Bortskämd. [film]
Länk. usch.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Fyfan vilken äcklig brud! Jag får lust att bara hoppa in i videon och sparka henne i ansiktet! GAAAAH!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
farsan känns lite halv fake..
i get more pussy then panty!
Hahahaha,sjukt skön.Gör om,gör rätt gubbjävel.
haha helvete.
SKU - SKU - SKULASON!
ON NO IT'S RED! I'VE TOLD YOU A MILLION TIMES A WANTED A BLUE CAR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
läänken funkar ju inte :O
Mickaaaaaan.
vilken jävla skit unge...själv så skulle man döda för att FÅ en sån bil!!!!!!
hustla hustla
vilken hora..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äh den är säkert inte ens på riktigt
Vilken jävla bögjävelsfarsa! Hon sa ju klart och tydligt en miljon gånger att hon ville ha en blå bil. :(
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Haha! Såg den där igår på någon annan hemsida... Har ni aldrig sett MTV's program "My Sweet 16"? Där är det enbart såna ungar.
Hangaround
2007-01-09 18:19
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Bitch... ja har dock en blå bil ! ja byter gärna min mot hennes :P
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Jävla idiot...
...och det är det som är så fint med whoa!
hade jag varit farsan hade jag tagit bilen själv och gett hene nada =)
Jag har ingen forumsignatur.
hahahahaha vilken liten fitta..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
is tha wrong color daadiiiiii!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
...men för fan den där är fake att klockorna stannar!
"Som klockrenh säger." - oneoo
Jag tyckte mig se att tjejen inte kunde hålla sig för skratt. Mot slutet såg hon ut att dra på smilbanden och tittade ner för att inte synas i kameran.
Jävla förbandade förband
fakkin bitch....tycker itne de rolit alls man blir så jävla lack när folk inte uppskattar saker dem får farsan borde läxa upp sin dotter ge henne ett par örfilar då o då jävla bitch.... som dem där kärringarna på nyhets morgon som vinner 20 000..."jaa...de var ju bra" idioter o MTVs my sweet 16 fyfan asså fan
Kompani, halt! Straffknullning!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
det är en saab... jag hade reagerat likadant.
Jävla skitunge.. Ge bilen till mig om du nu hatar den så :P
www.Myspace.com/InsoMusic
vilken uppskattning. hon borde som straff förlora allt!
Fyfan vad ledsen jag som förälder hade blivit om mitt barn betett sig så efter en sådan present. Jävla snorunge
Producent
2007-01-10 20:50
whatone corvette
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Hangaround
2007-01-10 21:00
Kolla typ S10E09 av Southpark. Satan har Sweet Sixteen like the spoiled girls on MTV!
hon måste ha en trög pappa? - hon vill ha blå bil. Aja bevisar att föräldrar inte lyssnar på barnen alltid.. lider med henne!!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Elfaco! HAHAHA nej det där va hemskt ! bortslämd brat, så jävla otacksam!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
fan va dåligt att få en röd bil! HELVETE VAD ORÄTTVIST! jeje. men ärligt talat, onödigt av farsan att ta fel på färgen, men brudens reaktion är ju hely abnorm.
Femme fatale
hahahhahha videon är fanberoendeframkallande. hon är för härlig.. hade jag vart hennes farsa hade jag fan tagit sjukt illa upp över mig själv som har lyckats uppfostra en sån otacksam och bortskämd människa
Femme fatale
Gör om, gör rätt. Tycker det är klockrent att dissa. Hennes farsa lär ha råd att köpa en i varje färg som finns anyways.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Hennes farsa lär ha råd att köpa en i varje färg som finns anyways. huh? att vara rik betyder inte att man har en outsinlig huskassa
Femme fatale
jeje. men ärligt talat, onödigt av farsan att ta fel på färgen Hahahaha! Amar F19 , är du allvarlig? Det där går ju inte att försvara på nåt vänster, oavsett om det är fake eller inte.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
ähhhhhh vafan, jag håller med buden, orka köra en röd bil, ända chansen man gör det är väll i en ferrari!?
jaooooooooooooooooo
JaaLee. jag menar att det var ju en jävla miss om hon har tjatat om det i tid och otid. miss för att en bil är dyr och att det är synd att ha köpt fel färg. men du borde förstå, genom resten jag skrivit att jag tycker hon är helt jävla otrolig.
Femme fatale
Jag tycker hon är störtskön :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Amar F19 Det där ligger ljusår ifrån min verklighet så jag har lite svårt att förstå hur man ska kunna beskylla farsan för något alls. Jo, jag fattade vad du menade också, tyckte bara kommentaren var lite uppe bland molnen. Jag lägger till en :) så du fattar att jag inte sitter här och surar på rikigt.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
JaaLee. ja lungt lungt :) nej men jag sa inte att hon har rätt att skylla farsan, jag tycker bara att det var en rätt stor miss. men det ger henne enligt mig, int anledning att flippa ut och vara på det viset hon var. me hey det är inte mitt problem, jag tycker videon var skitrolig och hon är ju skitskön ur ett komiskt perspektiv men det sorgliga är att det kanske är allvar, och sorgliast av allt är att se hur människor lyckas uppfostra såna barn. visst synd om farsan i klippet men hey, vilk har hon växt upp hos?
Femme fatale
hahahaha.. vilket svin
I go on, holdin on to the image of what I once was never lettin my broken glass reflection to step forth
haha "dad it's off" var ju bäst =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
tycker fortfrarande hennes pappa är ett svin har kollat flera gånger! hur kan man göra så mot sin dotter! fattar inte... dumma pappa rakt av!! HON VILL HA BLÅ BIL! ja lider fortfarande me dej gumman.. :(
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Undra om hon är likadan i sängen.. - hey dad I told you I don't want a ten inch cock, I told you twice dammit *cries*. AND WHY IS IT RED?!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
frost. ja tom jag får lust straffknulla henne. förlåt Gud.
Femme fatale
äh, ni hade gjort likadant!
Battlerappare
2007-01-15 17:43
hade också blivit fett lack, hon hade ju sagt vilken färg hon ville ha en jävla massa gånger!
:c
Haha! Såg den där igår på någon annan hemsida... Har ni aldrig sett MTV's program "My Sweet 16"? Där är det enbart såna ungar. damn vad jag hatar dom där jävla subborna i det programmet ! när dom lackar på sina föräldrar så föräldrarna får dåligt samvete och är tvungna att gå å köpa en bil för 100000000 $ annars är brudens födelsedag "förstörd".
AayFukYuuuu :@