I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svårt sjuk av rakat underliv [Artikel]

Övrigt - Webbsidor

2006-11-27 16:55

Svårt sjuk av rakat underliv [Artikel]

Det är ju självklart att hon måste träda fram och berätta om det här. Påminner lite om den där tjejen som berättade i Aftonbladet om att hon alltid bajsade på sig och hur stort problem det var.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=768649

2006-11-27 16:56
men vafan.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-11-27 17:01
Varmt och fuktigt
Barnmorskan Birgitta Carlsson blir inte förvånad när hon får höra talas om vad som hänt Mia.
- Underlivet är känsligt. Det är varmt och fuktigt och som gjort för att bakterier ska få fäste.

Diggar rubriken till det stycket.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Graffare

2006-11-27 17:06
Haha fan va wikked, ofta man hänger ut sig sådär?
Tänk så många som rakar sig, och bara Mia som har råkat ut för detta, kan det vara en liten vink att det är fel på henne, inte rakningen?

2006-11-27 17:35
hur lyckas hon då? använd inte en gammal hyvel?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Graffare

2006-11-27 17:39
Jag har hört att om man rakar sig med samma hyvel som man har rakat skägget så kan man få infektion, det finns nån sorts bakterie i skägget som inte ska vara mellan bena, under armar och på benen.

2006-11-27 17:44
VeCn -> Jag har hört att det är jävligt ofräscht att raka sig i ansiktet med samma hyvel som man rakar skrevet med. Och om det nu skulle finnas nå bakterier eller nåt så tror jag att dom kommer från skrevet till ansiktet, inte tvärtom.

Sen, om man har allmänt dålig hygien i underlivet så bör man nog inte raka sig alls där. Eller så börjar man tvätta sig.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-11-27 17:47

Haha, fan vad wack, så bara för att hon har gjort bort sig så ska man stämpla rakningen, vad händer med de andra 99,99% då? De som inte hamnar på sjukan? Sen tar jag inte ställning eller uttrycker min åsikt om det men vill man raka sig så är det nog inget problem om man vet vad man gör.

Graffare

2006-11-27 17:48
Shakes, Haha sant, menade mest åt andra hållet. Men inte vet jag hur folk är med hygien ;) det var inte mig vi pratade om. :D

2006-11-27 17:48

Hahaha trend...

no skills... tom jag kan göra det...

Love Music And Dance

2006-11-27 18:15
Uäh som om den där historien skulle få mig att slänga mina rakhyvlar. Never!
My heart lives in my vagina.

2006-11-27 18:26
haha jag kan relatera. jag menar...om jag fick trettio bölder i underlivet skulle jag också slå en signal till expressen det första jag gör. makes sense!

alltså...håret finns ju där av en anledning, men man behöver ju inte blåsa upp rakningen till en större hälsorisk än vad det är liksom. förövrigt är det skevt att dom framställer det som att underlivsrakande är nån trend som bara finns bland tjejer. jag menar...varannan kille rakar ju pungen numera också.

2006-11-27 19:41
Förra söndagen tvingades hon till en akut operation för att ta bort var i stora bölder.
- Läkarna trodde det var en stor böld. Men det visade sig var trettio, berättar Mia.

Mums blir ni inte sugna på gorby's piroger nu?:)
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-27 19:54
Det typ roligaste:

"Det här är en trend som kryper långt ner i åldrarna"

2006-11-27 20:31
den där trenden bland män att raka sig i ansiktet då? håret finns ju där av en anledning...

eller de där andra trenderna bland kvinnor att raka benen och under armarna... man kan inte få inflamerade hårsäckar p.g.a. taskig hygien och bakteriefulla hyvlar där eller?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-11-27 23:01
Artikeln är störd, varför vill hon lägga ut sig själv sådär?

Sen är det skönt att se att alla killarna försvarar rakning. Som att det är världens viktigaste grej om tjejer rakar sig eller inte.. Idioti.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-27 23:07
Jag tycker det är rätt viktigt att raka till där nere... rätt unfresh annars, tycker jag
Love Music And Dance

2006-11-27 23:24
Dags för en lag som förbjuder rakning av pubishår!

Det kan ju bli ett hot mot FOLKHÄLSAN. ZomgZ!!11eins
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-11-27 23:42
antwon

ALLA killar i tråden har inte åsikten att tjejer SKA se ut som småbarn där nere...

Ansning är en annan sak dock.

2006-11-28 01:03
antwon P21
ingen har påstått att det är det viktigaste i världen. men det är väl inte så skumt om man föredrar det?

