Årets hockeymiss [Video]
He blows it all! Kan dock säga att de vann matchen på övertid och iom 2 p systemet i nhl så tappades ingen poäng, som tur var för honom.. han gjorde ett mål också, förövrigt.
Jag är jointen
finns redan en tråd om detta
smells like funk
HAHAHHAHAHA! fyfan vad ägd!
Det som inte dödar, det härdar!
herreguuud!!! hahaha
"Som klockrenh säger." - oneoo
dallas vann iaf matchen på straffar. :)
asså jag såg han den där killen på typ leno, conan eller nåt sånt. verkade fett dryg, o så framträdde han playback oxå :(
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Redaktionen
2007-01-05 21:10
fan vilken otur han har med studsen precis när han ska dra in den
haha , shit va ångest
- men nog om dig nu.
Idiotkommentator. Hade han brytt sig om att kolla på reprisen hade han sett felstudsen, inget spelaren kan lastas för...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Lyricist
2007-01-06 06:26
spelaren kan lastas för att han skulle vänta och bara pilla in pucken... idiotiskt? varför inte bara sätta in den på en gång, Mål som Mål liksom.
Fegon: Vadå "på en gång", skulle han skjutit från blålinjen? Det om något hade ju varit korkat. Bättre att komma nära för att undvika miss. Ett sånt där puckhopp är ju långt mer osannolikt än att han skjuter utanför om han drar till för tidigt.
Lyricist
2007-01-06 12:45
Han har hur lång tid på sig som helst från blålinjen fram till mål. han kan släppa pucken redan vid tekningscirklarna och bara låta den glida in i mål, han kan skjuta, han kan ja... göra mål hur enkelt som helst hela vägen, men han vill göra ett nonchalant och självsäkert mål... han försöker åka mot bortre stolpen och bara släppa in pucken i mål... Att pucken hoppar kan han inte rå för, det var bara en olycklig grej. Men att han inte gör mål när han har chansen hela vägen från blålinjen utan att ens vara ett dugg stressad eller påfrestad av någonting. Helt enkelt så var han bara dum som inte gjorde mål tidigare. Och det borde du väl veta?
Hade han skjutit tidigare hade det som sagt funnits en (om än liten) risk att han missade skottet. Åker han hela vägen in med den istället undviker han den risken, men tar istället risken att han ska fumla bort den eller att den studsar. Jag har svårt att se hur det skulle vara ansvarslöst att välja det senare alternativet. Det är ju lätt att klaga när man ser hur det råkade gå just i det här fallet, men som sagt var det ju bara otur.
Det fick man lära sig på fotboll och innebandy när man var mindre. Att man ska gå in med hela bollen i målet, istället för att trixa och härja. Kommer ihåg att en snubbe i mitt lag skulle klacka in bollen när vi var i semifinal. Han såg chansen för klackningen, för målvakten låg ned. Han vänder sig om och ska klacka, då kommer målvakten och räddar den. Istället för att gå in med den i mål så trixa han bort ett mål. Haha. Så Stefan gjorde rätt där. Men pucken hoppar över bladet och han blir förvånad över det och hinner inte med att vända om sig rätt och lägga in den. Så det där är mer otur än klumpigt gjort.
Det är lätt att vara eftersmart...
Härmis
http://duckdown82.tumblr.com/
Fegon_ Det klart han åker till bortre stolpen, om han skulle stannat framför målet och skjutit in den hade han får 2 stycken biff backar i ryggen som " råkade" åka in i honom. Det skulle inte vara första gången någon i NHL " råkade " åka in i ryggen på någon.
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
dålig is när det blir sådära
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit, han lär fått smaka på some good ol' smackdown i omklädningsrummet
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
shiiiiit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2007-01-06 20:26
Lyricist
2007-01-07 09:21
Jag står fast vid att han hade hur enkelt som helst kunnat göra mål, långt innan pucken trillade över klubban. Händelsen är olycklig, men han får fan skylla sig själv
fyfan, bland de roligaste jag har sett på ett tag. HAHA!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
helt klart klantigt och oansvarigt. han hade kunnat gjort ett enkelt mål
- yes
Fegon: Det säkraste sättet att göra mål är ju just att åka med den hela vägen in i mål istället för att ta risken att skjuta. Eller hur? Hade han skjutit och missat hade samma personer klagat på det istället...
CAN YOU BELIVE WHAT WE JUST SAW!!??
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
jävla tur att dom vann asså.
SKU - SKU - SKULASON!
Som gammal hockeyspelare så anser jag att det där ska vara mål, möjligen är det förlåtet att missa i björnligan med i NHL så ska det vara mål!
The New World Order IS Here
Han blev f.ö Veckans Kalkon @ tv4 sportens kanon och kalkon
Jag är jointen
Kazo: Tur att vi har en gammal hockeyspelare som kan bedöma att det där var en stabil målchans!
jadu ... man är fan bra om man lyckas med det där. xD
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
Refused: ;)
The New World Order IS Here
I det läget gör man mål 999 av 1000 gånger. Det gäller fan alla som spelat tävlingshockey på hyfsad nivå efter 15 års ålder.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16