[Spel] Winterbells
Om man, som jag, inte kom ut något ikväll utan satt hema så kan man fördriva tiden med Winterbells istället. En söt kanin och musik som sätter sig på hjärnan direkt... Inte koplicerat alls: hoppa uppåt på klockorna och fåglarna dubblar påängen. Min hi-score är 72650
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
perfekt, tack :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Nytt hi-score fick jag nu nu: 130710
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
fick 143430 nu :D men börjar bli lite lätt frustrerad :/ jobbigt när man missar och åker ner hela vägen :(
Man fastnar för det här spelet. Jag tror att det är musiken som gör det.. 146200 nu
aaa musiken är najs men jag tar en paus nu. blir så förbannad när jag trillar ner :P
Jävligt snyggt utformat. Allt ifrån grafiken till musiken. Väldigt stämningsfullt!
aaah detta var riktigt nice ! =) Bra julstämning :) Nytt hi-score: 231190
Rör inte min prilla !
aa fy fan va bra spel, lätt värt de.. som tidigare, de är musiken. är helt såld. så himla förlåtande. går inte bli förbannad på en liten vit kanin och en sådan vinjettmusik =) mkt nöje
FattaOne
Jo det är väldigt bra för att vara ett så simpelt spel egentligen. Det här gillas skarpt! Och som fatta säger, man blir inte sur när man torskar... Fick precis 262350 nu men det blir jäkligt glest mellan klockorna där uppe.
okej ett till nytt high score: 463250
Rör inte min prilla !
Orphan P18 verkar leda nu då, personligen har jag fått 328080 som mest.
793290:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kommer drömma mardrömmar om det här spelet inatt!
Medans svensson åt plankstek!
haha hotdiggedidamn. jag fick 82306390 nu :D::D klockorna var hyffsat små när jag trillade till sist :D
jiejj va rolit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-12-17 16:16
Ööh.... Jag fick typ 8700... Fast jag hade inte musik på så det kanske var därför.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
4,4 miljarder... det går snabbt sen när man kommit upp i några miljoner
I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die
printscreens nu verkar ni gå till överdrift eller kanske bara jag som är kass.
Rör inte min prilla !
Orphan ingen överdrift. när du väl kommit upp i lite och träffar alla fåglar går det undan :D
1046420! printscreen kommer!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
4702010110, jag har print screen, men vet eh hur man lägger upp dom :S
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Kim%20Hagen/Skrivbord/record.bmp Där är print screen, hoppas den funkar
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
skit i printscreen? jag tror iaf på folk
fan va trevligt litet spel.. jag lär sitta hela kvällen med det :P
jag har alltid rätt.
Nytt personligt bästa här: 1597010
Okej märker att när man väl kommer upp i höga så gick det visst rätt snabbt men jag har rätt långt kvar till 4,4 miljarder hehe. Jag fick iaf: 15736800
Rör inte min prilla !
http://img303.imageshack.us/my.php?image=visstpi8.jpg SÅ :D
skit spel.. usel som man är får man inte högre poäng än 21000
"if you cant beat them, join them"
jösses vilket gulligt spel :)
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Jävla skit... irriterande spel. Jo musiken lugnade mig ett bra tag och när jag lyckades hoppa jättehögt sände jag ut varma tankar åt kaninen men när jag föll och fick skitpoäng blev jag ilsken och tänkte tillbaks när jag var på Malta och käkade lådvis med kaninjävlar...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Enligt sifferräknaren där det står ens highscore så kan man bara ha tio siffror, men på den under tiden man spelar finns det ingen gräns. så för att veta vad man egentligen fick när man är uppe i miljardbelopp så är det bara att kolla på ens poäng undertiden man ramlar ner. fick 148 miljarder denna gången iaf.
Det är var ett roligt problem att lösa. Då jag ändå sitter och håller på att programera så skrev jag ett litet program som räknar ut hur många klockor och ungefär hur lång tid man borde ha spenderat antog då att en klocka tar en sekund. Resultatet blev följande: För att få 148 miljarder som herrn ovan påstår sig fått måste man träffat 172047 klockor och spelat kontinuerligt i nästan 48 timmar . Hurvida detta är rimligt eller inte låter jag nu er avgöra :) Bifogar även källkoden för de tveksamma: #include <stdio.h> int main(void) { float score; float calcscore = 0.0; float i = 0.0; printf("Ange poängsumma: "); scanf("%f",&score); while(calcscore < score) { i++; calcscore += 10*i; } float time = i/60.0; printf("Du har träffat %f stycken klockor som borde tagit %f minuter \n", i, time); return 0; }
Åh fan... nu glömde jag fåglarna :( pwned.. aja
fick 148 miljarder denna gången iaf. troligt
För skåne! svenskjävel!
4165610
Medans svensson åt plankstek!
Jag orkade inte spela mer när jag hade fått över 1 biljon.
Hi-score: 1442906582
Bildbeviset
Beat the odds like an abusive freak show owner
Meh, jag tänkte ju precis skryta om att jag fick över 1 miljon nyss :/
Qnivqast P14 1442906582 är förvisso imponerande, men inte riktigt över 1 biljon. 1,442 906 582 miljarder är det däremot.
Ja, just det fan. Tänkte lite fel där. :p
Beat the odds like an abusive freak show owner
här är bildbeviset: 148 miljarder http://img156.imageshack.us/my.php?image=148miljarderdd3.jpg fråga mig inte varför kaninen inte e med på bilden men ni får försöka tro mig när jag säger att bilden är helt omodifierad.
Seth P22 Ändra så att den dubblar poängen var 15:de klcoka och räkna med en halv sekund per klocka så får du nog ett rimligt resultat
641410150140 så nu tror nog jag att jag har rekordet, det är väl 641 miljarder?
Rör inte min prilla !
yes, då har jag nåt att försöka slå
åååååååååå mysigaste kaninen!!
!! :)
Jontish kan du inte ta kort på din score där man trycker "Play again" ? när men också ser previous score