I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Riktigt råa gangsters aså! [Filmklipp]
Övrigt - Webbsidor
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
elak P41
2006-12-04 18:49
asså dom måste ju driva, dom kan ju inte på allvar tycka att de där är gangster/maffia "geeez" haha
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
OffSet P37
2006-12-04 19:42
gillar killen som posar med kniven, typ 1:03, skarpt.
hej.
Borttagen
2006-12-05 10:16
HAHAHA!!!
Vill ni fuckas?? kom dåå!!
Detta är ett getto!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Agis P42
2006-12-05 10:27
Personligen har jag aldrig hatat PÅ någonting.
Dd_Dj P36
Supporter
2006-12-05 10:38
"Medlemmar i det kriminella ungdomsgänget L-a Bloodz har lagt ut raplåtar med grovt textinnehåll på sina personliga sidor på ungdomssajten Lunarstorm på nätet."
HAHA
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Smurfas F36
2006-12-05 11:06
hahahahah
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Zlick P41
2006-12-05 13:39
Som alla andra tycker jag dom är patetiska, men det innebär inte att jag inte är min på vakt när jag går förbi 13 stycken i hjälbo mitt i natten, Eller som när en satte sig bakom min moppe för 5-6 årsen tog mina nycklar o börja gå haha, fick hota dom en jävla massa innan jag fick nycklarna!
Dom flesta av dom här grabbarna är shyssta, Men det är det där med grupptrycket som nån sa.
Det taskiga är att dom aldrig går på tex. mig som aldrig backar & slår tillbaka, utan killar som aldrig har slagits och ser nervösa ut. Det får mig att hata en del av dom här gänggrabbarna, men långt ifrån alla!
2 PJÄSER
Born_Bad P42
2006-12-05 14:37
hade vart så jävla grymt om nån admin klistrat denna tråden med "förslagsrubriken":
tänk på detta innan du gör en
film
Saknar dej Susanne Olsen!
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2
Born_Bad P42
2006-12-05 14:51
hahaha..deras hemsida är snygg:
"
Kolla! Vi syns på nätet:"
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2
-Stjärna-
2006-12-05 22:15
hahaha mycket attityd!
Hmm..! ?
farbrorbla P44
2006-12-06 00:56
Sicket avfall jaja de växer nog upp de med.
Shooo bree
Soopa-Fly
2006-12-06 02:38
Den har standiga diskussionen huruvida det finns nagot ghetto i Sverige. Ge upp. Sverige ar ett otroligt valuppstyrt land dar alla kan ha det bra om dem verkligen vill. Det sociala skyddsnatet ar helt annorlunda uppbyggt an i t.ex. USA.
Compton och dylikt i L.A.ar verkligen sjaskigt, men det finns olika delar. Men L.A. ar inte sa trevligt i sig. Du vill inte ga en mork kvall pa Venice Beach helt ensam.
California, knows how to party!
Demento P40
2006-12-06 02:46
Soopa-Fly
inte för att vara en fitta, men snacket om att alla kan ha det så bra om dom bara vill är egentligen skitsnack. rent teoretiskt så funkar det, men dom allra flesta kommer att leva och dö i samma samhällsklass som dom föds i. dom val man tror sig ha är så fruktansvärt påverkade av omgivningens förväntningar. får du höra livet att du bara är en knegare så är det så jävla troligt att du skaffar ett knegarjobb också..
Demento P40
2006-12-06 02:47
(ALLTSÅ...det handlar inte om att fattiga människor i sverige inte VILL, det handlar om att vi lever i ett klassamhälle fortfarande, även om vissa inte vill se det)
Soopa-Fly
2006-12-06 03:22
Demento
Ma sa vara. Men da vi nu pratade om huruvida ghetton ens existerar i Sverige sa var min asikt som sa att Sverige ar ett omhandertagande land och det finns hjalp att fa i storre utstrackning an i t.ex. USA som jag pratade om innan. Jag menar dock inte att det inte finns segregation i Sverige utan jag ar mycket val medveten om diverse miljonprojekt i Stockholms fororter.
Forovrigt sa menar jag pa det att om motivationen finns dar sa gar det att ta sig ur det. Det handlar inte om i vilket samhllsskikt man hamnat i utan det handlar om individen i sig. Det ar nog delvis ratt att om man far hora att man ar en medelmatta sa finner man kanske sig i det sa smaningom men jag haller hart pa att om man verkligen vill, sa gar det, speciellt i Sverige dar bidrag (kolla stipendieregistret) i stora utstracknignar gar att fa.
California, knows how to party!
Borttagen
2006-12-06 08:45
Vad är grejen med såna här bildspel?
Detta är inte det första jag sett och det lär inte vara det sista.
Det som är mest skrämmande är att någon tar sig tid på att göra dessa.
De måste ju ha någon sorts självinsikt och inse att alla kommer garva sönder käken åt dem? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Born_Bad P42
2006-12-06 09:39
KevinMontana P76:
"
kalleballe1
farbrorbla P24
rasister"
"Mr.Montana", ja tror inte du riktigt har fattat vilket community du blivigt medlem på eftersom du ständigt kallar folk rasister.
nu säger ja inte att folk här inne inte kan vara det men chansen är nog betydligt större på andra ställen.
Älskar dej för evigt!
1984 25/9 - 2006 2/2
farbrorbla P44
2006-12-06 11:07
KevinMontana P76
Rasist hur?
Shooo bree
Celtor
2006-12-06 22:25
hahahahaha gangztah så det skriker om det
Meep meep
nashe
2006-12-07 12:20
ja garvar sönder , det är ju fan äckligt fult !
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»