I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] God Hates Sweden

Övrigt - Webbsidor

2006-12-19 21:29

[Hemsida] God Hates Sweden

http://www.youtube.com/watch?v=Pi77koTk8mc

ganska trevliga människor dom där :D
sjuka jävlar..
Och inte nog med det:

http://www.godhatessweden.com/

Vad tycker ni om dom?

Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2006-12-19 21:31
Old news...
 DIF!

2006-12-19 21:31
haha. jag skrattade som bara den när dem kom ut med det där. Så hemskt roligt. :)

2006-12-19 21:33
religion är ondska.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Hangaround

2006-12-19 21:34
Åååh vad jag kom ihåg det där. Jag skrev till och med ett mail till dem.

2006-12-19 21:35
ingen som ser den stora bilden. någon skrattar och en annan säger att rekligion är ondska. Nyhetsankaren kallar den han intervjuar för bl.a nutcase, och hon tackar gud för 9/11 inträffade. Över atlanteb är ingen normal värld.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-12-19 21:38
Wermin_Roaches P25

vad är din poäng?
Hangaround

2006-12-19 21:39
att "Över atlanteb är ingen normal värld. "

2006-12-19 21:40
tahoma, så som jag tolkar det så är USA helt kokko-lollo..

-

Yes det är väl Old news :) men det är fortf Good news!
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2006-12-19 21:40
ok..

1. vad är en "normal" värld?
2. finns det inte extremister i alla länder?

2006-12-19 21:41
Jag skrattar åt ironin i det hela. Hur man kan bli så sjuk i huvudet, hur hjärntvättad man kan bli att man kan tacka gud över såna där hemska saker. Sitta i tv och ha världens sjukaste leende när hon sitter och berättar hur nöjd hon är med gud, för enligt henne så är det han som har gjort dem där sakerna med glädje.

Sen så är det riktigt humoristiskt att dem tar upp sverige och påstår att här i sverige är fullt med perversa människor som knullar runt i släkten för vi i sverige älskar inavel. Och när dem tar upp kunga familjen och påstår att dem är bögar, blir enbart roligare. :)

Har ni hört prästens tal (hon på videons farsa, om jag minns rätt) hur han sitter och snackar en massa skit om sverige? Han låter precis som en riktig bondlurk ifrån staterna, som låter lite full och snackar om svensk inavel och gud.

Jag som har finskt blod i mig, tycker att det är väldigt lustigt. Dock jävligt sjukt.

2006-12-19 21:47
Sick mayne. Men blir man någonsin överraskad? USA...
www.projectedwin.blogg.se

2006-12-19 21:48
Det finns nog lika mycket sjuka människor runt om i världen. USA är så hemskt mediabaserat land och tar upp sådana saker. Dem sjuka syns mer.

2006-12-19 21:53
m precis, 99% där lever nog ett vanligt svensson-liv som alla andra.. + att det bor 300 milj människor där med.

2006-12-19 22:27

Oi vad gammalt
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-12-19 22:52

usa suger ändå mest i hela världen.

"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2006-12-19 23:03
Qlogmen P20

Usa är nog ett av det bästa landet på jorden. Var inte fittig och okunnig bara föratt du inte har varit där. Det finns mer än det du ser på tv
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-12-19 23:08

Religion är sämst!!!!!

Religioner sabbade världens bästa land :/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-19 23:11
religioner sabbar allt. jävla skit är det :(
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-12-19 23:17
det är därför jag är ateist for life!
älska din medmänniska!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-20 11:01

det sjukaste är ju nästan Fox News reportrar och så.. sjukt partiska och sjukt aggresiva.. "you're obviously a nut" o.s.v.. skum intervju.. även om hon uppenbarligen är sinnessjuk..
 hade det vart folk som stod och hurrade förtalibaners död hade reportrarna firat dem..

USa verkar nice faktiskt om man tar bort kanaler som Fox, religösa galningar och deras politik..

2006-12-20 14:14
http://www.godhatessweden.com/html/royalfamily.html

hahahaha, dessa människor vill alltså anses som seriösa?

tacka gud för våra slampiga prinsessor!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-12-20 14:38
 Roni P21

HAHA sjukaste länken, men är dem helt seriösa?
Skåne!

2006-12-20 14:42
                               Carl XVI
              GustafKing of Sodomite Whores

HAHHAHH, har inte skrattat så myckert på länge. sjuk kvinna för övrigt, hela den där grejen är sjuk.

2006-12-20 16:35
The King looks like an anal-copulator, & his grinning kids look slutty & gay!

hahah det här är ju humor!
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH
YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY
YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK

2006-12-20 16:48
blev inte deras sida hackad förut av AUH, som skrev nått i stil med "den här sidan har tagits över av homosexuella riksförbundet"?
http://felidae-music.com

2006-12-20 17:00
vilken idiot. här e nåt sånt där..
http://www.youtube.com/watch?v=BrFVjg79_iM&NR

2006-12-20 17:06
jag vill passa på att påpeka att alla som ser det här som något sorts bevis för att USA är ett korkat och galet land måste vara totalt jävla brända i huvudet. blir så jävla less...så fort något händer i USA så kommer "rasisten" (eller vad man nu ska kalla det) i halva sverige fram. då är det "tokiga gamla USA! hummerbilar, shotguns och kfc höhöhöhö"...ni är så jävla korkade att jag tror att jag får en hjärntumör.

