I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tre Bitar erbjuder personliga hemsidor från 100kr. [Hemsida]

Övrigt - Webbsidor

2006-11-29 11:06

Tre Bitar erbjuder personliga hemsidor från 100kr. [Hemsida]

Hej!
Tre Bitar skapar hemsidor för dina behov och önskningar. För endast 100kr får du en modern och snygg hemsida!
Du kommer att få välja mellan några olika designer, sedan kan du själv välja färg på sidan, du får också adminlogin vilket innebär att du kan uppdatera din sida var du vill och när du vill.
Vill du sedan lägga till andra tjänster så har vi en rad olika tilläggstjänster att välja mellan.

Söker ni efter en unik design kostar det mellan 300 och 600
kronor.
Mer info finns på www.trebitar.se

Är ni intresserade eller har några frågor?
Maila då gärna tillbaka!

Med Vänlig Hälsning

Sebastian Kardum-O
[email protected]

Tre Bitar UF

www.trebitar.se

Om du har fler funderingar om vad UF står för? Besök: www.ungforetagsamhet.se

2006-11-29 11:32
Om jag inte minns fel så får man väl inte göra reklam på forumet?
hej

2006-11-29 11:53
Eftersom eran sida är extremt buggig så tror jag ingen vill ha
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-11-29 13:02
Bra att lansera en sida som inte är klar.
o
|\_o
)) \

2006-11-29 13:03
Ursäkta om den hamnade fel men jag bara undrar om nån en sugen. Flytta ni den gärna till annan forumdel. Har precis startat företaget och har inte hunnit bygga ut sidan mer än så för tillfället.

2006-11-29 14:29
Nejdå, sidan ligger i rätt forum.
Vad jag inte fattar är varför du slår upp en sida som inte är klar. Halva menyn är ju död, typ. Ger ett minst sagt trögt intryck faktsikt.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-11-29 16:20
sidan va ju inte heller direkt så snygg.
thundercooperfuckinbird

2006-11-29 16:50
Sidan funkade visst, designmässigt. Däremot är det ju skumt med menyn, att ni inte gjort den klar.

100 kronor är ett galet bra pris, glada alla frilansare blir av sådana prisdumpningar. Ser inte hur det ska kunna vara en hållbar affärsidé dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-29 17:42
Sidan påminner om "x-box theme" som man kan använda som skin i windows!

2006-11-29 17:58
Skulle uppskatta lite fortroende med hemsidan. Har som sagt precis kört igång och hemsidan har inte blivit våran första prioritet. 100kr är priset för våra grundpaket. Dock tror jag ingen kommer nöja sig med detta då vi inte ger full tillgång till de som kunden kommer kräva. Våran prislista ligger uppe, för er som inte hajade priset riktigt.  Ha lite tålamod så ska den nog vara färdig inom 1vecka.

2006-11-29 18:04
Men förfan fixa så eran sida funkar kan ju vara en idé om ni ska sälja sidor......

2006-11-29 21:01
100:- är ju förstås inga pengar (fram och tillbaka till orten, eller två bärs i baren, om man ska tro Mackan), men en hemsida som väljer mellan några färdiga designmallar som flera kunder kan ha kan väl knappast kallas för "personlig"?

2006-11-29 21:36

Jag tror att idéen visst skulle kunna fungera, bara ni lyckas med att nå ut till rätt målgrupp genom marknadsföringen. Att starta upp det här vid 17 års ålder tycker jag är ambitiöst! Det kanske är en ung Ingvard Kamprad vi har att göra med ;)

