A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Asså, haha, jag gillade detta, reffen var lite sämre men jag är en sucker för dialekten. Tyckte det var ett nice gung i verserna :) keep it up
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Dom kan ju sin grej men texten och videon kan hålla bättre kvallité
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahahhaa kul ju
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
hahaha det är ju jonathan och dom med schackrutiga skor
sköna haha.. ahde dom inte varit så sjukt lama så hade vart en listetta haha! och dom aknske skulel va från NYC eller nåt hehe
shit. Är alla Fatsos i småstäder? Tycker att det var bra hiphophumor.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Jag tycker att det låter fett..haha
Skåne!
tung tjockiz
fullfjädrad när jag kickat en gås..
inte ofta jag skriver nått men det här var nog den sämsta hiphopen jag sett....
Producent
2007-01-13 23:35
Vadå var det nått roligt med den här? Den är tung som fan, roddan är sjukt tung och det vart ännu tungare med en video till! Verserna är klockrena men reffen är sådär.. Serum såg inte ut som jag trodde direkt :P Men fan ni var softa :D
Tack för att du länka den här :D
Tycker detta är tungt på nåt sjukt sätt. Visst, chipsätande datakillar som rappar om "gangsta"-shiz kan reta upp hardcore-snubbar men man får ju även inse att det är gjort med glimten i ögat. Tror man verkligen att dom menar vad dom säger så får man nog ta och överväga om man inte ska tagga ner lite.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
lilla edet e ju som ett internskämt för göteborgare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha asså de va ett skolprojekt i rörlig bild inget seriöst.. vi fick G å thats it. Fast ja undrar vem det e som har lagt upp den på youtube? Å nej ja tycker inte den e speciellt bra heller!
http://soundcloud.com/rod_g
Jag tycker faktisst låten är bra! Duktiga rappare, numer 2 hade ju fett skön röst o flow, 1an var också bra. men a videon och texten haha men ändå nice
2 PJÄSER
Haha, som sagt, brukar skojas om här i gbg, men måste faktiskt erkänna att flow och delivery funkade, texten/attityden var det som förstörde hela låten, videon kunde ni bara lagt ner, om man ser ut som er ska man inte visa sig för än man e riktigt känd
Haha tycker den var skön, inledningen med att de är rädda för hunden och sen texten på låten går ju så bra ihop.
Toastare
2007-01-15 01:43
haha sköna killar... och de var ju bra dessutom! Lilla Edet... ser bara toapappers loggan framför mig..
Jag skyller allt på Emma!
Men vill du nåt? Bara kom din pussy! Jag knäcker nacken på dig, som Todd Bertuzzi! Tung avslutning ju ;)
CAMPIONI!
hahaha.. fyfan vad fult
Carry on tradition.
Hahahaha så jävla bra! Om nån kan styra en mp3 med denna till på måndag skulle jag bli överlycklig, skall jobba i Lilla Edet.. :D
Göteborg på låtsas.
Hahaha... å vad skönt att höra att det inte var seriöst. Det är den bästa humorn någonsin ju. Men lite seriöst är det väl ändå?? Jag blir förvirrad ju hahahaha...
haha rätt kul ändå...måste faktiskt säga att ni har schysst flow. tycker fan att kille numero två var rätt skön
hehe "jå ser en hynn derbåtta som ser jevlit hyngri ut"
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
fan bästa jag sett idag :)
Haha jag har faktiskt varit på Lilla Edet en handfull ggr
www.tobar.se
haha vad söt han var.. babyfacet som lattja gangster i dieseltröjan :D lilla edet hehe... allt man ser när de filmar runt är åkrar och ett par villor :D
mama said knock you out
Bamse P20: haha nej de heter tyngsta! finns de inget mer material me killarna? hade INTE villjat träfa snubbarna pp nån fest alltså...knyta skorna sen BAM!
BAHA!
HAHAHA det här kan ju inte av skumfukkaz haha va pinsammt
Men vill du nåt? Bara kom din pussy! Jag knäcker nacken på dig, som Todd Bertuzzi! haha blytunga rader ju
SKU - SKU - SKULASON!
haha jag torkar mitt anus med lilla edet!
413
haha dom va fett sköna, verkar ha glimten i ögat också och skadar inte..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
hur många forum finns det :S
Admin radera denna tråden?
den va ju fet hehe
LEGALISERA CANNABIS
den va ju fet hehe
LEGALISERA CANNABIS
haha =) jag tycker reffen är bra.... de rappar ju bra o så... men om det hade varit någon annan plats som var lite mer "ghetto" o dom såg lite mer "ghetto" ut hade det nog funkat!
Get Random!
"jag ser en hönd där börta som ser jävligt höngriga ut"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, fortfarande lika rolig ;)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
hahahha vem e den 3,dje snubben? mysko han såg ut
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
d va ett skolprojekt, o dom jagar killen som la ut den genom heeeela stooora edet! sådeså!
gillar "töngt" haha :D
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
hård som fan
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Äsch, så kass var den ju inte. Nice att den fått 140.000 views dessutom.
Fan va söt du är Serum. Men många hatare på denna, jag tycker den är TVÄRTUNG. Fyfan..
be the change
Inte ett dugg rolig enligt mig, omoget att han försöker göra sig rolig över hiphop på det där viset BTW, han den där ena snubben från videon har ju sagt själv i massa trådar på whoa att det var med glimten i ögat och att dom skulle göra det för skolarbete....
Det hade jag fan också sagt.
har ju bättre flow o delivery än 95% av hela whoa..trots att dom är oseriösa