Haha. Jo tacka för det.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
haha var fan hittade dom honom från SKU?? är han efterbliven på riktigt? världens sämsta retoriker... för övrigt kanske han borde tänkt igenom vad han ville få sagt innan han kliver in nyvaken i en TV-soffa... orkade inte ens se klart skiten..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion P20 haha eller hur. Han verkar faktiskt vara lite efterbliven.
SKU - SKU - SKULASON!
haha asså jag gillar ju inte sd, men vafan är den tjommen som är emot honom? :D hahaha
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
haha detta är ju en rasse som har laddat upp haha.. Kul är de ialla fall. Men pojken är 20år låt ha nvara han e ju född 86
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spelar väl ingen roll om han e 20 år. Ta inte jobbet om du inte kan d. Dom måste ju kunnat skickat nån annan än d puckot.
Det där blev ju bara så misslyckat. Ibland måste man faktiskta acceptera att vissa människor inte ska göra vissa saker. Han blev ju helt krossad av äckel-SD. T.ex. Jag skulle aldrig låta en blind människa köra en bil, men inte ser jag ner på blinda för det - det är bara ren logik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Programledaren var ju inte lite partisk. Ser framför mig ett par dunkar i ryggen av SD-killarna efter programmet.
Jag kunde skött de där smidigare, och jag HATAR kommunism! ... hatar SD också, för den delen.
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fan vilka jobbiga ljud de har med =/
jag klarade inte av att se klart... fan vad pinsamt =S
Seth Det gör inte jag, SKU gjorde bort sig - han försöker ju "rädda" honom ett tag med, genom att avbryta honom och presentera expertkommentatorn. Märkligt det där med hur man uppfattar saker och ting.
hahahaha, onkelkonkels cp-åke spelas i bakgrunden när han snackar ju, fan så bra! haha
Jävla förbandade förband
haha det är sjukt asså.
SKU - SKU - SKULASON!
Tiocfaidh ár lá! Uh Ah! Victoria popular!
Fronteur Hoho, tänkt dig kommunisten och den där rasisten i en debatt :D
"Ett av mina hjärtefrågor är bättre vård för pashonärer, och arbete för att slopa arbetslösheten i sverige"
hahahhaha
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Haha herregud vilken pajas. Som han gjorde bort sig. Som skrev tidigare i tråden. De borde tatt nån mer insatt än en som precis stigit upp ur sängen och inte vet vad han snackar om.
Grejen är väl så att hade vi fått se vad Sverigedemokraten i soffan sa så hade vi kanske uppfattat han som lika mycket bakom flötet som han från SKU. Men nu har dom spolat förbi det han sagt för dom kanske inte var nöjda med det han sa.... herregud.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Kolla på han som postat videons andra videor... Jävla rasseäckel. Flaga alla hans videor bara för att jävlas! Den videon som länkades i den här tråden var dock ganska kul. Snacka om att ta in den sämsta talaren någonsin...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
haha . . tycker Robert Aschberg skulle vatt med i denna debatt, hade nog varit mer intressant, sa dumt o satta dit en okunnig anti fascist.
I be around, just out of sight
Shit... :S
Hello smile, I haven´t seen you in a while.
HAHAHAH länge leve kommunisterna... fyfan vad roligt
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
jag som inte är så insatt i politiken skulle kunna snacka bättre än honom.
är det bara jag som misstänker att komunisten är igentligen en rasse som försöker skämma ut vänsterextremenisterna och vad är det för jobbig jävla bakgrundsmusik
www.gbg031.se
jag sitter och kollar på den där rasistens videos. Så hemskt roligt när dem är så seriösa :) så hemskt korkade människor.
jag förstår mig inte på riktiga diskuterande "nationalister"... de kanske kan diskutera sina snedvridna åsikter med någon annan tänkande nationalist, men hur i helvete står man ut med alla dessa tusen helt idiotiska pubertala bombarjacka punks som bara är med i nationalist/patriot-fallangen bara för att det är tufft och anti...? att försöka hålla någon sorts seriös front blir ju bara löjligt då majoriteten av anhängare lär vara just sådana
Jag som inte ens är kommunist skulle kunna sköta det där bättre än honom.
Follow the dao, right about....NOW!
Jag tycker synd om kommunisten, han är ju så nervör inför kameran.
jag har svårt att förstå hur många vänsterextremer är så kufiska... typ folk från rättvisepartiet och kp... underligt...
What would macgyver do?
haha ja fan va roligt om ashberg hade varit med och slaktat båda 2 haha. Asså jimmie åkesson vilken jävla jubelidiot.
SKU - SKU - SKULASON!
vi får se hur ascberg sköter programmet om terrorister i vårat samhälle ikväll, han är ju trots allt också liet vänster.
det är ju fan att man missar insider ikväll :/
SKU - SKU - SKULASON!
"det är varje svensks plikt att komma till salem för det var faktsikt en kille som blev mördad på grund av det mångkulturella samhället"
från salem 2006, den bruden är för jävla smart asså
http://www.youtube.com/watch?v=q7oZW7fPmnM
seriöst, jag pallar aldrig copy, pastea. Utesluter 90% av URL som inte är klickbara...
klick!
Skåne!
det går tyvärr inte att länka med en mac...sorry dawg!
Menige-E P19 fy fan asså hon är riktigt jävla blåst.
SKU - SKU - SKULASON!
Fredrik Jönsson gör inte ett bra jobb i den där debatten och han borde aldrig ha ställt i tv mot SD. Tycker dock inte att det är ok att sitta här och håna en handikappad kille. Skäms...
edit ställt upp i tv
Är det någon som vet avd låten som spelades i bakgrunden heter. I länken som -AYO- länkade?
lifeforms är han handikappad ?
SKU - SKU - SKULASON!
-AJO- P24 afan där ser man, om han inte fixade plugget pga av sitt handikap känns det inte så troligt att han skulle fixa en debatt i direktsänd TV.
SKU - SKU - SKULASON!
Är det ingen som vet vad låten heter?
haha , det var det jag behövde. Jag hatar Vänster extremer och jag hatar rasister. HATAR
now you know.
hur kan de låta en cp-skadad bli pressad i tv?
Hahahaha :D Kan man göra något annat än skratta?
tyckte det var daligt av dem som holl i eller arrangerade programmet att ta med kommunisten, inte pga hans ideologi, utan mer att han inte visste riktigt vad fan han holl pa med. ska dem ha en serios debatt om sadana saker sa ska man ha personer som kan debattera... men fortf. sjukt roligt.
I be around, just out of sight