2006-11-30 11:59
Känns som du kopierat en mall från webbdesignskolan.com
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2006-11-30 16:02
Det är inte jag som gör sidorna utan de är en av mina två kompanjoner, en av oss har huvudansvaret för utvecklingen sen är den andra kille också delaktig.
Jag har hand om ekonomi och Försäljning(50%). Vi kommer ha olika basutförande att utgå från. Designmässigt så kommer man kunna ändra typsnitt, färger eller vad man nu vill. Varför vi kör med "Grundpaket" ätr för att de annars hade tagit på tok för långt tid att utveckla var sida för sig. Det är en av anledningarna till att grunden är så billig. Bara för att vi kör olika "grundutförande" så betyder inte de att alla kommer se likadana ut utan att de billigt men att man sen kan utöka den exakt så personlig som man vill men då tillkommer det ytterliggare kostnader för t.ex. E-Butik, galleri etc. Vi kommer att åka till en mässa i helgen, därför har vi satt en deadline till när hemsidan ska vara färdig, Lördag kommer den vara klar. Sen så har vi andra saker att göra i företaget än att sitta och utveckla prototyper så ha lite tålamod.

Hoppas ni förstår hur jag menar. Någon som inte hajade vad ja menade så säg till.

// Sebastian

2006-12-01 17:51
Har gjort så, folk vill vara unika och vissa av dem är fett snåla när det gäller sånt
hej

2006-12-01 20:14
Vår hemsida funkar lite bättre. Ha överseende med stavfel och andra fel då vi inte jobbat på sidan mer än idag.
Om ni finner minsta lilla intresse för våra tjänser, kontakta mig gärna. Annars tackar ja för alla poitiva kommentarer.

2006-12-01 22:03
man får vad man betalar för :)

2006-12-01 22:29
Vi lever inte på att göra hemsidor så vi har ingen anledning till att ta flera tusentals kronor. Det är meningen att vi  ska sälja nåt också.

2006-12-02 04:01
20 var i vinst per sida är helt åt helvette för lite. Spelar ingen roll hur dålig sidan är.
Stora variga K.

2006-12-02 12:16
Hansel
Jo vi har intresse av att få in några slantar det är klart men det tar vi mer som en bonus. Detta är ett skolarbete som vi vill uppnå högsta betyg i och då det involverar ett antal ämnen så det nog viktigare att försöka nåt sålt istället för att ha fasta priser på flera tusen kronor. Du får gärna betala mer än vad vi erbjuder. Vi vill att vår ide ska sticka ut lite från mängden och med priser som alla andra så hade vi nog inte synts alls.

Citerar från vår sida för dem som inte läst igenom den:

Hur kan det vara så billigt?

Vi kan hålla nere priset eftersom vi har möjligheten att återanvända det vi gjort om och om igen. Du får till exempel med ett antal olika designer som erbjuds till alla våra kunder, dessa kan man i sin tur välja färg på. Känner man behov att vara mer unik ger vi dig möjligheten att köpa till en egen design som endast du kan använda. Självklart är även en 'unik design' billigt.

2006-12-03 04:08
Men hansel, om du inte är intresserad, sluta tjata.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-03 21:01
Det hela handlar om UF vilket innebär att det är skattefritt.
Dvs. att alla intäkter går rakt ner i företagets kassa. Syftet med att ta så låga summor handlar förstås om att få kunder - inte tjäna så mycket pengar som möjligt. När betyg sätts i UF så handlar det inte om hur mycket pengar företaget har fått in, utan om man har en fungerande affärsidé med faktiska kunder. Därav är det enbart korkat att ta ett, så att säga, "normalt pris".
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2006-12-06 12:07
Skulle inte förklara det bättre själv skostorlek48. Fick nog inte fram de rätta orden innan.
Kan annars medela att ni som e intresserade kan beställa våra tjänser online på vår site. Hör gärna av er till min MAIL om ni har minsta lilla funderingen.
:)

2006-12-13 09:38
vi har nu börjat få ordning på våra olika designer som man kan välja mellan. Vi kan skicka exempel bilder på våra designer för den som är intresserad.

skriv bara till mig på [email protected] så ska vi fixa allt.

2006-12-14 20:52
ung företagssamhet startades av en nazist.

2006-12-16 14:43
Tackar Demirel för ditt stöd.

2006-12-16 19:32
baddi, lägg upp designerna på sidan istället så blir det lättare?
hej