2006-11-28 01:36
Det är ju jävligt äckligt med tjejer med stora buskar där nere. Samma med killar, men jag är inte bög så jag slipper ju det iaf. Själv rakar jag bröstet, armhålan, pungen och sen har jag en trimmer till håret ovanför pillesnoppen. Detta gör jag för att det är snyggare, bekvämare, fräschare och man svettas mindre. Jag har aldrig fått nån infektion eller nått sånt. Gäller ju att använda nya rakblad och inte gamla och sletna som har bakterier på sig osv.

2006-11-28 09:35
Tyckte mest det var allt snack om bölder och var som var äckligt med artikeln. Nåja, än har man inte drabbats och så länge man är ung kan man väl få gambla ändå.

2006-11-28 10:16
Det är bara att raka.. sen slänga på massa Aqua-vera :)
The sky always had little fluffy clouds..

2006-11-28 12:30
antwon P21
Asså vadå... Det är väl ingen som har sagt specifikt att det är tjejer som ska raka sig? Samtalsämnet var väl ATT raka underlivet, inte VEM som skulle göra det... ? :s
Personligen så rakar jag mig helt och föredrar tjejer som gör likadant!

Ang henne och hennes bölder så måste det bero på att hon inte sköter hygienen...
Snällt att lägga upp en bild på henne och varna oss killa som inte föredrar varbölder i underlivet.. Hon kommer nog aldrig mer få en kille att ha sex med henne! ^^
www.eddaonline.se

2006-11-28 12:37
De hoppas jag verkligen inte :)

prefiero rakat
Jag pallar inte ha ett citat här.

2006-11-28 12:58
Haha eller hur. Hennes sexliv är totalt borta nu och kommer nog vara det i några år.

Precis som den tjejen som gör reklam för svamp i underlivet. Hon är ju numera känd som "svamptjejen"

2006-11-28 13:08
mellanöl P21

Hahaha.. Typ

----

Fövrigt så är det väll upp till var och än hur man vill att det skase ut där nere... Alla är ju så olika när det gäller sexuallitet...
Love Music And Dance

2006-11-28 13:10
Fy funken vad nasty... och som sagt, böldtjejen har medvetet eller omedvetet karvat bort alla möjligheter till sexuella inviter för en lång tid framöver. Med denna artikel på sitt CV kan hon nog glömma oralsex, under denna livstid i varje fall.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."

2006-11-28 18:08
Dumt att ge sig in på avhåring om man är helt inkompetent inom området + skiter i/gör fel efterbehandling efter hårborttagningen.

SJÄLVFÖRVÅLLAT.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-28 22:34
Uppföljning:

Nu varnar barnmorskor för rakat underliv:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=770886

Så nu är det väl lika stor att drabbas av bölder i underlivet. HEMSKT! Nu är det ju ungefär 1% av chansen att få fågelinfluensa detsamma som chansen att du ska drabbas av infektion i underlivet vid rakning. Lyckas man så ska man faen ha kass rakhyvel samtidigt som man badar i kloakerna. Allt är farligt. Vänta en vecka så står det att om man rakar underlivet så får man cancer. Bara en tidsfråga.

2006-11-28 23:24
men faaaan jag var ju precis påväg att raka pungen..

2006-11-29 16:51
JimmyPistol

Det handlar väl inte om operation utan om behandling vid infektion. Det här rörde sig som en infektion som inte har tagits hand om så den har blivit värre, sen var på kroppen den sitter gör ingen märkvärd skillnad på behandling.

2006-11-29 16:53
Läste om igen och det rörde sig om en operation, men det är iaf samma operation som ifall en infektion av den kalibern hade slagit till någon annanstans.

2006-11-29 17:06
Hellre att det rinner ner och fördelar sig än att det samlas under armen :P Palla LP skivor!

Palla bölder i underlivet? Vafan måste vara den dummaste attention whore'n jag sett :P

Om man vill raka så raka, vafan skabb med massa hår. Tror nog folk vet riskerna att man kan skära sig och få irritationer och sånt shit, men bölder? Då måste det va en rätt skitig mus/snorre.
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!

2006-11-30 14:08
RENSAT I TRÅDEN!

Både från offtopic snack och div okvädningsord.
Visst diskutera gärna, och i ett sånt här sammanhang kanske ord som fitta förekommer, men snälla, kalla inte för för nasty hora hit och dit. Det är lågt. Vem man än talar om.

Låst tråden för det känns som det inte finns så mycket mer att säga nu.

MVH / Kristin, mod Webbsidor