeeeeeeee xD
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
påminner lite om the streets
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
tänkte samma sak
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
jag tycker han är jätte bra, jag ska tatuera hela han på min rygg. Lääääääck!
låter säxigt king_blatte..
Hey
HAHAHAHAHAHA Han KAN INTE vara seriös! :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
jag e också ungrare fan vilken grym kille han var asså. dom är inte bra på engelska i ungern, deras språk dom lär sig i skolan är tyska. Hade han talat bättre engelska hade det nog låtit rätt bra. en RIKTIG MAGYAR var killen längst till höger, påminner om min farsa lite =). För övrigt var beatet riktigt bra!
ungrare här med, håller med om att tanken var fin o så men att säga att 2pac är sin brosa, det funkar inte
Är det bara jag som tycker att reffrengen är bra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iofs så förstör han reffen med sin "bussnies" mitt i allt det fina..
refrängen va nästan sämre än "rappen". men asso d måste va på skoj... en sak skulle va om man bara hörde låten, men me en välproducerad video.. vetefan hahaha örult!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
gammal som satan, men den är skön :D är det inte den låten där han reppar typ massa rappare som 2pac osv? :D
vi haffar småflickor med galnaste makmode, allting från stureplan till smutsiga crackhoes
I hope my black brothers fell the same like me, Dre, Snoop,??. Tupac Shakur, rest in peace, you was the best, my respect. Det är så jävla roligt när han säger det. Är han seriös när det gäller det så tycker jag bara synd om honom.Sometimes people make a war. Don’t know what is for. BUSINESS! Haha