2006-12-20 18:36
så jävla old!
shupp shupp! pilliwillie!

2006-12-20 23:09
jävligt gammal men de vet alla..

dock så kan man inte skylla felet på religionen som sådan..
ja är själv inte kristen eller nått men;

Alla bestämmer vi själva hur vi ska bemöta och behandla andra..
vare sej det är pengar,religion eller grisuppfödning..

säga att ex pengar är roten till det onda är ganska skevt då det fortfarande är du som person som hanskas med det..

Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2

2006-12-21 01:04
Men shit...

Om vi ser det så här och hårddrar det lite... Hets mot folkgrupp är ett brott som vanligtvis begås av en nationaldemokrat eller liknande högerextremist när han eller hon fäller kommentarer om folk från Iran eller Turkiet.

Men hur får en man sitta borta i USA och sätta upp bilder på medlemmar av vårt kungahus och ha en URL där han fördömer ett helt lands befolkning? Att säga att det är bra att så många svenskar dog i tsunamin i Thailand är precis som att stå och säga att det är skönt att förintelsen ägde rum för då blev vi av med en hel del judar.

Vart fan går gränsen och vad är skillnaden?
"Som klockrenh säger."
- oneoo

2006-12-21 01:25
demento:

jag håller med. det är dags att ickeamerikaner slutar tro att jaywalking-typen endast existerar i usa.

2006-12-21 01:46
MegaULF, HAHAHAHA

"Fan va rock n' roll det blev att bo i sverige nu!"

Sjukt jävla bra

-

jukkus, HAHA, det hade jag ingen aning om men jag hoppas det något innerligt :D

2006-12-21 12:57
asså inte för att vara helllllllllllt efter här...Men kan nån förklara VARFÖR dom hatar sverige så mycket?
och vafan e deras budskap??? jag menar varför tackar dom gud för 11/9 och att svenskar dör i tsunami?
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!

2006-12-21 13:24
http://www.youtube.com/watch?v=sGB78yp5O2s&mode=related&search=

här förklara dom varöfr dom hatar sverige

2006-12-21 13:59
 -Lana- F21

är det bara jag eller säger verkligen inte ett ord om sverige ? jag kan inte höra nått ialla fall.

SKU - SKU - SKULASON!

2006-12-21 14:17
så fort något händer i USA så kommer "rasisten" (eller vad man nu ska kalla det) i halva sverige fram. då är det "tokiga gamla USA! hummerbilar, shotguns och kfc höhöhöhö"...ni är så jävla korkade att jag tror att jag får en hjärntumör.

Det där gäller ju knappast bara USA utan ALLT som har med utlänningar att göra. Så fort något negativt händer degenerar det allmänna förståndet tillbaka till nationalismens dagar.

Ex. En idiot vill ha bråk (idioten råkar vara turk) = TYPISKT DESSA TURKJÄVLAR, DE KAN ÅKA HEM TILL SITT JÄVLA PISSLAND ISTÄLLET FÖR ATT KOMMA HIT OCH SABBA ALLT!

Ex2. Några japanska fiskare slaktar delfiner = CP-JAPANER! MAN BORDE GE DEM ETT NACKSKOTT I PANNAN OCH BOMBA DERAS LAND!

Svenska rövhål är inte ett dugg bättre än de amerikanska rövhålen (Fox eller fundamentalister... sak samma).
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2007-07-06 14:45
borde man inte kunna anmäla sånt , det är ju slander?

2007-07-06 16:05
Ber verkligen någon data hackare från botten av mitt hjärta, kan du hacka dig in på någon av deras 3 sidor, helst " God Hates Fags " Eller " God Hates Sweden " Och bara ändra innehållet heeeeelt?

Typ skriva "Den här sidan har tagits över av svenska homosexuella hackers"

Snälla .
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-07-06 16:35
 JEJE P-1

Jag håller med!

Men jag tycker att tjejen på videon var rätt störd, visst hon hade ju en poäng när hon sa att "det är guds fel att HIV finns" -- det hon säger är ju i princip att allting är guds fel, USA blandar ofta med gud i argument som de vet egentligen inte håller, till exempel när de ska gå ut i krig. Och vid tanke på att USA ofta håller tal och annat dylikt och blandar med gud, så får de faktiskt skylla sig själva att det finns folk som är emot dem.

God bless America?

/C

Hangaround

2007-07-06 17:44
Usa är nog ett av det bästa landet på jorden. Var inte fittig och okunnig bara föratt du inte har varit där. Det finns mer än det du ser på tv

Snarare ett av de samsta, man tittar pa den har listan

2007-07-06 17:48
God hates sweden and sweden hates him.
Shooo bree

2007-07-07 00:49
Hon skrämmer skiten ur mig. fan asså hon e fan läskig. :O
Göteborg

2007-07-07 04:23
Tech P22

Mitt hemland är inte ens med på listan.. vad tror du det betyder? :O
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..