I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

www.stureplan.se [Hemsida]

Övrigt - Webbsidor

2007-01-17 23:37

www.stureplan.se [Hemsida]

stureplan
Vilka är dom här människorna? vem bryr sig vad dom tycker? varför är det massa bilder på dom och inte på mig? är det för att dom är rika? wtf helt enkelt

UK

2007-01-17 23:38
jag bryr mig om dom, dom är mina vänner ffs!!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-01-17 23:47
jag kan inga andra, tyckte bara den var så jävla weird :S who gives a shit om Micke Svenssons stressiga liv? Och varför har alla killar backslick? Im confused :(...
UK

2007-01-17 23:48
hansel

Stureplan.se är inte vilken sida som helst utan det är en sida vars slogan är grammatiskt haltande samt har en chefredaktör från den sååå exklusiva förorten Farsta. Hela tidningen osar "wannabe" och kopierar modereportage rakt av från de större internationella tidningarna.

Hela konceptet var ruttet redan innan dom började.
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2007-01-17 23:54
I gotta admit att jag har 0 koll på modetidningar and shit men vem läser skiten då?
UK

2007-01-17 23:55
http://bubblare.se/stureplanseliten/
är det dom där människora som läser skiten :D?
UK

2007-01-18 00:22
" La publication glamoureuse, superfashion et très exclusif. "

Alla som kan franska kan se rätt lätt att det finns ett grovt grammatiskt fel i texten. Jag vet att tidskriften är medvetna om detta faktum men dom insåg det nog för sent för att kunna ändra det.
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2007-01-18 00:38
hansel

jo men vi sammanfattar allting med att tidningen är ett skämt... :)
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2007-01-18 01:14
vem bryr sig vad dom tycker?

alla som är intresserade av deras grej

varför är det massa bilder på dom och inte på mig?

för att dom söker uppmärksamhet

är det för att dom är rika?

90% av folket på bilderna där äger nog inte mycket mer än märkeskläderna dom har på sig.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2007-01-20 01:29
Kör rss feed på tjejernas blogg.
Ägz0r.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-01-20 02:11
Kommer inte ihåg tog ur rss från sidan.
plocka nånstans
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-01-20 15:37
finns någon rss feed knapp nån stans.
Så tar du o markerar den och får ut rss en och sen klistrar du in det på rss supporten.
Fan läs Whoa's rss support skit så fattar du.

2007-01-20 16:16
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2007-01-20 16:19

haha!
tur att han är rik. annars hade han inte varit mycket för världen... kanske någon annan planet iofs.

Rhetoric

2007-01-21 03:45

hansel
hur full? =D

Rhetoric